Nee. Dait is al ontkend.quote:
Dit vind ik plausibel, maar welke saboteur heeft hem lopen uitdagen met zoiets laags.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:32 schreef Poepz0r het volgende:
Er zijn meerdere mensen die zeggen dat iemand hem heeft lopen uitdagen en lopen op te fokken omtrent zijn ouders en dat hij die persoon een klap heeft gegeven. Bron oa Spaanse pers die gisteren aanwezig waren bij die persconferentie
Wiwi zit normaal overal bovenop. Nu zeggen ze niks want hun winkeltje. Ook geen ruggengraatquote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:32 schreef Jojoke het volgende:
[ x ]
Als ik dit lees dan denk ik dat hij misschien iets strafbaars heeft gedaan en misschien niet eens binnen de poorten van ESC, maar daarbuiten. Hebben ze gisteravond gevierd dat ze de finale hebben gehaald? Is daar iets misgegaan?
Zinedine Kleinquote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:32 schreef Poepz0r het volgende:
Er zijn meerdere mensen die zeggen dat iemand hem heeft lopen uitdagen en lopen op te fokken omtrent zijn ouders en dat hij die persoon een klap heeft gegeven. Bron oa Spaanse pers die gisteren aanwezig waren bij die persconferentie
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:33 schreef BillDauterive het volgende:
Hadden we nu maar die Numiria, of hoe ze ook heet, gehad. Dan lagen we er in de halve finales uit en hadden we nu geen stress meer
Ja, dus het bericht van de NOS is achterhaald.quote:
Die weg is nu al vrij(er).quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:32 schreef Meridiaan het volgende:
De weg is wel meer open voor Kroati als NL wegvalt.
In de voorbeschouwing met Rik vd Westelaken. Ik heb het gezien.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:32 schreef Em31 het volgende:
Waar zei hij dat we vanavond (gisteren) van ‘m af zijn??
In de preshow geloof ik. Ik heb het iig ook gehoord.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:32 schreef Em31 het volgende:
Waar zei hij dat we vanavond (gisteren) van ‘m af zijn??
Dan vind ik Appies vraag ineens een stuk logischer.quote:
Ik had die persoon ook het licht uit zn ogen geslagen als het klopt uiteraard. Vieze mensen zijn er toch op de wereld, alles om te winnen bahquote:
Ja, dat lees ik nu ook in de comments van wiwibloggs. Wat raar dat juist Israel ermee komt.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:35 schreef Joox het volgende:
Israeli media reported it was about a violent incident against a Swedish camerawoman / photographer ?
Zou meer mensen moeten doenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:36 schreef R-woud93 het volgende:
Ik zit een biertje te drinken in de tuin in het zonnetje, tip van de dag
Er is helemaal niets tegen begrip.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:35 schreef silverevlis het volgende:
Ik begrijp heel goed waarom @:Momo het Joost topic heeft dichtgegooid.
Is ook al ontkend toch? "Incident with a third party".quote:
Journalist.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is ook al ontkend toch? "Incident with a third party".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |