Ik had hem in mijn top 5 en anderen tijdens de uitzending ook.quote:
Nee die eerste versie van Israël was niet oké. Die moest verplicht aangepast worden.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Jij weigert te begrijpen dat het nummer van israel gewoon prima is
Vraag mij sterk af waardoor....
Zullen we gewoon even afwachten...quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:04 schreef Andromache het volgende:
Meest waarschijnlijk acht ik openlijke geweldpleging waardoor een technicus in gevaar is gebracht. Hoeft niet eens direct gericht te zijn geweest naar een persoon.
Maar dat vind ik niet eerlijk. De kans dat Israel hier iets mee te maken heeft is best aanwezig, want Joost en de Israelische delegatie botsen met elkaar. Je zet nu mensen te makkelijk weg als antisemitisch.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Erg apart hoe Israel meteen de schuld van van alles en nog wat hier krijgt terwijl we niets weten, maar blijf vooral volhouden dat je niet antisemitisch bent.
Niemand had het over de eerste versie want daar kan je niet eens op stemmenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee die eerste versie van Israël was niet oké. Die moest verplicht aangepast worden.
En nu houd ik erover op.
Er zullen nog wel discussies gaande zijn. Joost nam deel aan de vlaggenparade dus waarschijnlijk is daarna iets gebeurd. Misschien wilde hij in niet toegestane kleding optreden en proberen EBU en Nederland nu tot een oplosding te komen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:03 schreef Knutknuttsson het volgende:
Dit duurt toch veel te lang. Ook al is de reden van schorsing misschien een gevoelig onderwerp, dan heb je nu toch genoeg tijd gehad om als delegatie te reageren. Het is wel erg stil vanuit alle hoeken,
Dat gebeurt niet, want de EBU handelt nooit tegen hun financiële belang.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:05 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Als Joost wordt gediskwalificeerd trekken wij ons als land hopelijk definitief terug.
Ligt er maar aan wat er gebeurd is natuurlijk. Als er een handgemeen is geweest met deze of gene van de organisatie zou ik vooral m’n excuses aanbieden.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:05 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Als Joost wordt gediskwalificeerd trekken wij ons als land hopelijk definitief terug.
Euro-paf-paf?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:04 schreef Andromache het volgende:
Meest waarschijnlijk acht ik openlijke geweldpleging waardoor een technicus in gevaar is gebracht. Hoeft niet eens direct gericht te zijn geweest naar een persoon.
Ik hoop het ook maar vrees het ergstequote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:40 schreef Magica het volgende:
Hoop echt heel erg dat Joost morgen gewoon meedoet
Ik ook, en ik geloof ook niet dat hij eruit gezet gaat wordenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:40 schreef Magica het volgende:
Gisteravond was het zo goed als zeker dat we doorgingen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:40 schreef TommyL0204 het volgende:
Ik zit nog meer in spanning nu dan gisteravond
Avrotros vraagt nu om een tikkie van de ebu. Extra bijstorten genotquote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:41 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik ook, en ik geloof ook niet dat hij eruit gezet gaat worden
Of de beelden van gisteravondquote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:42 schreef Moira het volgende:
Als hij vanavond bij de juryshow niet mee kan doen, gebruiken ze dan de beelden van de second rehearsals (van woensdagavond) om te jureren?
Hij MOET vanavond er zijn anders is het klaarquote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:42 schreef Moira het volgende:
Als hij vanavond bij de juryshow niet mee kan doen, gebruiken ze dan de beelden van de second rehearsals (van woensdagavond) om te jureren?
Ik hoop van harte dat je gelijk gaat krijgen!!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:41 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik ook, en ik geloof ook niet dat hij eruit gezet gaat worden
"Incident with a third party" (niet-Israël) is gemeld.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:40 schreef Moira het volgende:
Ik vraag me af of dit iets te maken heeft met de 'bad blood' die er al was toen de Israelische delegatie Joost zonder toestemming op camera zette. Dat ze zijn opmerking gewoon niet konden hebben en melding hebben gemaakt.
Joost verdient die drama niet.. Ik hoop dat hij vanavond gewoon bij de juryshow mag optreden maar dit heeft sowieso invloed.
En ik hoop eigenlijk ook dat het gewoon niks met die drama-delegatie te maken heeft en er iets anders gebeurd is na de vlaggenparade
Die kans is aanwezig, maar er zijn gewoon veel onduidelijke factoren. Kan me niet heugen dat dit ooit eerder is gebeurd.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:42 schreef Moira het volgende:
Geen juryoordeel betekent, denk ik, definitief streep door zaterdagavond ook.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:42 schreef Moira het volgende:
Da's niet waar, die reservebeelden zijn er niet voor niets, die zijn er voor als er bij de juryshow iets mis gaat (bijv. een deelnemer die onverhoopt niet mee kan repeteren die avond, of technische problemen, etc).quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hij MOET vanavond er zijn anders is het klaar
dat zei mijn zoon net ook al, ziet er niet goed uit zoquote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:43 schreef Eightyone het volgende:
Volgens Radio 1 heeft Joost het Eurovisie-account op Instagram ontvolgd.
Ieder geval niet tussen een semi en de finale inquote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:43 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Die kans is aanwezig, maar er zijn gewoon veel onduidelijke factoren. Kan me niet heugen dat dit ooit eerder is gebeurd.
Niet dat ik weet.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:44 schreef Jojoke het volgende:
Is er ooit eerder iemand gediskwalificeerd na de halve finale?
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:44 schreef Jojoke het volgende:
Is er ooit eerder iemand gediskwalificeerd na de halve finale?
Maar daarvoor hoeft hij niet live op te treden.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:43 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Geen juryoordeel betekent, denk ik, definitief streep door zaterdagavond ook.
Wat naarquote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:06 schreef Greys het volgende:
Joost lijkt me nou serieus totaal geen gewelddadig persoon. Integendeel. Maar we moeten maar echt afwachten want dit gespeculeer en het ontbreken van communicatie en duidelijkheid zorgen er nu bv ook al voor dat we op ons vrolijke ESF account helemaal de tering worden gescholden momenteel omdat wij tot nu toe trots waren op Joost.
Wisten wij veel dat er van alles zou gaan gebeuren. Maar toch. Schelden en krijsen. Tegen fans zoals wij. Kan er niet over uit.
Ja. Kleutergedrag.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:43 schreef Eightyone het volgende:
Volgens Radio 1 heeft Joost het Eurovisie-account op Instagram ontvolgd.
Maar wel enigszins oneerlijk tegenover andere deelnemers.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar daarvoor hoeft hij niet live op te treden.
Ligt eraan wat de aanleiding isquote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:45 schreef Remco het volgende:
Er wordt gehint dat Joost fysiek geweld heeft gebruikt dus? Ik snap niet dat iedereen dan alsnog zo voor hem in de bres springt. Dan mag die toch lekker vanavond nog het vliegtuig in?
Nee dat gaat hij uiteraard niet doen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:40 schreef Magica het volgende:
Ja door een paar random twitteraccounts.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:45 schreef Remco het volgende:
Er wordt op gehint dat Joost fysiek geweld heeft gebruikt dus? Ik snap niet dat iedereen dan alsnog zo voor hem in de bres springt. Dan mag die toch lekker vanavond nog het vliegtuig in?
We zijn allemaal mensen genotquote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:45 schreef Remco het volgende:
Er wordt op gehint dat Joost fysiek geweld heeft gebruikt dus? Ik snap niet dat iedereen dan alsnog zo voor hem in de bres springt. Dan mag die toch lekker vanavond nog het vliegtuig in?
Foxwildquote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:46 schreef Benny het volgende:
Ik moet zeggen dat het wel een dondersgoede rel is
Ja alleen een beetje jammer dat het onze inzending (met nota bene top 5 kansen) betreftquote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:46 schreef Benny het volgende:
Als dat een reactie is op intimdatie van een andere deelnemer of crew, hangt het maar helemaal af van de regels wat er nu mag en moet gebeuren.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:45 schreef Remco het volgende:
True, dit is een enorme smet op z'n Eurovisie beleving.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ook klote voor Joost als hij wel mag optreden. Zit nu misschien nog volop in de stress
De andere deelnemers hebben meer repetitietijd dan Joost op dit momentquote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:45 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Maar wel enigszins oneerlijk tegenover andere deelnemers.
Als Joost daadwerkelijk gediskwalificeerd wordt, en afhankelijk vd reden, maar dan zou ik ervoor opteren om gewoon helemaal niet mee te doen volgend jaarquote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:45 schreef Eightyone het volgende:
Volgend jaar sturen we gewoon weer een brave 'Troskompascore' (zoals iemand op Musicmeter dat zo mooi noemt) artiest.
Maakt het eigenlijk alleen maar mooierquote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:46 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja alleen een beetje jammer dat het onze inzending (met nota bene top 5 kansen) betreft
Zullen we gewoon de feiten afwachten?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:45 schreef Remco het volgende:
Ouwe relnichtquote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:46 schreef Benny het volgende:
@Em31quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:47 schreef Oliver23 het volgende:
Gisterenavond zei Joost nog in de voorbeschouwing: ''Na morgen zijn jullie van mij af''
Beetje reuring is altijd goed.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:46 schreef Benny het volgende:
gerucht gaat dat hij door de Isra delegatie al een hele week geklierd werd en dat iemand van die delegatie de dood van zijn ouders belachelijk heeft gemaakt.........quote:
Maar moeten wel voor een jury performen. Joost zou dat dan niet hoeven te doen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De andere deelnemers hebben meer repetitietijd dan Joost op dit moment
Ja, dit is toch mooi. Ik ga hier echt wel goed op. Mijn productiviteit op het werk wel wat minder, maargoed...quote:
Door wat random mensen op Twitter, geen journalisten verder (nog..)quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:45 schreef Remco het volgende:
Jan Smit minister-president maken.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:47 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Jan Smit weg bij Volendam, degradatie. Jan Smit weg bij avrotros, incident. Ik zie een patroon.
Maar wat is die rel dan? Waar gaat het over? Dat is toch nog helemaal niet bekend?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:46 schreef Benny het volgende:
https://eurovision.tv/about/rulesquote:The Participating Broadcasters shall at all times respect the EBU and the ESC Values and take all steps to protect the integrity of the ESC and of the Shows.
They shall ensure that no contestant, delegation or country is discriminated and/or ridiculed in any manner.
Ik vind er niks grappigs aan.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:48 schreef Benny het volgende:
[..]
Ja, dit is toch mooi. Ik ga hier echt wel goed op. Mijn productiviteit op het werk wel wat minder, maargoed...
Daarvoor hebben ze die eerdere opnames. Zie Ijsland 2021 vanwege coronaquote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:47 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Maar moeten wel voor een jury performen. Joost zou dat dan niet hoeven te doen.
Is ontkend. Zou gaan om een incident met een "third party" (niet Israël).quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:47 schreef danilel het volgende:
[..]
gerucht gaat dat hij door de Isra delegatie al een hele week geklierd werd en dat iemand van die delegatie de dood van zijn ouders belachelijk heeft gemaakt.........
Hangt wel een beetje af van de omstandighedenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:45 schreef Remco het volgende:
Of hij weet al dat het klaar is.quote:
Ja alles is al gepost, scroll even terug.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |