Zou zo geniaal zijn. Dat Joost iets heeft geflikt maar dat ze hem volgens hun eigen regels niet kunnen diskwalificeren ofzoquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:32 schreef Benny het volgende:
Nederland stijgt van 100/1 naar 60/1 bij BFX.
#trusttheprocess
Al besprokenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:33 schreef europapa het volgende:
Bij ESC United zeggen ze dat Joost alle Songfestival gerelateerde dingen uit zijn Instagram Stories heeft verwijderd?
Dat was ook gewoon een goed optreden natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:26 schreef maan_man het volgende:
[..]
Ik weet nog dat een "vrouw" met baard won. Dat ging inderdaad echt om het optreden...
21:00quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hoe laat is de volgende repetitie/juryshow?
Leaving the track and gaining an advantagequote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:33 schreef Jojoke het volgende:
Wat moet je doen om gediskwalificeerd te worden na de halve finale? Heeft iemand een aangifte tegen hem gedaan?
Zou ik heel gek vinden gezien dat hij zoveel focus had, mediteerde en alles. Neemt het daar veel te serieus voor.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:33 schreef Jojoke het volgende:
Wat moet je doen om gediskwalificeerd te worden na de halve finale? Heeft iemand een aangifte tegen hem gedaan?
Ohja als het op FB staat moet het wel waar zijnquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:31 schreef Dotteke het volgende:
Lees op Facebook dat hij geschorst zou zijn om een incident met de Israëlische zangeres.
En dat Joost dat weet etcquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zou zo geniaal zijn. Dat Joost iets heeft geflikt maar dat ze hem volgens hun eigen regels niet kunnen diskwalificeren ofzo
Gordon is geland op Stockholm, dat trekken Zweden terecht niet,quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:33 schreef Jojoke het volgende:
Die weet in ieder geval hoe het voelt om er keihard uitgegooid te worden om vage redenenquote:
Ik ga dit soort dingen verwijderen vanaf nu tenzij er een duidelijk bron is.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:34 schreef d_elise het volgende:
Ik lees nu dingen dat de Israëlische delegatie iets over de dood van zijn vader hebben gezegd oid gisteravond en dat dat niet lekker gevallen is bij Joost.. maar goed, ook weer speculatie.
Dan snap ik zijn reactie ALS dat zo is. Tering Mongolen allemaalquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:34 schreef d_elise het volgende:
Ik lees nu dingen dat de Israëlische delegatie iets over de dood van zijn vader hebben gezegd oid gisteravond en dat dat niet lekker gevallen is bij Joost.. maar goed, ook weer speculatie.
Ik ben tegen censuur.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:35 schreef Benny het volgende:
Joost is comments aan het uitschakelen bij ESC content
Maar (sommige?) ESC posts staan er nog wel. Maar even afwachten. Als er videos verdwijnen op het ESC kanaal is de shit realquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:33 schreef europapa het volgende:
Bij ESC United zeggen ze dat Joost alle Songfestival gerelateerde dingen uit zijn Instagram Stories heeft verwijderd?
Ai ai aiquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:35 schreef Benny het volgende:
Wtfquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:35 schreef Benny het volgende:
Dat weten we pas morgen om 23:30.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:35 schreef Rebel- het volgende:
Hoe dan ook: geen goede marketing dit. En slecht gemanifesteerd.
Dan weet hij al wat de ebu gaat beslissen. Tis alleen nog niet naar buiten gebrachtquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:35 schreef Benny het volgende:
Dus hij verwacht veel negatieve reacties waarschijnlijk?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:35 schreef Benny het volgende:
Populairste nummer van alle inzendingen en dan ditquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:36 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Zal de toch een drama zijn als het op deze manier eindigt.
Omdat de EBU dat in een officieel statement heeft gezegdquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:36 schreef ikbenrond het volgende:
Waarom zou het incident volgens jullie niet dat ‘why not’ ding bij de persco van gisteren zijn?
Hij verwacht vooral veel speculaties.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dus hij verwacht veel negatieve reacties waarschijnlijk?
Nou ja.. toch een beetje zoals in de clip met die molen die afbrand.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:36 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Zal de toch een drama zijn als het op deze manier eindigt.
Beetje extreem om daar iemand voor te schorsen niet? "je hoeft niet te antwoorden", "waarom dan niet?"quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:36 schreef ikbenrond het volgende:
Waarom zou het incident volgens jullie niet dat ‘why not’ ding bij de persco van gisteren zijn?
Zou geniaal zijn als er dan paar opstappen ja. Dan ben je klaar als EBUquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:37 schreef BramVeen2002 het volgende:
Ben benieuwd wat andere artiesten doen als Joost wordt gediskwalificeerd?
Ook dat is speculeren.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hij verwacht vooral veel speculaties.
Beetje zoals dit topic.
Als je ziet wat die Griekse doet bij die persconferentie, dan gaat dat minstens net zo verquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:36 schreef ikbenrond het volgende:
#JOOSTRAUSNACHHAUS #JOOSTEXIT #JOOSTDQquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:35 schreef Benny het volgende:
Dat lag hij juist wel volgens interviews met andere landenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:38 schreef kurk_droog het volgende:
Je hoopt dat dan heel veel landen zich ook terugtrekken.
Dat hij ook lekker in die groep ligt maar dat zal ook wel niet.
Stompt de hele EBU gelijk in elkaarquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:36 schreef Scorpie het volgende:
Ik stel voor dat we Glennis Krijs invliegen als vervanger.
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Populairste nummer van alle inzendingen en dan dit
Mwah, er zijn al zeker een handvol artiesten die een (half) statement hebben gemaakt of geprobeerd en die doen ook gewoon nog mee.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:36 schreef ikbenrond het volgende:
Kalispermaaaaa groetjes Paul de Leeuwquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als je ziet wat die Griekse doet bij die persconferentie, dan gaat dat minstens net zo ver
Niets lijkt mequote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:37 schreef BramVeen2002 het volgende:
Ik hoop eigenlijk steeds meer dat Israel nu gewoon wintquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:38 schreef kurk_droog het volgende:
Je hoopt dat dan heel veel landen zich ook terugtrekken.
Dat hij ook lekker in die groep ligt maar dat zal ook wel niet.
Dat zeg ik niet. Zeg alleen wat ik leesquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:34 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Ohja als het op FB staat moet het wel waar zijn
!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:38 schreef meneertje1972 het volgende:
Dit is het:
Dit is nadrukkelijk nog niet bevestigd.
Juist niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk steeds meer dat Israel nu gewoon wint
Ja zo kun je wel van alles verzinnenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:38 schreef meneertje1972 het volgende:
Dit is het:
Achter de schermen gaat het gerucht dat de zanger een statement had willen maken op het podium, maar is teruggefloten door de EBU. Dit is nadrukkelijk nog niet bevestigd.
Laten we alleen dit soort dingen plaatsen als het een redelijke pers bron is, niet "iemand op Facebook"quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Zeg alleen wat ik lees
Ligt eraan wat hij gedaan heeft, als het antisemitisme is dan moet Nederland hem terugtrekken en excuses aanbieden. Als andere individuele "artiesten" op eigen houtje gaan krijsen hoop ik dat de betreffende landen dezelfde maatregelen nemen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:37 schreef BramVeen2002 het volgende:
Ligt aan de reden van diskwalificatiequote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:40 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Als we worden gediskwalificeerd kijk ik nooit meer naar deze walgelijke shit show
Het is hip om kritiek op Israël meteen weg te zetten als antisemitisme. Zwak welquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:40 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ligt eraan wat hij gedaan heeft, als het antisemitisme is dan moet Nederland hem terugtrekken en haar excuses aanbieden. Als andere individuele "artiesten" op eigen houtje gaan krijsen hoop ik dat de betreffende landen dezelfde maatregelen nemen.
Niet alles wat gelezen wordt hoeft meteen gedeeld natuurlijkquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Zeg alleen wat ik lees
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:38 schreef meneertje1972 het volgende:
Dit is het:
Achter de schermen gaat het gerucht dat de zanger een statement had willen maken op het podium, maar is teruggefloten door de EBU. Dit is nadrukkelijk nog niet bevestigd.
We gaan vanzelf wel horen wat er aan de hand is. Ik zelf heb geen ideequote:
Tijdens een repetitie zonder publiek? Lijkt me stug.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:38 schreef meneertje1972 het volgende:
Dit is het:
Same. Dan mag Israel winnen ook.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:40 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Als we worden gediskwalificeerd kijk ik nooit meer naar deze walgelijke shit show
Nee, niet eerder zo kort voor de shows voorgekomen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:37 schreef Mortaxx het volgende:
is zoiets ooit wel eens eerder gebeurd en waarom was het dan? Kan me niet voorstellen dat ze zoiets doen bij een nare sneer of divagedrag. Denk dan eerder aan geweld, bedreiging oid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |