Die mag wel winnenquote:
Nee manquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:44 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb het idee dat er vrij veel homosexuelen in de zaal zijn niet?
dat heb je met diversiteitsfeestjes hequote:Op donderdag 9 mei 2024 22:44 schreef de_boswachter het volgende:
Heee, Johan Derksen zit op FOK, gezellig.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Elke keer kijkt hij ook precies hetzelfde bij die 'echte emotie'
Niet iedereen zou ervoor kiezen om de dood van zijn vader op die manier te gebruiken. Je moet er maar opkomen
Wat blijf je toch sneu reacties uitlokken.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:44 schreef UitStraling het volgende:
Joost staat toch wel in de top 10 slechtste zangers ooit op een ESF, hopelijk levert die blauwe pino nog wat extra punten op.
Gewoon lelijk geborenquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:44 schreef Karina het volgende:
Deze mevrouw is een paar keer langs de plastisch chirurg geweest
Meest hetero evenement ter wereld.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:44 schreef de_boswachter het volgende:
quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:44 schreef Karina het volgende:
Ik herken het nu pas, deze vond ik wel leuk.
SALINE'Dquote:
Slechts 20x, minstens.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:44 schreef Karina het volgende:
Deze mevrouw is een paar keer langs de plastisch chirurg geweest
Beetje alsof er allemaal voetbalfans bij de finale van de Champions League zouden zitten. Kan natuurlijk nietquote:
quote:
quote:
quote:
De regie kiest het 'meest' grijpbare stukje uit de liedjes.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:41 schreef viceversa het volgende:
[..]
Vreemde keuze idd. Hebben ze daar zelf nog invloed op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |