dit is the american dad biggenrijderquote:
presenteertquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:37 schreef 0108daniel het volgende:
Die vrouw met die gele 'jurk/rok' die het presenteerd, wat is dat voor soort kleding?
De rode vlekken veranderen of verdwijnen continu.
Als iemand weet wat dat is dan hoor ik het graag.
Waarom zou je je druk maken om die 40-45 centquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:37 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
wie van hier gaat betalen om te stemmen?
Iemand heeft al geopperd dat het met temperatuur te maken heeft.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:37 schreef 0108daniel het volgende:
Die vrouw met die gele 'jurk/rok' die het presenteerd, wat is dat voor soort kleding?
zou gewoon gratis moeten zijnquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou je je druk maken om die 40-45 cent
Tenzij je een enorme pauper bent
Warme schoudersquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:38 schreef maily het volgende:
[..]
Iemand heeft al geopperd dat het met temperatuur te maken heeft.
Ik vind het vervelend dat ik degene ben die je dit moet vertellen, maar Joost ook echt niet. Da's een youtuber, geen zangerquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Frans kan helemaal niet zingen
Geen feit dus
Joost ook niet.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Frans kan helemaal niet zingen
Geen feit dus
Dát.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:37 schreef Koen66 het volgende:
Hij gaat echt wel naar de finale maar daar zal ie op deze manier niet erg hoog eindigen
Maar dat was het punt niet.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind het vervelend dat ik degene ben die je dit moet vertellen, maar Joost ook echt niet. Da's een youtuber, geen zanger
Queers for Israelquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:39 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
Zo jij bent erg van het nummer? Of meer om Israël te supporten?
Die rechtste presentatrice moet jouw wel warm maken toch?!quote:
Dit komt uiteraard vanuit eigen ervaring.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik hoop niet dat die jurk op warmte reageert want anders heeft ze zweetborsten en een zweetkruis.
ow niet zo slim dan. ik had het hakku laten zienquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heeft Joost zelf mogen kiezen
(@:greys check mij met jouw wijsheid te koop lopen)
Het DJ Paul stuk was beter geweest, maximale energiequote:Op donderdag 9 mei 2024 22:40 schreef tralalala het volgende:
Dat toneelstukje laten zien.Matige keuze
Die linkse ook. Boh.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:40 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Die rechtste presentatrice moet jouw wel warm maken toch?!
Ierlandquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:40 schreef Karina het volgende:
Van de 2 halve finales vond ik Litouwen het leukst.
Ik twijfel nog steeds of het design is of nietquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik hoop niet dat die jurk op warmte reageert want anders heeft ze zweetborsten en een zweetkruis.
Die vrouw met die gele 'jurk/rok' die het presenteerd, wat is dat voor soort kleding?quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:40 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Die rechtste presentatrice moet jouw wel warm maken toch?!
Mosterd en ketchupquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:40 schreef CherryLips het volgende:
Delegatie heeft zelf inspraak in wat er getoond wordtquote:
slecht gekozen danquote:
Vermoeiend die ode aan zijn ouders soms. Lekker het gabber gedeelte laten zien.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij mij zou die hele jurk knalrood zijn.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Dit komt uiteraard vanuit eigen ervaring.
Wij ESF team zijn zeer trots.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Presenteerdquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:41 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Voor z'n papaquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:40 schreef timmmmm het volgende:
wtf, waarom zou je dat einde als samenvatting doen
JAquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:41 schreef viceversa het volgende:
[..]
Vreemde keuze idd. Hebben ze daar zelf nog invloed op?
Voor zn vader danquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Parelmoer.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:41 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Keuze van de artiest/delegatie.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:41 schreef viceversa het volgende:
[..]
Real Madrid.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:40 schreef Karina het volgende:
Van de 2 halve finales vond ik Litouwen het leukst.
quote:5. Tsjechie
4. Zwitserland
16. Nederland
8. Armenie
15. Noorwegen
9. Letland
10. San Marino
3. griekenland
11. Georgie
14. Israel
12. Belgie
6. Oostenrijk
2. Albanie
13. Estland
1. Malta
7. Denemarken
Al in de finale:
-Frankrijk
-Italie
-Spanje
Nee, het is niet bekend hoe het komt dat de kleur rood verdwijnt en weer terug komt op een andere plek.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:41 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds of het design is of niet
Elke keer kijkt hij ook precies hetzelfde bij die 'echte emotie'quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Vermoeiend die ode aan zijn ouders soms. Lekker het gabber gedeelte laten zien.
Beroerd.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:41 schreef PippenScottie het volgende:
Und, hoe heeft onze Joost het gedaan?
Zijn we door?
Zat er een fles azijn bij die pizza?quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Elke keer kijkt hij ook precies hetzelfde bij die 'echte emotie'
Niet iedereen zou ervoor kiezen om de dood van zijn vader op die manier te gebruiken. Je moet er maar opkomen
Mr. Bean kijken?quote:
Het is met z'n vriendinquote:
Die mag wel winnenquote:
Nee manquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:44 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb het idee dat er vrij veel homosexuelen in de zaal zijn niet?
dat heb je met diversiteitsfeestjes hequote:Op donderdag 9 mei 2024 22:44 schreef de_boswachter het volgende:
Heee, Johan Derksen zit op FOK, gezellig.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Elke keer kijkt hij ook precies hetzelfde bij die 'echte emotie'
Niet iedereen zou ervoor kiezen om de dood van zijn vader op die manier te gebruiken. Je moet er maar opkomen
Wat blijf je toch sneu reacties uitlokken.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:44 schreef UitStraling het volgende:
Joost staat toch wel in de top 10 slechtste zangers ooit op een ESF, hopelijk levert die blauwe pino nog wat extra punten op.
Gewoon lelijk geborenquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:44 schreef Karina het volgende:
Deze mevrouw is een paar keer langs de plastisch chirurg geweest
Meest hetero evenement ter wereld.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:44 schreef de_boswachter het volgende:
quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:44 schreef Karina het volgende:
Ik herken het nu pas, deze vond ik wel leuk.
SALINE'Dquote:
Slechts 20x, minstens.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:44 schreef Karina het volgende:
Deze mevrouw is een paar keer langs de plastisch chirurg geweest
Beetje alsof er allemaal voetbalfans bij de finale van de Champions League zouden zitten. Kan natuurlijk nietquote:
quote:
quote:
quote:
De regie kiest het 'meest' grijpbare stukje uit de liedjes.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:41 schreef viceversa het volgende:
[..]
Nog nooit zoveel likes gehad op een postquote:
45+ en kalend, anders kom je niet binnen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:44 schreef de_boswachter het volgende:
Noem eens 10 Nederlandse inzendingen die slechter konden zingen dan, ben benieuwd.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat blijf je toch sneu reacties uitlokken.
Stel je eens voor dat je gaat juichen voor Nederland tijdens het EK.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nog nooit zoveel likes gehad op een post![]()
Onzin, artiest/delegatie kiest het stuk zelf uit.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:45 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
De regie kiest het 'meest' grijpbare stukje uit de liedjes.
Niet haten op Frans BauerGodquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zelfs Frans Bauer klinkt hierbij als een zanggod.
Wilden ze zelf niet meerquote:
Slecht gekozen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:45 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Nou enquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:47 schreef DrDentz het volgende:
Mijn vriendin heeft op België gestemd en ik heb op Israel gestemd
Heeft Joost zelf gekozen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:45 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Hij begon heel zacht.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik vond het wel prima man Joost. Had meer power uit de stem gehoopt maar goed, misschien zaterdag
Jeetje je kan ook eens ergens anders naartoe als je vakantie hebt hequote:Op donderdag 9 mei 2024 22:46 schreef JohnBercow het volgende:
Dit nummer hoor je sinds 2003 ongeveer standaard in een all inclusive resort in Turkije bij de karaoke
ieder zijn eigen keuze.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:47 schreef DrDentz het volgende:
Mijn vriendin heeft op België gestemd en ik heb op Israel gestemd
Denk dat die jongen ook een beetje gespannen was.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik vond het wel prima man Joost. Had meer power uit de stem gehoopt maar goed, misschien zaterdag
quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:47 schreef Karina het volgende:
DIe linker ziet eruit zoals die rechter er vroeger uit zag.
quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:47 schreef Karina het volgende:
DIe linker ziet eruit zoals die rechter er vroeger uit zag.
quote:
Klopt. Wel gemiste kans. Maar ja finale is belangrijkerquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk dat die jongen ook een beetje gespannen was.
nouja zo erg wil ik ze niet beledigenquote:
Lijkt me wel. Meer mannen met snorren dan in een gemiddeld theehuis in Ankara.quote:
Ohja zoiets was het he.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:48 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
De Sultan heeft het niet zo op homosexuelen
Ze hebben er geen zak te zoeken.quote:
Heeft hij uberhaupt wel gezongen? Ik zag alleen zijn happy face plooiquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
Wat ik pijnlijk vond aan Joosts optreden was dat er minstens één zin was waar ie écht buiten adem was.
Jij eet wel erg vroeg op je slaapquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:49 schreef timmmmm het volgende:
Jong0ns, ik ga jullie verlaten. Het is bedtijd.
@:ama die lijst van 10 Nederlandse inzendingen die qua zang slechter zijn dan Joost hou ik nog wel tegoed hoop ik
trusten timmmmmquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:49 schreef timmmmm het volgende:
@:ama die lijst van 10 Nederlandse inzendingen die qua zang slechter zijn dan Joost hou ik nog wel tegoed hoop ik
dan is t allemaal nietsquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:49 schreef Karina het volgende:
Eigenlijk moet je de liedjes alleen even luisteren zonder beeld.
Het viel mij eigenlijk 100% mee.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:49 schreef Astro_boy het volgende:
Ik was best wel beetje fan van Europapa, maar na het zien van dit optreden zeg ik: Doe maar Ierland of Zwitserland.
Dat moet dan enorm pijn aan de oren gaan doenquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:49 schreef timmmmm het volgende:
Zou je denken he, we vragen het onze expert @GGMM hoe het nou precies zit.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:51 schreef heywoodu het volgende:
Wie kiest die momenten eigenlijk? Je zou zeggen de artiest zelf...
Ik vond Israel ook wel in ieder geval een van de bestenquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:50 schreef Fylax het volgende:
Je hebt nu allemaal van die mensen die niet het Songfestival kijken maar wel voor Israël stemmen
Klopt de delegatie bepaald.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:51 schreef heywoodu het volgende:
Leuk dat je het vraagtquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Zou je denken he, we vragen het onze expert @:GGMM hoe het nou precies zit.
Kloptquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:51 schreef heywoodu het volgende:
Maar, het staat ook niet los van elkaar he.. net als met sport.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:51 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een zeer pittige mening over mensen die politiek en ESF samenvoegen
Dat is ook zo.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:51 schreef heywoodu het volgende:
Let eens op de puntentelling zaterdag.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:51 schreef GGMM het volgende:
Is ook zoquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:51 schreef heywoodu het volgende:
De director denk ikquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:51 schreef heywoodu het volgende:
Als ik Twitter mag geloven is ESF een en al politiek. D666, Soros, WEF, Europa propaganda. Met Joost Klein als de duivel.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:51 schreef GGMM het volgende:
Ze hadden een paar honderd andere inzendingen om uit te kiezenquote:
Omdat sympathiequote:
Marco Schuitmakerquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Ze hadden een paar honderd andere inzendingen om uit te kiezen
Zeer succesvol met Audi op Le Mansquote:
Kijk ff Lowlands optredens terug. Vind ik veel gaver om te zien.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het viel mij eigenlijk 100% mee.
We weten al dat Joost geen zanger is, dus dat viel niet tegen, maar de act vond ik echt goed en boven verwachting. Visueel bijna even sterk als die emo met dat roze haar. Die is wel mijn favoriet qua staging.
Klopt en eensquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
100% televoting toch?
Dan maakt Joost wel een zeer goede kans om de finale te halen
Ben juist een klein beetje bang dat de jury votes gaan tegenvallen
Alleen als Baskenland ooit meedoet zie ik hem meeposten hier.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat gezellig
Jammer dat @:rellende_rotscholier er nooit is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |