dit is the american dad biggenrijderquote:
presenteertquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:37 schreef 0108daniel het volgende:
Die vrouw met die gele 'jurk/rok' die het presenteerd, wat is dat voor soort kleding?
De rode vlekken veranderen of verdwijnen continu.
Als iemand weet wat dat is dan hoor ik het graag.
Waarom zou je je druk maken om die 40-45 centquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:37 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
wie van hier gaat betalen om te stemmen?
Iemand heeft al geopperd dat het met temperatuur te maken heeft.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:37 schreef 0108daniel het volgende:
Die vrouw met die gele 'jurk/rok' die het presenteerd, wat is dat voor soort kleding?
zou gewoon gratis moeten zijnquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou je je druk maken om die 40-45 cent
Tenzij je een enorme pauper bent
Warme schoudersquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:38 schreef maily het volgende:
[..]
Iemand heeft al geopperd dat het met temperatuur te maken heeft.
Ik vind het vervelend dat ik degene ben die je dit moet vertellen, maar Joost ook echt niet. Da's een youtuber, geen zangerquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Frans kan helemaal niet zingen
Geen feit dus
Joost ook niet.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Frans kan helemaal niet zingen
Geen feit dus
Dát.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:37 schreef Koen66 het volgende:
Hij gaat echt wel naar de finale maar daar zal ie op deze manier niet erg hoog eindigen
Maar dat was het punt niet.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind het vervelend dat ik degene ben die je dit moet vertellen, maar Joost ook echt niet. Da's een youtuber, geen zanger
Queers for Israelquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:39 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
Zo jij bent erg van het nummer? Of meer om Israël te supporten?
Die rechtste presentatrice moet jouw wel warm maken toch?!quote:
Dit komt uiteraard vanuit eigen ervaring.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik hoop niet dat die jurk op warmte reageert want anders heeft ze zweetborsten en een zweetkruis.
ow niet zo slim dan. ik had het hakku laten zienquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heeft Joost zelf mogen kiezen
(@:greys check mij met jouw wijsheid te koop lopen)
Het DJ Paul stuk was beter geweest, maximale energiequote:Op donderdag 9 mei 2024 22:40 schreef tralalala het volgende:
Dat toneelstukje laten zien.Matige keuze
Die linkse ook. Boh.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:40 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Die rechtste presentatrice moet jouw wel warm maken toch?!
Ierlandquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:40 schreef Karina het volgende:
Van de 2 halve finales vond ik Litouwen het leukst.
Ik twijfel nog steeds of het design is of nietquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik hoop niet dat die jurk op warmte reageert want anders heeft ze zweetborsten en een zweetkruis.
Die vrouw met die gele 'jurk/rok' die het presenteerd, wat is dat voor soort kleding?quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:40 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Die rechtste presentatrice moet jouw wel warm maken toch?!
Mosterd en ketchupquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:40 schreef CherryLips het volgende:
Delegatie heeft zelf inspraak in wat er getoond wordtquote:
slecht gekozen danquote:
Vermoeiend die ode aan zijn ouders soms. Lekker het gabber gedeelte laten zien.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij mij zou die hele jurk knalrood zijn.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Dit komt uiteraard vanuit eigen ervaring.
Wij ESF team zijn zeer trots.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Presenteerdquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:41 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Voor z'n papaquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:40 schreef timmmmm het volgende:
wtf, waarom zou je dat einde als samenvatting doen
JAquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:41 schreef viceversa het volgende:
[..]
Vreemde keuze idd. Hebben ze daar zelf nog invloed op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |