Enige juiste keuze maat. Golan is een getalenteerde dame, kan wel wat. Gaan we nog veel van horen.quote:
Omdat sympathiequote:
Dan zou het topic wellicht wat langdradig worden.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:53 schreef GGMM het volgende: [..] Wat gezellig
Jammer dat @:rellende_rotscholier er nooit is
Niemand gebruikt gay meer als vrolijk de afgelopen 30 jaarquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:55 schreef Karina het volgende:
rare vertaling net met Gay Paris bedoelden ze niet Gay maar vrolijk.
Bron?quote:
Vond het een prima nummer ja.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:55 schreef FlippingCoin het volgende:
israel was gewoon goed doe niet zo fucking autistisch
volgens mij hier wel, vrolijk parijs, de can can heeft niks met gay te maken.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:56 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Niemand gebruikt gay meer als vrolijk de afgelopen 30 jaar
Ik heb nergens last van.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:56 schreef de_boswachter het volgende:
Forum zo snel als dikke stront. Blijven doneren!
Ik kijk enkel voor Ierland nog een keer.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:56 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Heb de liedjes wel gehoord ga denk zaterdag niet nog een x naar luisteren
Hoe krijg ik dat ookquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb nergens last van.
Maar ik zit dan ook op de nieuwe lay-out die veel sneller is
Saai nummer maar ze zong het primaquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:55 schreef FlippingCoin het volgende:
israel was gewoon goed doe niet zo fucking autistisch
Als je hem een plezier wil doen, zou Israël moeten winnen en vervolgens vanwege veiligheidsredenen het festival naar Pau verplaatst moeten wordenquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan zou het topic wellicht wat langdradig worden.
HOW MUCH IS THE FISH?!?!?quote:
vroeger zag en hoorde je de liedjes ook pas voor het eerst op het ESF vind ik beter.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Eigenlijk moeten we de landen kunnen geheim houden.
Het publiek krijgt de liedjes te horen zonder beeld.
Dat is pas een eerlijke Eurovisiesong festival
The Voice of Europequote:Op donderdag 9 mei 2024 22:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Oude lay-out maar laptop en geen telefoonquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb nergens last van.
Maar ik zit dan ook op de nieuwe lay-out die veel sneller is
Abba wordt weer opgegravenquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:58 schreef BillDauterive het volgende:
Geweldige intervalact? Komt Benjamin Ingrosso weer?
Hopelijk nietquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:58 schreef BillDauterive het volgende:
Geweldige intervalact? Komt Benjamin Ingrosso weer?
Alleen naakte cancans zijn leuk.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:56 schreef Karina het volgende:
[..]
volgens mij hier wel, vrolijk parijs, de can can heeft niks met gay te maken.
Dus alles verplicht Engelsquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
uitstekende timingquote:
Kloptquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is het gewoon bekend making van de plaatsen of krijgen we de ranking te zien?
En het einde van alle nationale voorrondesquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ja.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wel zo mogen beetje raden naar de taal enzo.quote:
wel 12x zo groot dan onsquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:59 schreef -XOR- het volgende:
Toch wel indrukwekkend, dat Zweden. Je hebt eigenlijk nooit door dat het een landje van 10 miljoen mensen is.
Ja wat?quote:
Dame die 2x heeft meegedaanquote:
Een half uur geledenquote:
Alleen plaatsing, ranking hoor je na de finale zaterdagquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Toch iemand met eens serieus antwoordquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:01 schreef Jippie het volgende:
[..]
Alleen plaatsing, ranking hoor je na de finale zaterdag
Is mijn favoriete expansion.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel leuk vind ik. Vind het leuker dan classic eigenlijk. Meer flightpaths en inns.
Volgens mij horen we zo wie er doorgaan.quote:
Kijk maar in de mooie OP van @Momoquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kom vertel maar wie er door gaaT.
Leuk idee voor een topic!quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
ja ik wil gewoon liedjes, pauze om te stemmen, klaar.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:05 schreef tralalala het volgende:
Dit programma duurt slechts 1 uur te lang.
het uitslagquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
Tien over elf is het uitslag
Dus dat moeten ze vullen
@GGMM en @onlogisch wachten het rustig afquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
Tien over elf is het uitslag
Dus dat moeten ze vullen
Je bent niet de enigequote:
Jij scheert je baard gewoon?quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:07 schreef Karina het volgende:
vrouw met baardik vind het nog steeds stom.
Echt hequote:Op donderdag 9 mei 2024 23:07 schreef Karina het volgende:
vrouw met baardik vind het nog steeds stom.
Stel je voor dat @onlogisch ESF mod was.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:07 schreef GGMM het volgende:
TR afgehandeld
Ik ben weer lekker bezig vanavond
Nou nouquote:
Love love peace peace en Swedish smorgasbord (in mindere mate) waren ook leukquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:04 schreef heywoodu het volgende:
Gebeurt niet vaak, maar de intervalact is zowaar leuk
Oeiquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Stel je voor dat @:onlogisch ESF mod was.
Lynda Woodruff, typetje van een paar jaar terugquote:
Dan hoef je maar 3 avonden per jaar te werkenquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Stel je voor dat @:onlogisch ESF mod was.
volledig terecht zou het zijnquote:
Gewoon a la RTL4 een 2 rondes reclame en een rondje nieuws tussendoorquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:05 schreef Karina het volgende:
[..]
ja ik wil gewoon liedjes, pauze om te stemmen, klaar.
''werken''quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan hoef je maar 3 avonden per jaar te werken
Klinkt ideaal
Zaterdag duurt het nog zo'n twee uur langer, dan weet je het vastquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:07 schreef Pleun2011 het volgende:
Duurt inderdaad veel te lang dit programma.. al die pokkeherrie..kom op met die uitslag
Wel iets meer dan dat, maar het is 3 avonden per jaar echt drukquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan hoef je maar 3 avonden per jaar te werken
Klinkt ideaal
@Cocoquote:
Ja dat was een gebbetjequote:Op donderdag 9 mei 2024 23:10 schreef H_T het volgende:
[..]
Wel iets meer dan dat, maar het is 3 avonden per jaar echt druk
Paar dagenquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:09 schreef potjecreme het volgende:
Hoe lang moeten we nog wachten op de uitschakeling?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |