Ik had hem in mijn top 5 en anderen tijdens de uitzending ook.quote:
Nee die eerste versie van Israël was niet oké. Die moest verplicht aangepast worden.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Jij weigert te begrijpen dat het nummer van israel gewoon prima is
Vraag mij sterk af waardoor....
Zullen we gewoon even afwachten...quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:04 schreef Andromache het volgende:
Meest waarschijnlijk acht ik openlijke geweldpleging waardoor een technicus in gevaar is gebracht. Hoeft niet eens direct gericht te zijn geweest naar een persoon.
Maar dat vind ik niet eerlijk. De kans dat Israel hier iets mee te maken heeft is best aanwezig, want Joost en de Israelische delegatie botsen met elkaar. Je zet nu mensen te makkelijk weg als antisemitisch.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Erg apart hoe Israel meteen de schuld van van alles en nog wat hier krijgt terwijl we niets weten, maar blijf vooral volhouden dat je niet antisemitisch bent.
Niemand had het over de eerste versie want daar kan je niet eens op stemmenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee die eerste versie van Israël was niet oké. Die moest verplicht aangepast worden.
En nu houd ik erover op.
Er zullen nog wel discussies gaande zijn. Joost nam deel aan de vlaggenparade dus waarschijnlijk is daarna iets gebeurd. Misschien wilde hij in niet toegestane kleding optreden en proberen EBU en Nederland nu tot een oplosding te komen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:03 schreef Knutknuttsson het volgende:
Dit duurt toch veel te lang. Ook al is de reden van schorsing misschien een gevoelig onderwerp, dan heb je nu toch genoeg tijd gehad om als delegatie te reageren. Het is wel erg stil vanuit alle hoeken,
Dat gebeurt niet, want de EBU handelt nooit tegen hun financiële belang.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:05 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Als Joost wordt gediskwalificeerd trekken wij ons als land hopelijk definitief terug.
Ligt er maar aan wat er gebeurd is natuurlijk. Als er een handgemeen is geweest met deze of gene van de organisatie zou ik vooral m’n excuses aanbieden.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:05 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Als Joost wordt gediskwalificeerd trekken wij ons als land hopelijk definitief terug.
Euro-paf-paf?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:04 schreef Andromache het volgende:
Meest waarschijnlijk acht ik openlijke geweldpleging waardoor een technicus in gevaar is gebracht. Hoeft niet eens direct gericht te zijn geweest naar een persoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |