Ik hoor echt niks. Zal wel doof zijn.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:25 schreef timmmmm het volgende:
Een 20-jarig meisje uitjoelen omdat ergens iemand 4000 kilometer weg iets doet waar zij precies 0 invloed op heeft
Ik hoop dat deze mensen allemaal op een legoblokje stappen
Applausbandquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:26 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ik hoor echt niks. Zal wel doof zijn.
Doe maar twee blokjesquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:25 schreef timmmmm het volgende:
Een 20-jarig meisje uitjoelen omdat ergens iemand 4000 kilometer weg iets doet waar zij precies 0 invloed op heeft
Ik hoop dat deze mensen allemaal op een legoblokje stappen
Zonder wrijving geen glans. @Haagsquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:26 schreef Moira het volgende:
"Mijn stiefmoeder boent, mijn moeder doet mee" genot
Oh het gaat ook echt over stiefmoeders en moedersquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:26 schreef Moira het volgende:
"Mijn stiefmoeder boent, mijn moeder doet mee" genot
Ik snapte er geen drol van destijds dat dat won, zo valsquote:
Je zit al de hele avond niet echt lekker in je velletjequote:
dat zal ze leren!!!quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:27 schreef Stoorzendert het volgende:
Hoop haat hier. Ik ga dit jaar eens stemmen
Ik kan mij dit niet voorstellen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:27 schreef timmmmm het volgende:
Ik ga @:GGMM achterna, wat een likes
Zullen we influencer worden?
Ik ook niet, maar vermoed dat juichen een reden had.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:26 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ik hoor echt niks. Zal wel doof zijn.
Heel goed! Altijd stemmen. Liever niet op Albaniëquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:27 schreef Stoorzendert het volgende:
Hoop haat hier. Ik ga dit jaar eens stemmen
Dit.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:28 schreef Symphonic het volgende:
Dat instrument is gaaf.
Voor de rest is dit heeeel matig
Mogelijk een nikkelharp(a). Ik moest ook navraag doen.quote:
voel je je nog wel een Belg?quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Straks Joost Klein
Dan ben ik weer supervrolijk![]()
![]()
Zal nog extra superhard gaanquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:28 schreef OmniRocket het volgende:
Hoeveel topics vol bij het nummer van Joost?
twee keer de helftquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:28 schreef OmniRocket het volgende:
Hoeveel topics vol bij het nummer van Joost?
Gowte komt dicht in de buurt.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:29 schreef June. het volgende:
Hoe spreek je het uit? Gowte? Goohhteh? Gaateh?
Nee, pas na de finale volgens mijquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:29 schreef timmmmm het volgende:
Krijgen we straks ook een ranking, wordt bekend wie hoeveel stemmen heeft
Nee, zaterdag pasquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:29 schreef timmmmm het volgende:
Nee pas zaterdag na de finale krijgen we dat ook van de semi's te horen, vanavond alleen de 10 qualifiers op willekeurige volgordequote:Op donderdag 9 mei 2024 22:29 schreef timmmmm het volgende:
wtfquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:30 schreef Karina het volgende:
helaas jongens vind ik Europapapa niet leuk
Edsilia wel!
idemquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:30 schreef Nexum het volgende:
Ik ga blind erin want heb alleen foto’s gezien, ben benieuwd!
Ik ook, al wilde @Slobeend dat niet gelovenquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:30 schreef Nexum het volgende:
Ik ga blind erin want heb alleen foto’s gezien, ben benieuwd!
Nee. Vanavond alleen welke 10 er door zijn naar de finale, na de finale wordt de ranking per halve finale bekend. Dat doen ze pas na afloop om de stemmen niet te beïnvloedenquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:29 schreef timmmmm het volgende:
Euhhhquote:
Ik ook niet. Is gewoon wat woordjes op dreunen heeft niets meer met zingen te makenquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:30 schreef Karina het volgende:
helaas jongens vind ik Europapapa niet leuk
Edsilia wel!
Zoiets.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:31 schreef timmmmm het volgende:
Joost zijn neppe act doet me denken aan die K-pop meisjes
Het is muziekaal wanstaltig, dus past prima bij het ESFquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:32 schreef UitStraling het volgende:
Tering, dat mannetje kan gewoon echt niet zingen
Timing, stem, alles mis.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
Gaat niet helemaal goed met zang/tekst/zingen an sich
Aardig kut jaquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:33 schreef GGMM het volgende:
Toegegeven, dit is best een aardig nummer.
Ik geef ons 27,5% kans om te winnen
Pinoquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:34 schreef Eightyone het volgende:
Waar was nou die zogenaamde verrassing?
Vandaar de ondertitelingquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:34 schreef Karina het volgende:
dit verstaat toch niemand?
VOnd het niet goed gezongen
ow die zag ik nietquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vandaar de ondertiteling
Nog even wat extra punten scoren met een politiek correcte boodschap
Nu je ga je wel te verquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zelfs Frans Bauer klinkt hierbij als een zanggod.
Ondertitelingquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:34 schreef Eightyone het volgende:
PAKAK!quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:34 schreef Eightyone het volgende:
Toch wel een smet op je anders succesvolle avond.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:31 schreef GGMM het volgende:
Oh dit heb ik wel degelijk gehoord ja
Kut heeft @:slobeend toch gelijk
Beetje erover. Randje kitsch.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:35 schreef timmmmm het volgende:
Dat toneelstukje op het eind vind ik ook schandalig. Ik ben echt geen fan
Stond op 92% nu.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:34 schreef Eightyone het volgende:
Het was idd slechtquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:35 schreef bleiblei het volgende:
Eigenlijk was het best slecht.
Maar wel leuk. Ben benieuwd...
Jaquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:35 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Was het gezang bij de andere nummers ook zo slecht te verstaan?
Carrière voorbij neem ik aan.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:36 schreef 3rr0r het volgende:
Had meer verwacht van hoe het eruit zou zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |