Zou zo geniaal zijn. Dat Joost iets heeft geflikt maar dat ze hem volgens hun eigen regels niet kunnen diskwalificeren ofzoquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:32 schreef Benny het volgende:
Nederland stijgt van 100/1 naar 60/1 bij BFX.
#trusttheprocess
Al besprokenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:33 schreef europapa het volgende:
Bij ESC United zeggen ze dat Joost alle Songfestival gerelateerde dingen uit zijn Instagram Stories heeft verwijderd?
Dat was ook gewoon een goed optreden natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:26 schreef maan_man het volgende:
[..]
Ik weet nog dat een "vrouw" met baard won. Dat ging inderdaad echt om het optreden...
21:00quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hoe laat is de volgende repetitie/juryshow?
Leaving the track and gaining an advantagequote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:33 schreef Jojoke het volgende:
Wat moet je doen om gediskwalificeerd te worden na de halve finale? Heeft iemand een aangifte tegen hem gedaan?
Zou ik heel gek vinden gezien dat hij zoveel focus had, mediteerde en alles. Neemt het daar veel te serieus voor.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:33 schreef Jojoke het volgende:
Wat moet je doen om gediskwalificeerd te worden na de halve finale? Heeft iemand een aangifte tegen hem gedaan?
Ohja als het op FB staat moet het wel waar zijnquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:31 schreef Dotteke het volgende:
Lees op Facebook dat hij geschorst zou zijn om een incident met de Israëlische zangeres.
En dat Joost dat weet etcquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zou zo geniaal zijn. Dat Joost iets heeft geflikt maar dat ze hem volgens hun eigen regels niet kunnen diskwalificeren ofzo
Gordon is geland op Stockholm, dat trekken Zweden terecht niet,quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:33 schreef Jojoke het volgende:
Die weet in ieder geval hoe het voelt om er keihard uitgegooid te worden om vage redenenquote:
Ik ga dit soort dingen verwijderen vanaf nu tenzij er een duidelijk bron is.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:34 schreef d_elise het volgende:
Ik lees nu dingen dat de Israëlische delegatie iets over de dood van zijn vader hebben gezegd oid gisteravond en dat dat niet lekker gevallen is bij Joost.. maar goed, ook weer speculatie.
Dan snap ik zijn reactie ALS dat zo is. Tering Mongolen allemaalquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:34 schreef d_elise het volgende:
Ik lees nu dingen dat de Israëlische delegatie iets over de dood van zijn vader hebben gezegd oid gisteravond en dat dat niet lekker gevallen is bij Joost.. maar goed, ook weer speculatie.
Ik ben tegen censuur.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:35 schreef Benny het volgende:
Joost is comments aan het uitschakelen bij ESC content
Maar (sommige?) ESC posts staan er nog wel. Maar even afwachten. Als er videos verdwijnen op het ESC kanaal is de shit realquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:33 schreef europapa het volgende:
Bij ESC United zeggen ze dat Joost alle Songfestival gerelateerde dingen uit zijn Instagram Stories heeft verwijderd?
Ai ai aiquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:35 schreef Benny het volgende:
Wtfquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:35 schreef Benny het volgende:
Dat weten we pas morgen om 23:30.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:35 schreef Rebel- het volgende:
Hoe dan ook: geen goede marketing dit. En slecht gemanifesteerd.
Dan weet hij al wat de ebu gaat beslissen. Tis alleen nog niet naar buiten gebrachtquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:35 schreef Benny het volgende:
Dus hij verwacht veel negatieve reacties waarschijnlijk?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:35 schreef Benny het volgende:
Populairste nummer van alle inzendingen en dan ditquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:36 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Zal de toch een drama zijn als het op deze manier eindigt.
Omdat de EBU dat in een officieel statement heeft gezegdquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:36 schreef ikbenrond het volgende:
Waarom zou het incident volgens jullie niet dat ‘why not’ ding bij de persco van gisteren zijn?
Hij verwacht vooral veel speculaties.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dus hij verwacht veel negatieve reacties waarschijnlijk?
Nou ja.. toch een beetje zoals in de clip met die molen die afbrand.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:36 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Zal de toch een drama zijn als het op deze manier eindigt.
Beetje extreem om daar iemand voor te schorsen niet? "je hoeft niet te antwoorden", "waarom dan niet?"quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:36 schreef ikbenrond het volgende:
Waarom zou het incident volgens jullie niet dat ‘why not’ ding bij de persco van gisteren zijn?
Zou geniaal zijn als er dan paar opstappen ja. Dan ben je klaar als EBUquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:37 schreef BramVeen2002 het volgende:
Ben benieuwd wat andere artiesten doen als Joost wordt gediskwalificeerd?
Ook dat is speculeren.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hij verwacht vooral veel speculaties.
Beetje zoals dit topic.
Als je ziet wat die Griekse doet bij die persconferentie, dan gaat dat minstens net zo verquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:36 schreef ikbenrond het volgende:
#JOOSTRAUSNACHHAUS #JOOSTEXIT #JOOSTDQquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:35 schreef Benny het volgende:
Dat lag hij juist wel volgens interviews met andere landenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:38 schreef kurk_droog het volgende:
Je hoopt dat dan heel veel landen zich ook terugtrekken.
Dat hij ook lekker in die groep ligt maar dat zal ook wel niet.
Stompt de hele EBU gelijk in elkaarquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:36 schreef Scorpie het volgende:
Ik stel voor dat we Glennis Krijs invliegen als vervanger.
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Populairste nummer van alle inzendingen en dan dit
Mwah, er zijn al zeker een handvol artiesten die een (half) statement hebben gemaakt of geprobeerd en die doen ook gewoon nog mee.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:36 schreef ikbenrond het volgende:
Kalispermaaaaa groetjes Paul de Leeuwquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als je ziet wat die Griekse doet bij die persconferentie, dan gaat dat minstens net zo ver
Niets lijkt mequote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:37 schreef BramVeen2002 het volgende:
Ik hoop eigenlijk steeds meer dat Israel nu gewoon wintquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:38 schreef kurk_droog het volgende:
Je hoopt dat dan heel veel landen zich ook terugtrekken.
Dat hij ook lekker in die groep ligt maar dat zal ook wel niet.
Dat zeg ik niet. Zeg alleen wat ik leesquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:34 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Ohja als het op FB staat moet het wel waar zijn
!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:38 schreef meneertje1972 het volgende:
Dit is het:
Dit is nadrukkelijk nog niet bevestigd.
Juist niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk steeds meer dat Israel nu gewoon wint
Ja zo kun je wel van alles verzinnenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:38 schreef meneertje1972 het volgende:
Dit is het:
Achter de schermen gaat het gerucht dat de zanger een statement had willen maken op het podium, maar is teruggefloten door de EBU. Dit is nadrukkelijk nog niet bevestigd.
Laten we alleen dit soort dingen plaatsen als het een redelijke pers bron is, niet "iemand op Facebook"quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Zeg alleen wat ik lees
Ligt eraan wat hij gedaan heeft, als het antisemitisme is dan moet Nederland hem terugtrekken en excuses aanbieden. Als andere individuele "artiesten" op eigen houtje gaan krijsen hoop ik dat de betreffende landen dezelfde maatregelen nemen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:37 schreef BramVeen2002 het volgende:
Ligt aan de reden van diskwalificatiequote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:40 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Als we worden gediskwalificeerd kijk ik nooit meer naar deze walgelijke shit show
Het is hip om kritiek op Israël meteen weg te zetten als antisemitisme. Zwak welquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:40 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ligt eraan wat hij gedaan heeft, als het antisemitisme is dan moet Nederland hem terugtrekken en haar excuses aanbieden. Als andere individuele "artiesten" op eigen houtje gaan krijsen hoop ik dat de betreffende landen dezelfde maatregelen nemen.
Niet alles wat gelezen wordt hoeft meteen gedeeld natuurlijkquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Zeg alleen wat ik lees
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:38 schreef meneertje1972 het volgende:
Dit is het:
Achter de schermen gaat het gerucht dat de zanger een statement had willen maken op het podium, maar is teruggefloten door de EBU. Dit is nadrukkelijk nog niet bevestigd.
We gaan vanzelf wel horen wat er aan de hand is. Ik zelf heb geen ideequote:
Tijdens een repetitie zonder publiek? Lijkt me stug.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:38 schreef meneertje1972 het volgende:
Dit is het:
Same. Dan mag Israel winnen ook.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:40 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Als we worden gediskwalificeerd kijk ik nooit meer naar deze walgelijke shit show
Nee, niet eerder zo kort voor de shows voorgekomen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:37 schreef Mortaxx het volgende:
is zoiets ooit wel eens eerder gebeurd en waarom was het dan? Kan me niet voorstellen dat ze zoiets doen bij een nare sneer of divagedrag. Denk dan eerder aan geweld, bedreiging oid?
Dat hij het idee voor de finale heeft alvast zou kunnen natuurlijkquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Tijdens een repetitie zonder publiek? Lijkt me stug.
Maar tot die tijd moeten wij hier ietsquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We gaan vanzelf wel horen wat er aan de hand is. Ik zelf heb geen idee
Wat willen ze doen dan om dat tegen te houden? Stel hij zegt nu :"nee grapje, dat doe ik niet akkoord"quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:38 schreef meneertje1972 het volgende:
Dit is het:
Juist niet. Zangeres begon te janken omdat joost niet met haar op de foto wilde en het direct te melden aan de ebu. Walgelijkquote:
Vertaling:quote:
Was leuk je gekend te hebbenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:42 schreef koffiekoekjes het volgende:
Ik heb uit doorgaans betrouwbare bronnen vernomen dat Joost niet meer mag meedoen omdat hi
Nog nooit.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:37 schreef Mortaxx het volgende:
is zoiets ooit wel eens eerder gebeurd en waarom was het dan? Kan me niet voorstellen dat ze zoiets doen bij een nare sneer of divagedrag. Denk dan eerder aan geweld, bedreiging oid?
Nee maar Stefano is wel achterlijkquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:42 schreef vencodark het volgende:
Joost zou natuurlijk wel een complete bosmongool zijn als hij door bewuste stommiteiten zijn droom en sentiment aan zijn ouders geschorst/gediskwalificeerd zou zijn.
Joost is een mafklapper maar niet achterlijk, toch?
Joost mag het wetenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik gok dat hij een statement wil maken op het podium en dat dat ontdekt is
Hij gaat sowieso de geschiedenis boeken in danquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:42 schreef Lt.Bookman het volgende:
Ik zou diskwalificatie ergens wel echt heel erg rock-and-roll vinden hoor
Ik ben onderweg naar de stad. Lekker op terrasje en dan later een hapje etenquote:
Maar Nederland was al afwezig bij de repetitie daar dan.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vertaling:
De Israëlische journalist werd door de bewaker van de Nederlandse vertegenwoordiger naar het Eurovisie Songfestival weggeduwd: een boodschapper hier, Dobi Gil-Har, probeerde erachter te komen waarom Joost Klein, die Nederland vertegenwoordigde, afwezig was bij de repetitie - en werd weggeduwd door zijn beveiliging
Maar dit is van net.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vertaling:
De Israëlische journalist werd door de bewaker van de Nederlandse vertegenwoordiger naar het Eurovisie Songfestival weggeduwd: een boodschapper hier, Dobi Gil-Har, probeerde erachter te komen waarom Joost Klein, die Nederland vertegenwoordigde, afwezig was bij de repetitie - en werd weggeduwd door zijn beveiliging
Ik ben bij mijn geboorte al begonnen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:40 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Prima actie toch van die beveiliger? Die wil de escaleren en Israël probeert te zuigenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vertaling:
Daar gaat het helemaal niet om.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:44 schreef Vlinder het volgende:
Maar die meid van Griekenland deed alsof ze sliep. Ook alles behalve professioneel. Kijken ze daar dan ook naar?
Dat is het niet, officieel bevestigd.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:44 schreef Vlinder het volgende:
Maar die meid van Griekenland deed alsof ze sliep. Ook alles behalve professioneel. Kijken ze daar dan ook naar?
We weten helemaal niet wat er ad hand isquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:43 schreef Eagles89 het volgende:
Wat een ongelofelijke kneus is het toch ook, weet dat die vrijwel kansloos is geworden om te winnen en denkt dan op een andere manier de aandacht naar zich toe te trekken, man man man, wel typisch een kind van de nieuwe generatie: als je je zin niet krijgt stennis schoppen.
Ze zoeken nu een pispaaltje en dat is Joost. Want die hapt op al die provocatie.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:44 schreef Vlinder het volgende:
En dat is dus precies zijn bedoeling.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:43 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hij gaat sowieso de geschiedenis boeken in dan
Dit moet op internet or it didn't happenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben onderweg naar de stad. Lekker op terrasje en dan later een hapje eten
De kranten geven wel een melding als er iets nieuws is.
Aram Bade is Nederland? Of werkt dat enkel zo bij Israel en Joden dat die klaarblijkelijk één en ondeelbaar zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Prima actie toch van die beveiliger? Die wil de escaleren en Israël probeert te zuigen
En die hebben ook gewonnen destijds.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:45 schreef vencodark het volgende:
Misschien is het net zo opgeblazen als die zogenaamde coke snuiver van Italië in 2021.
Nu al hoorquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:43 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hij gaat sowieso de geschiedenis boeken in dan
Misschien heeft hij wel meer dan de toegestane 5 kilo voor persoonlijk gebruik meegenomen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:45 schreef vencodark het volgende:
Misschien is het net zo opgeblazen als die zogenaamde coke snuiver van Italië in 2021.
Aangezien mijn Hebreeuws wat roestig is, heb ik de vertaling bekeken en hier gepost.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar Nederland was al afwezig bij de repetitie daar dan.
Waar heb je het over? In dat filmpje houd die beveiliger die gast van Israël tegen, zo van nu niet en dan toch proberen te zuigen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Aram Bade is Nederland? Of werkt dat enkel zo bij Israel en Joden dat die klaarblijkelijk één en ondeelbaar zijn.
Waarom zouden ze? Joost niet op het toneel, dan zijn de kaarten weer heel anders geschud.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zou geniaal zijn als er dan paar opstappen ja.
Dat klopt, maar je wordt niet potentieel geschorst omdat je een oude oma hebt helpen oversteken op een drukke weg. Hij heeft iets gedaan wat tegen de regels van de organisatie is, en dat is al treurig genoeg.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
We weten helemaal niet wat er ad hand is
Die journalist ging naar de Nederlandse delegatie toe om te vragen waarom ze niet bij de repetitie waren (stukje journalistiek werk waar de Nederlandse journalisten aldaar nog wat van kunnen leren), that's it.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aangezien mijn Hebreeuws wat roestig is, heb ik de vertaling bekeken en hier gepost.
De context is me ook nog niet helemaal duidelijk…
Het heeft niets te maken met de perscoquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:44 schreef Vlinder het volgende:
Oh ja, het is de staat zweden die hierachter zit. De show van gisteren had trouwens meer politiek ‘incorrecte’ grapjes dan welke esf show de afgelopen jaren ookquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:45 schreef kurk_droog het volgende:
Zweden blijft ook echt zon pisland he. Een mening hebben ze daar niet
Je denkt dat een Spanje of Letland ofzo dan ineens kans hebben?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:47 schreef DavidTwente het volgende:
[..]
Waarom zouden ze? Joost niet op het toneel, dan zijn de kaarten weer heel anders geschud.
Met een zuigende smerige ondertoon.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die journalist ging naar de Nederlandse delegatie toe om te vragen waarom ze niet bij de repetitie waren (stukje journalistiek werk waar de Nederlandse journalisten aldaar nog wat van kunnen leren), that's it.
Niet echt, denk ik.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die journalist ging naar de Nederlandse delegatie toe om te vragen waarom ze niet bij de repetitie waren (stukje journalistiek werk waar de Nederlandse journalisten aldaar nog wat van kunnen leren), that's it.
Precies en dan de vermoorde onschuld spelen. Hekel aan zulke mensenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:48 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Met een zuigende smerige ondertoon.
Lees anders ff dit topic terug.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:48 schreef Troel het volgende:
Hij is voorlopig geschorst hoor ik net? Wauw.
Nope. AvroTros heeft m'n bericht een uur geleden gelezen maar geen antwoord of er nog een verklaring komt oid. Snap wel dat ze even iets anders aan hun hoofd hebben maar het wordt nu wel tijd voor enige duidelijkheid.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:47 schreef Viv het volgende:
@:greys @:cee hebben jullie geen insiders info via jullie netwerk?![]()
Ik zou het een nonchalante toon noemen, maar goed.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:48 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Met een zuigende smerige ondertoon.
Alleen Joost mag het wetenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:49 schreef Knutknuttsson het volgende:
Verbazingwekkend dat niemand nog iets weet.
Hun kennende willen ze dit met de mantel der liefde bedekken. Geen ruggengraatquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Nope. AvroTros heeft m'n bericht een uur geleden gelezen maar geen antwoord of er nog een verklaring komt oid. Snap wel dat ze even iets anders aan hun hoofd hebben maar het wordt nu wel tijd voor enige duidelijkheid.
Dit is zeker in ESF-kringen inderdaad wel een wonder.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:49 schreef Knutknuttsson het volgende:
Verbazingwekkend dat niemand nog iets weet.
Als hij favoriet bij de bookmakers was had die niets gedaan, daar durf ik mn hand voor in t vuur te steken. De enige reden dat die dit nu doet is omdat die weet dat die kansloos is voor de overwinning en met deze publiciteit voor altijd bekend blijft, daar walg ik intens van.quote:
Dat zijn twee totaal onvergelijkbare situaties, weet jij ook wel.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:49 schreef Kerftminister het volgende:
Zou het wel mooi vinden als die een statement heeft gemaakt of wilde maken. Natuurlijk meten met 2 maten dat Rusland wordt verbannen en Israël doodleuk mag meedoen.
Moest ik ook aan denken, en hoe smerig Frankrijk daarop inhaakte.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:45 schreef vencodark het volgende:
Dit ja. Israël had ook gewoon niet mee mogen doen. Gelijke monniken, gelijke kappen..quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:49 schreef Kerftminister het volgende:
Zou het wel mooi vinden als die een statement heeft gemaakt of wilde maken. Natuurlijk meten met 2 maten dat Rusland wordt verbannen en Israël doodleuk mag meedoen.
Israël heeft nog veel meer bloed aan de handen ja.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zijn twee totaal onvergelijkbare situaties, weet jij ook wel.
Heeft gisteren al gezegd na vanavond zijn jullie van mij af schijnbaarquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:50 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Als hij fsvoriet bij de bookmakers was had die niets gedaan, daar durf ik mn hand voor in t vuur te steken. De enige reden dat die dit nu doet is omdat die weet dat die kansloos is voor de overwinning en met dese publiciteit voor altijd bekend blijft, daar walg ik van.
Gover is 10 jaar ouder en niveau kleuter humor. Het houdt niet overquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:48 schreef Breekfast het volgende:
Joost Klein is 26 lees ik maar is qua gedrag de puberfase nog niet helemaal ontgroeid volgens mij.
Jij bent wel lekker aan het invullen hè?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:50 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Als hij fsvoriet bij de bookmakers was had die niets gedaan, daar durf ik mn hand voor in t vuur te steken. De enige reden dat die dit nu doet is omdat die weet dat die kansloos is voor de overwinning en met dese publiciteit voor altijd bekend blijft, daar walg ik van.
Ik walg van mensen zoals jou die aannames blijven plaatsen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:50 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Dat dachten we, maar misschien moeten we het toch letterlijk opvattenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:50 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar bedoelde hij daar niet gewoon zaterdag mee?
Speculeren en daar dan ook je conclusie uit trekken...quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:50 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Als hij favoriet bij de bookmakers was had die niets gedaan, daar durf ik mn hand voor in t vuur te steken. De enige reden dat die dit nu doet is omdat die weet dat die kansloos is voor de overwinning en met deze publiciteit voor altijd bekend blijft, daar walg ik intens van.
Zou dit iets zeggen over deze rel? Ik vind het, zo zonder verdere context, een heel rare reactie van Joostquote:Een Poolse verslaggever vroeg haar of ze er ooit bij stil had gestaan dat ze door haar aanwezigheid een gevaar vormt voor de andere artiesten en het publiek.
Golan leek er even geen raad mee te weten, waarna de man die de leiding had over de persconferentie ingreep door te zeggen dat ze daar niet op hoefde te antwoorden.
"Waarom niet?", sprong Klein, die naast haar zat, daar op in.
Joost is exit denk, ze zullen nu wel overleggen wat de consequenties zijn. Gaan ze alsnog een vervangend land invliegen? Of schrappen ze gewoon de hele inzending? En zo ja, mag NL dan nog wel stemmen? Mijn geld zet ik op het tweede scenario - Joost weet allang dat hij DQ is.quote:
quote:
Ja?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ff quoten voor het geval dat er iets anders aan de hand isquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:51 schreef trein2000 het volgende:
Ik heb vanaf het begin af aan gezegd dat die Klein niet spoort…
Wie betaalt bepaalt.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:51 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Maar optreden tegen de deelname van Israël
Durven ze niet. Maar Joost durven ze wel aan te pakken wat een sneu gedoe.
Esf sponsored by morocconoilquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:51 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Nee RuSlAnD iS hEeL aNdErS!!1quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:49 schreef Kerftminister het volgende:
Schijnt het niet te zijn, raar was het wel. Hij was ook redelijk opgefokt tijdens die persco.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:51 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zou dit iets zeggen over deze rel? Ik vind het, zo zonder verdere context, een heel rare reactie van Joost
Werkelijk..quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:50 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Als hij favoriet bij de bookmakers was had die niets gedaan, daar durf ik mn hand voor in t vuur te steken. De enige reden dat die dit nu doet is omdat die weet dat die kansloos is voor de overwinning en met deze publiciteit voor altijd bekend blijft, daar walg ik intens van.
Een vervangend land zal het niet worden, we weten dan dat ze 11e geworden zijn in een semiquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Joost is exit denk, ze zullen nu wel overleggen wat de consequenties zijn. Gaan ze alsnog een vervangend land invliegen? Of schrappen ze gewoon de hele inzending? En zo ja, mag NL dan nog wel stemmen? Mijn geld zet ik op het tweede scenario - Joost weet allang dat hij DQ is.
Als he. Het zou echt heel mooi zijn als meer landen zich dan terugtrekken. Dan is de shitshow compleet.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Joost is exit denk, ze zullen nu wel overleggen wat de consequenties zijn. Gaan ze alsnog een vervangend land invliegen? Of schrappen ze gewoon de hele inzending? En zo ja, mag NL dan nog wel stemmen? Mijn geld zet ik op het tweede scenario - Joost weet allang dat hij DQ is.
Ach hou toch op. Dat is helemaal niet mooi. Dat is vooral heel lelijk en onvolwassen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:50 schreef kurk_droog het volgende:
En dan alsnog mogen meedoen en alsnog een ziek statement maken morgen. Zou heel mooi zijn.
Om de regels van de organisatie die je de kans geeft op een wereldwijd podium te sarren? Ik vind het diep triest. Als je het niet eens bent met de organisatie die jou uitnodigt en waar je te gast bent, dan doe je geowon niet mee en daarmee basta. Dsn ga je niet als een aansteller stennis schoppen en je gastheer beledigen omdat je inmiddels weet dat je toch al kansloos voor de overwinning bent.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:50 schreef kurk_droog het volgende:
En dan alsnog mogen meedoen en alsnog een ziek statement maken morgen. Zou heel mooi zijn.
Stukje cokequote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Schijnt het niet te zijn, raar was het wel. Hij was ook redelijk opgefokt tijdens die persco.
Dus (nog) niet gediskwalificeerd.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:51 schreef Arth_NL het volgende:
Nederland zit wel in de recap, met beelden van eerdere repetities.
Echt totaal en totaal mee oneens en word er een beetje moe van dat we in Nederland een verschil proberen te duiden. Dit zijn twee landen die oorlog bedrijven en ik vind alle nuances verdwijnen zodra er massaal mensen vermoord worden.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee dat is NIET de redenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:51 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zou dit iets zeggen over deze rel? Ik vind het, zo zonder verdere context, een heel rare reactie van Joost
Joost heeft een grafhekel aan de Israëlische delegatie;quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:51 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ook jij weet nog niet wat er ad hand isquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:51 schreef trein2000 het volgende:
dat zal de coke zijn geweestquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Schijnt het niet te zijn, raar was het wel. Hij was ook redelijk opgefokt tijdens die persco.
Of hij snuift teveel.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:48 schreef Breekfast het volgende:
Joost Klein is 26 lees ik maar is qua gedrag de puberfase nog niet helemaal ontgroeid volgens mij.
EBU is een organisatie waar aan je betaald om mee te mogen doen, ws hebben de Israelieten er meer geld in zitten dan de Nederlanders.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:51 schreef HenkjeNL2 het volgende:
En dan roepen GEKOLONISEERDquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:52 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Als he. Het zou echt heel mooi zijn als meer landen zich dan terugtrekken. Dan is de shitshow compleet.
Alle artiesten moet echt al weken lang vragen over Israël beantwoorden, ik zou geloof ik ook wel geïrriteerd zijn als bij zoiets dan meteen ‘je hoeft niet te antwoorden hoor!’ gezegd wordt.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:51 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Morocconoil is de hoofdsponsor en een Israëlische firmaquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
EBU is een organisatie waaaran je betaald ommee te mogen doen, ws hebben de Israelieten er meer geld in zitten dan de Nederlanders.
Sow zeg, wat een takequote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:51 schreef trein2000 het volgende:
Beveiliger meermaals: 'Can you stop that please?´quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:53 schreef MadMaster het volgende:
Maar wat zegt die Nederlander die Appie in bescherming neemt hier nou?
[ x ]
Ik hoop het. Ik kan me zomaar voorstellen dat hij een Palestina statement zou willen maken en dat zou ik zeer teleurstellend vindenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Lijken mij prima vragenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:55 schreef Andromache het volgende:
[..]
Beveiliger meermaals: 'Can you stop that please?´
Appie: 'Why are you doing that?'
Ja, maar ik neem aan dat die dat wel ergens op baseren.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:55 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Weten we ook niet officieel toch? Alleen de Zweedse telegraaf zegt dat.
Ik las mocromaffiaquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Morocconoil is de hoofdsponsor en een Israëlische firma
Wat “hét incident” is niet nee. Maar dat hij gisteren met een vlag op z’n kop bij de persconferentie zat en dat Israëlische meisje liep te stangen zegt mij genoeg over de persoonlijkheid van deze grapjas.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ook jij weet nog niet wat er ad hand is
Ik had een vermoeden dat het dat was, dank voor de bevestiging…quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:55 schreef Andromache het volgende:
[..]
Beveiliger meermaals: 'Can you stop that please?´
Appie: 'Why are you doing that?'
Deed Maneskin ook destijds. Fophefquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:56 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat “hét incident” is niet nee. Maar dat hij gisteren met een vlag op z’n kop bij de persconferentie zat en dat Israëlische meisje liep te stangen zegt mij genoeg over de persoonlijkheid van deze grapjas.
Ik hoop ergens ook wel een beetje op rellen in Malmö nu Joost gediskwalificeerd isquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:56 schreef Falco het volgende:
Ik hoop op complete chaos maar dat zal wel meevallen uiteindelijk.
Wordt lastig als hij wint danquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:56 schreef Benny het volgende:
Eindoordeel: Joost gaat vast naar huis. ESC zendt optreden van gister uit alsof er niks aan de hand is
Ik denk dat als Joost boos vertrekt ze gewoon zijn semi-optreden uitzenden, en de kijker weinig merkt.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:56 schreef Falco het volgende:
Ik hoop op complete chaos maar dat zal wel meevallen uiteindelijk.
Is dit echt waar? Vind het zo lastig geloven dat mensen hier midden op de dag de tijd voor nemen, voordat je de kans hebt om uberhaupt te gaan zitten om dan iemand te 'ontvolgen'.quote:
Plus wellicht ook gewoon gevaarlijk. Kan best een rel ontstaan zo. Verdrukking etcquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:52 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ach hou toch op. Dat is helemaal niet mooi. Dat is vooral heel lelijk en onvolwassen.
Als dat zo is is de opdracht voor Avrotros voor 2025 iemand vinden die kan zingen EN mentaal stabiel is.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:56 schreef Benny het volgende:
Eindoordeel: Joost gaat vast naar huis. ESC zendt optreden van gister uit alsof er niks aan de hand is
Bah wat een loserquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:56 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat “hét incident” is niet nee. Maar dat hij gisteren met een vlag op z’n kop bij de persconferentie zat en dat Israëlische meisje liep te stangen zegt mij genoeg over de persoonlijkheid van deze grapjas.
Ja, zijn beelden van eerder. Het gaat me puur om het punt dat hij wel nog meegenomen wordt in de recap.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:57 schreef Remco het volgende:
[..]
Is die niet gewoon al van te voren gemaakt met van iedereen beelden van eerder?
Beetje naar zijn bol gestegen, past niet bij zijn breekbare verhaal over zijn eigen jeugd om je dan zo te misdragenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:56 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Een echt bijzondere quote is het nochtans niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ff quoten voor het geval dat er iets anders aan de hand is
Dat, ze is 20 en moet dealen met een meute orcs onder haar hotelraam.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:57 schreef Andromache het volgende:
Ik vind sommige mensen uit de Israëlische delegatie ook irritant, maar niet irritanter dan de heer Kirkirov. Eden kan er niks aan doen en ze heeft recht op haar podium. Vele malen volwassener dan Joost naar het zich laat aanzien.
Doen we dat hier niet allemaal? Anders zou dit topic aardig leeg blijven.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:51 schreef Document1 het volgende:
[..]
Jij bent wel lekker aan het invullen hè?
en dan nog winnen en dan een live schakeling vanuit zn woonkamer met appie en stuntje aan het bierquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk dat als Joost boos vertrekt ze gewoon zijn semi-optreden uitzenden, en de kijker weinig merkt.
Daar wordt hij niet voor gediskwalificeerdquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:59 schreef Spablauw214 het volgende:
Als hij wordt gediskwalificeerd vanwege het sarren van die Israëlische zangeres dan is het net zo’n domme kutkneus als La Zarra met haar middelvinger.
Show must go on he, totdat er officieel aankondiging is.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:58 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ja, zijn beelden van eerder. Het gaat me puur om het punt dat hij wel nog meegenomen wordt in de recap.
even afwachten, missch valt het wel mee, maar het positieve gevoel is nu wel weggeslagenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:57 schreef Guanabana het volgende:
Of hij er nou wel of niet bij is morgen, echt vrolijk onbevangen kijken wordt het toch sowieso niet meer nu?
"Mensen, geef mij aandacht!"quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:58 schreef Zorro het volgende:
Nou ik ben er weer vandoor. Zit ik verdorie in het ESF forum te posten terwijl ik daar HELEMAAL NIKS mee te maken wil hebben.
Dat is het al sinds we weten dat mensen gister allemaal op Israël hebben gestemd vanwege de oorlog. Hoera.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:59 schreef grazz het volgende:
[..]
even afwachten, missch valt het wel mee, maar het positieve gevoel is nu wel weggeslagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Europapa, riot remix
Ja dat is het thema daar...quote:
Jij weigert te begrijpen dat het nummer van israel gewoon prima isquote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is het al sinds we weten dat mensen gister allemaal op Israël hebben gestemd vanwege de oorlog. Hoera.
Middle of the road liedje. Niks bijzondersquote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Jij weigert te begrijpen dat het nummer van israel gewoon prima is
Vraag mij sterk af waardoor....
Echt hè, Nederland op zijn smalst. Je mag hier niet Groot worden, maar moet vooral Klein blijven. Zijn hoofd moet eraf!quote:
Prima, maar geen top 5.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Jij weigert te begrijpen dat het nummer van israel gewoon prima is
Vraag mij sterk af waardoor....
Volgend jaar Danny Vera ?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:58 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Het is wel een emotionele rollercoaster, dit ESF
Precies, zonder weten wat er uberhaupt gebeurd is.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:02 schreef silverevlis het volgende:
[..]
Echt hè, Nederland op zijn smalst. Je mag hier niet Groot worden, maar moet vooral Klein blijven. Zijn hoofd moet eraf!
Subjectief at bestquote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Middle of the road liedje. Niks bijzonders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |