Wat “hét incident” is niet nee. Maar dat hij gisteren met een vlag op z’n kop bij de persconferentie zat en dat Israëlische meisje liep te stangen zegt mij genoeg over de persoonlijkheid van deze grapjas.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ook jij weet nog niet wat er ad hand is
Ik had een vermoeden dat het dat was, dank voor de bevestiging…quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:55 schreef Andromache het volgende:
[..]
Beveiliger meermaals: 'Can you stop that please?´
Appie: 'Why are you doing that?'
Deed Maneskin ook destijds. Fophefquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:56 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat “hét incident” is niet nee. Maar dat hij gisteren met een vlag op z’n kop bij de persconferentie zat en dat Israëlische meisje liep te stangen zegt mij genoeg over de persoonlijkheid van deze grapjas.
Ik hoop ergens ook wel een beetje op rellen in Malmö nu Joost gediskwalificeerd isquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:56 schreef Falco het volgende:
Ik hoop op complete chaos maar dat zal wel meevallen uiteindelijk.
Wordt lastig als hij wint danquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:56 schreef Benny het volgende:
Eindoordeel: Joost gaat vast naar huis. ESC zendt optreden van gister uit alsof er niks aan de hand is
Ik denk dat als Joost boos vertrekt ze gewoon zijn semi-optreden uitzenden, en de kijker weinig merkt.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:56 schreef Falco het volgende:
Ik hoop op complete chaos maar dat zal wel meevallen uiteindelijk.
Is dit echt waar? Vind het zo lastig geloven dat mensen hier midden op de dag de tijd voor nemen, voordat je de kans hebt om uberhaupt te gaan zitten om dan iemand te 'ontvolgen'.quote:
Plus wellicht ook gewoon gevaarlijk. Kan best een rel ontstaan zo. Verdrukking etcquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:52 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ach hou toch op. Dat is helemaal niet mooi. Dat is vooral heel lelijk en onvolwassen.
Als dat zo is is de opdracht voor Avrotros voor 2025 iemand vinden die kan zingen EN mentaal stabiel is.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:56 schreef Benny het volgende:
Eindoordeel: Joost gaat vast naar huis. ESC zendt optreden van gister uit alsof er niks aan de hand is
Bah wat een loserquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:56 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat “hét incident” is niet nee. Maar dat hij gisteren met een vlag op z’n kop bij de persconferentie zat en dat Israëlische meisje liep te stangen zegt mij genoeg over de persoonlijkheid van deze grapjas.
Ja, zijn beelden van eerder. Het gaat me puur om het punt dat hij wel nog meegenomen wordt in de recap.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:57 schreef Remco het volgende:
[..]
Is die niet gewoon al van te voren gemaakt met van iedereen beelden van eerder?
Beetje naar zijn bol gestegen, past niet bij zijn breekbare verhaal over zijn eigen jeugd om je dan zo te misdragenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:56 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Een echt bijzondere quote is het nochtans niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ff quoten voor het geval dat er iets anders aan de hand is
Dat, ze is 20 en moet dealen met een meute orcs onder haar hotelraam.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:57 schreef Andromache het volgende:
Ik vind sommige mensen uit de Israëlische delegatie ook irritant, maar niet irritanter dan de heer Kirkirov. Eden kan er niks aan doen en ze heeft recht op haar podium. Vele malen volwassener dan Joost naar het zich laat aanzien.
Doen we dat hier niet allemaal? Anders zou dit topic aardig leeg blijven.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:51 schreef Document1 het volgende:
[..]
Jij bent wel lekker aan het invullen hè?
en dan nog winnen en dan een live schakeling vanuit zn woonkamer met appie en stuntje aan het bierquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk dat als Joost boos vertrekt ze gewoon zijn semi-optreden uitzenden, en de kijker weinig merkt.
Daar wordt hij niet voor gediskwalificeerdquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:59 schreef Spablauw214 het volgende:
Als hij wordt gediskwalificeerd vanwege het sarren van die Israëlische zangeres dan is het net zo’n domme kutkneus als La Zarra met haar middelvinger.
Show must go on he, totdat er officieel aankondiging is.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:58 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ja, zijn beelden van eerder. Het gaat me puur om het punt dat hij wel nog meegenomen wordt in de recap.
even afwachten, missch valt het wel mee, maar het positieve gevoel is nu wel weggeslagenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:57 schreef Guanabana het volgende:
Of hij er nou wel of niet bij is morgen, echt vrolijk onbevangen kijken wordt het toch sowieso niet meer nu?
"Mensen, geef mij aandacht!"quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:58 schreef Zorro het volgende:
Nou ik ben er weer vandoor. Zit ik verdorie in het ESF forum te posten terwijl ik daar HELEMAAL NIKS mee te maken wil hebben.
Dat is het al sinds we weten dat mensen gister allemaal op Israël hebben gestemd vanwege de oorlog. Hoera.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:59 schreef grazz het volgende:
[..]
even afwachten, missch valt het wel mee, maar het positieve gevoel is nu wel weggeslagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Europapa, riot remix
Ja dat is het thema daar...quote:
Jij weigert te begrijpen dat het nummer van israel gewoon prima isquote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is het al sinds we weten dat mensen gister allemaal op Israël hebben gestemd vanwege de oorlog. Hoera.
Middle of the road liedje. Niks bijzondersquote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Jij weigert te begrijpen dat het nummer van israel gewoon prima is
Vraag mij sterk af waardoor....
Echt hè, Nederland op zijn smalst. Je mag hier niet Groot worden, maar moet vooral Klein blijven. Zijn hoofd moet eraf!quote:
Prima, maar geen top 5.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Jij weigert te begrijpen dat het nummer van israel gewoon prima is
Vraag mij sterk af waardoor....
Volgend jaar Danny Vera ?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:58 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Het is wel een emotionele rollercoaster, dit ESF
Precies, zonder weten wat er uberhaupt gebeurd is.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:02 schreef silverevlis het volgende:
[..]
Echt hè, Nederland op zijn smalst. Je mag hier niet Groot worden, maar moet vooral Klein blijven. Zijn hoofd moet eraf!
Subjectief at bestquote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Middle of the road liedje. Niks bijzonders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |