Joost is exit denk, ze zullen nu wel overleggen wat de consequenties zijn. Gaan ze alsnog een vervangend land invliegen? Of schrappen ze gewoon de hele inzending? En zo ja, mag NL dan nog wel stemmen? Mijn geld zet ik op het tweede scenario - Joost weet allang dat hij DQ is.quote:
quote:
Ja?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zijn twee totaal onvergelijkbare situaties, weet jij ook wel.
Ff quoten voor het geval dat er iets anders aan de hand isquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:51 schreef trein2000 het volgende:
Ik heb vanaf het begin af aan gezegd dat die Klein niet spoort…
Wie betaalt bepaalt.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:51 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Maar optreden tegen de deelname van Isral
Durven ze niet. Maar Joost durven ze wel aan te pakken wat een sneu gedoe.
Esf sponsored by morocconoilquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:51 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Nee RuSlAnD iS hEeL aNdErS!!1quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:49 schreef Kerftminister het volgende:
Zou het wel mooi vinden als die een statement heeft gemaakt of wilde maken. Natuurlijk meten met 2 maten dat Rusland wordt verbannen en Isral doodleuk mag meedoen.
Schijnt het niet te zijn, raar was het wel. Hij was ook redelijk opgefokt tijdens die persco.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:51 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zou dit iets zeggen over deze rel? Ik vind het, zo zonder verdere context, een heel rare reactie van Joost
Werkelijk..quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:50 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Als hij favoriet bij de bookmakers was had die niets gedaan, daar durf ik mn hand voor in t vuur te steken. De enige reden dat die dit nu doet is omdat die weet dat die kansloos is voor de overwinning en met deze publiciteit voor altijd bekend blijft, daar walg ik intens van.
Een vervangend land zal het niet worden, we weten dan dat ze 11e geworden zijn in een semiquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Joost is exit denk, ze zullen nu wel overleggen wat de consequenties zijn. Gaan ze alsnog een vervangend land invliegen? Of schrappen ze gewoon de hele inzending? En zo ja, mag NL dan nog wel stemmen? Mijn geld zet ik op het tweede scenario - Joost weet allang dat hij DQ is.
Als he. Het zou echt heel mooi zijn als meer landen zich dan terugtrekken. Dan is de shitshow compleet.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Joost is exit denk, ze zullen nu wel overleggen wat de consequenties zijn. Gaan ze alsnog een vervangend land invliegen? Of schrappen ze gewoon de hele inzending? En zo ja, mag NL dan nog wel stemmen? Mijn geld zet ik op het tweede scenario - Joost weet allang dat hij DQ is.
Ach hou toch op. Dat is helemaal niet mooi. Dat is vooral heel lelijk en onvolwassen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:50 schreef kurk_droog het volgende:
En dan alsnog mogen meedoen en alsnog een ziek statement maken morgen. Zou heel mooi zijn.
Om de regels van de organisatie die je de kans geeft op een wereldwijd podium te sarren? Ik vind het diep triest. Als je het niet eens bent met de organisatie die jou uitnodigt en waar je te gast bent, dan doe je geowon niet mee en daarmee basta. Dsn ga je niet als een aansteller stennis schoppen en je gastheer beledigen omdat je inmiddels weet dat je toch al kansloos voor de overwinning bent.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:50 schreef kurk_droog het volgende:
En dan alsnog mogen meedoen en alsnog een ziek statement maken morgen. Zou heel mooi zijn.
Stukje cokequote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Schijnt het niet te zijn, raar was het wel. Hij was ook redelijk opgefokt tijdens die persco.
Dus (nog) niet gediskwalificeerd.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:51 schreef Arth_NL het volgende:
Nederland zit wel in de recap, met beelden van eerdere repetities.
Echt totaal en totaal mee oneens en word er een beetje moe van dat we in Nederland een verschil proberen te duiden. Dit zijn twee landen die oorlog bedrijven en ik vind alle nuances verdwijnen zodra er massaal mensen vermoord worden.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zijn twee totaal onvergelijkbare situaties, weet jij ook wel.
Nee dat is NIET de redenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:51 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zou dit iets zeggen over deze rel? Ik vind het, zo zonder verdere context, een heel rare reactie van Joost
Joost heeft een grafhekel aan de Isralische delegatie;quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:51 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ook jij weet nog niet wat er ad hand isquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:51 schreef trein2000 het volgende:
dat zal de coke zijn geweestquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Schijnt het niet te zijn, raar was het wel. Hij was ook redelijk opgefokt tijdens die persco.
Of hij snuift teveel.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:48 schreef Breekfast het volgende:
Joost Klein is 26 lees ik maar is qua gedrag de puberfase nog niet helemaal ontgroeid volgens mij.
EBU is een organisatie waar aan je betaald om mee te mogen doen, ws hebben de Israelieten er meer geld in zitten dan de Nederlanders.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:51 schreef HenkjeNL2 het volgende:
En dan roepen GEKOLONISEERDquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:52 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Als he. Het zou echt heel mooi zijn als meer landen zich dan terugtrekken. Dan is de shitshow compleet.
Alle artiesten moet echt al weken lang vragen over Isral beantwoorden, ik zou geloof ik ook wel gerriteerd zijn als bij zoiets dan meteen ‘je hoeft niet te antwoorden hoor!’ gezegd wordt.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:51 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Morocconoil is de hoofdsponsor en een Isralische firmaquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
EBU is een organisatie waaaran je betaald ommee te mogen doen, ws hebben de Israelieten er meer geld in zitten dan de Nederlanders.
Sow zeg, wat een takequote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:51 schreef trein2000 het volgende:
Beveiliger meermaals: 'Can you stop that please?´quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:53 schreef MadMaster het volgende:
Maar wat zegt die Nederlander die Appie in bescherming neemt hier nou?
[ x ]
Ik hoop het. Ik kan me zomaar voorstellen dat hij een Palestina statement zou willen maken en dat zou ik zeer teleurstellend vindenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Lijken mij prima vragenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:55 schreef Andromache het volgende:
[..]
Beveiliger meermaals: 'Can you stop that please?´
Appie: 'Why are you doing that?'
Ja, maar ik neem aan dat die dat wel ergens op baseren.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:55 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Weten we ook niet officieel toch? Alleen de Zweedse telegraaf zegt dat.
Ik las mocromaffiaquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Morocconoil is de hoofdsponsor en een Isralische firma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |