Saai nummer maar ze zong het primaquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:55 schreef FlippingCoin het volgende:
israel was gewoon goed doe niet zo fucking autistisch
Als je hem een plezier wil doen, zou Israėl moeten winnen en vervolgens vanwege veiligheidsredenen het festival naar Pau verplaatst moeten wordenquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan zou het topic wellicht wat langdradig worden.
HOW MUCH IS THE FISH?!?!?quote:
vroeger zag en hoorde je de liedjes ook pas voor het eerst op het ESF vind ik beter.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Eigenlijk moeten we de landen kunnen geheim houden.
Het publiek krijgt de liedjes te horen zonder beeld.
Dat is pas een eerlijke Eurovisiesong festival
The Voice of Europequote:Op donderdag 9 mei 2024 22:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Oude lay-out maar laptop en geen telefoonquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb nergens last van.
Maar ik zit dan ook op de nieuwe lay-out die veel sneller is
Abba wordt weer opgegravenquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:58 schreef BillDauterive het volgende:
Geweldige intervalact? Komt Benjamin Ingrosso weer?
Hopelijk nietquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:58 schreef BillDauterive het volgende:
Geweldige intervalact? Komt Benjamin Ingrosso weer?
Alleen naakte cancans zijn leuk.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:56 schreef Karina het volgende:
[..]
volgens mij hier wel, vrolijk parijs, de can can heeft niks met gay te maken.
Dus alles verplicht Engelsquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |