quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:41 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik gun het Kroati welDan hebben we volgend jaar hopelijk ook Let3 als intervalact
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Op zich mee eens als het iets kleins is, maar we weten echt niet wat er gebeurd is. Het kan nu nog alles zijn.
Gewoon in beroep gaan, dat hij pas het volgende songfestival geschorst is.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op zich apart dat Klein al geschorst is, terwijl het onderzoek nog loopt.
Hoe eerlijk is het dan nog als er straks weinig aan de hand blijkt te zijn. Typisch weer, altijd over liefde, vrede, samen lullen en dan cancellen voordat men alles weet.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hij is nog niet geschorstquote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hij mag/heeft toch niet mogen oefenen, dat vind ik toch lijken op een schorsing.quote:
Jaquote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij mag/heeft toch niet mogen oefenen, dat vind ik toch lijken op een schorsing.
Mwah beetje iemand geen vrije training laten rijden en dan straks de kwalificatie ingooien met de mededelings oops sorry. Kan toch niet. Competitievervalsing.quote:
Ik gok dat de EBU overal wel een handboek voor heeft, maar dit is wel een situatie die nog nooit eerder is voorgekomen, zo ver ik weet.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:51 schreef Meridiaan het volgende:
Zou er een handboek zijn met redenen voor diskwalificatie?
Filteren ze weg, deden ze gisteren bij Isral ook. Lekker deugenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:53 schreef TLC het volgende:
Er komt een shitlading aan geboe en gefluit morgen tijdens de show als ze Joost niet mee laten doen
Dat is positief dan zijn ze nog in gesprekquote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:54 schreef Fred_B het volgende:
Martin sterdahl is niet aanwezig bij de repetitie om zijn goedkeuring aan de uitslag te geven blijkbaar.
We are not good to go.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:54 schreef Fred_B het volgende:
Martin sterdahl is niet aanwezig bij de repetitie om zijn goedkeuring aan de uitslag te geven blijkbaar.
De Europapa.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:54 schreef Fred_B het volgende:
Wat mensen voor de buis doen moeten ze helemaal zelf weten.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:53 schreef TLC het volgende:
Er komt een shitlading aan geboe en gefluit morgen tijdens de show als ze Joost niet mee laten doen
Hij is wel geschorst, hij is nog niet gediskwalificeerdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |