Ja, hangt ook af hoe laat de retro begint.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat duurt een stuk minder lang dan de retro, dus je houdt tijd zat over om aan te haken
De traditionele ESF-tijd, 21:00quote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, hangt ook af hoe laat de retro begint.
Dan zou ik een uurtje kunnen kijken, dan een uur niet en daarna weer.quote:
Waar zijn jullie loyaliteit gebleven?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk dat @:ESF1Gamer en ik er dan niet bij zijn. Wij zijn F1 kijken.
Bij Maxquote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Waar zijn jullie loyaliteit gebleven?
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:55 schreef NailQueen het volgende:
(Crosspost)
Lieve mensies. Hier nog een kleine dienstmededeling. Het is inmiddels een traditie geworden om een week voordat het feest begint de editie van vorig jaar te kijken. Dus morgen bij het retrotopic slingeren we de editie van 2023 aan!
Ik zou zeggen kom er gezellig bij. Er wordt gezorgd voor hapjes en pina colada! It's crazy, it's party!
Rusland zal wel weer winnen, net als altijdquote:Op vrijdag 3 mei 2024 11:26 schreef BillDauterive het volgende:
Bijna ESF-Week? Begint die poppenkast nu alweer?
Altijd een Oostblok feestjequote:Op vrijdag 3 mei 2024 11:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Rusland zal wel weer winnen, net als altijd
Ik ben mod daar, dus ik moet dat zooitje in de gaten houdenquote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Waar zijn jullie loyaliteit gebleven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 12:52 schreef NailQueen het volgende:
Het theezakje vraagt: welke kleur doet jou denken aan gelukkig zijn?Even aan kleurencoach Jannie vragen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Het theezakje vraagt: welke kleur doet jou denken aan gelukkig zijn?Geel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Het theezakje vraagt: welke kleur doet jou denken aan gelukkig zijn?gele bol in de lucht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
In tegenstelling tot wat men misschien van mij zou verwachten probeer ik die plassen zo veel mogelijk te vermijden (en er anders rustig doorheen te gaan), zeker als er fietsers en/of voetgangers in de buurt zijn.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 07:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat het Roger is, die houdt er wel van om mensen wakker te maken
Maar dan niet tegelijk!quote:
Nee dan wordt het ergerlijk!quote:
Of jaloersmakend!quote:
Mij ook, zelfs na zo’n heel kort werkweekjequote:
Het Disneygevoel is wel een beetje wegquote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:42 schreef Guanabana het volgende:
Mensen die houden van Disney en/of metal moeten dit echt kijken, ik ben obsessed (wel helemaal afkijken):
![]()
Hoezo heb je slijm in huisquote:Op vrijdag 3 mei 2024 21:07 schreef Strani het volgende:
Ik heb zojuist volgens mij een lekke band van m'n electrische step (zonder binnenband) gerepareerd met slijm. Het lijkt althans te houden. Verdomd handig spul dan.
Hij heeft er gewoon op gespuugd en claimt nu dat het gerepareerd is. Eigenlijk rijdt hij gewoon op de velg, maar hij is te koppig om dat toe te geven.quote:
Ohquote:Op vrijdag 3 mei 2024 21:32 schreef Strani het volgende:
Nee nee, slijm dat je kunt kopen, gewoon een soort groen slijm in een knijpflesje en dat doe je dan in de band via het ventiel. En dat beschermt dan tegen lekken of repareert ze omdat de luchtdruk het slijm richting het gaatje duwt en die dan dicht.
Oh nee, dat spul lijkt me veel moeilijker om in een band te krijgenquote:Op vrijdag 3 mei 2024 21:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ohik dacht dan weer van dat slijm waar mensen tegenwoordig mee spelen.
Klinkt wel als een niet permanente noodoplossing.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 21:32 schreef Strani het volgende:
Nee nee, slijm dat je kunt kopen, gewoon een soort groen slijm in een knijpflesje en dat doe je dan in de band via het ventiel. En dat beschermt dan tegen lekken of repareert ze omdat de luchtdruk het slijm richting het gaatje duwt en die dan dicht.
Schijnbaar is dat het ook als je het voor een auto gebruikt. Maar voor een fiets of iets dergelijks zou het in principe moeten blijven werken. Maar goed, dat gaan we dus testen de komende dagen.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 21:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Klinkt wel als een niet permanente noodoplossing.
Och ja, zo'n prop voor een lekke band van je auto is volgens de meesten ook slechts een noodoplossing. Toch zat mensen die er de hele levensduur van zo'n band mee uitrijden.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 21:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Schijnbaar is dat het ook als je het voor een auto gebruikt. Maar voor een fiets of iets dergelijks zou het in principe moeten blijven werken. Maar goed, dat gaan we dus testen de komende dagen.
Ohquote:Op vrijdag 3 mei 2024 21:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Och ja, zo'n prop voor een lekke band van je auto is volgens de meesten ook slechts een noodoplossing. Toch zat mensen die er de hele levensduur van zo'n band mee uitrijden.
Ik ookquote:Op vrijdag 3 mei 2024 21:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ohik dacht dan weer van dat slijm waar mensen tegenwoordig mee spelen.
quote:
Hahaaquote:
Ohh ja dat had ik toch wel gezien ja, zelfs als optie voor electrische steps maar ik snapte al niet helemaal hoe het werkte. Nu wel danquote:
Zolang jullie voor koffie en koekjes zorgen repareren wij jullie banden welquote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hahaa![]()
Ik heb het gevoel dat we hier wat stereotypen bevestigen, maar laten we dat maar niet hardop zeggen.
Ik laat deze voor één keer gaan.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Zolang jullie voor koffie en koekjes zorgen repareren wij jullie banden wel
Ik vind dit wel prima, want eigenlijk zet ik veel liever koffie dan dat ik banden moet plakken.quote:
Is ook weer waar, gaan wij lekker koffiedrinken in de zonquote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind dit wel prima, want eigenlijk zet ik veel liever koffie dan dat ik banden moet plakken.
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:13 schreef Em31 het volgende:
[..]
Is ook weer waar, gaan wij lekker koffiedrinken in de zon
Wacht even, wat is er ineens mis met mijn koffie?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Zolang jullie voor koffie en koekjes zorgen repareren wij jullie banden wel
Kom er gezellig bij Rog, lekker koffiedrinken in het zonnetje met Em en mij, terwijl Strani allerlei klusjes doet!quote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wacht even, wat is er ineens mis met mijn koffie?![]()
Die is juist zo lekker sterk.
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik wilde nog aardig doen maar ja, inderdaad
Ik hou m'n shirt gewoon aan hoorquote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Kom er gezellig bij Rog, lekker koffiedrinken in het zonnetje met Em en mij, terwijl Strani allerlei klusjes doet!
Klinkt niet verkeerd eigenlijk. Al zit ik niet graag te lang in de zon, maar met een parasol of zo lijkt het me best uit te houden terwijl we kijken hoe Strani werkt.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Kom er gezellig bij Rog, lekker koffiedrinken in het zonnetje met Em en mij, terwijl Strani allerlei klusjes doet!
Dat is wel de bedoeling ja.quote:
Snowflake.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat vind ik toch wel weer een beetje beledigend
Ja graag!quote:
Ik zit ook niet langer dan 1 kopje koffie in de zon, ik zit vrijwel altijd in de schaduw. Dus dat komt helemaal goed!quote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Klinkt niet verkeerd eigenlijk. Al zit ik niet graag te lang in de zon, maar met een parasol of zo lijkt het me best uit te houden terwijl we kijken hoe Strani werkt.
Zegt de man die het in Nederland afgelopen week al te warm vond.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Snowflake.![]()
Daarom nodigen ze jou niet uit in de zon, je zou nog smelten.
Top, ik heb nog wel ergens zo'n extra grote parasol liggen, kunnen we allemaal onder als het nodig is.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja graag!
[..]
Ik zit ook niet langer dan 1 kopje koffie in de zon, ik zit vrijwel altijd in de schaduw. Dus dat komt helemaal goed!
Zou jij je er misschien eens één keertje buiten kunnen houden?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zegt de man die het in Nederland afgelopen week al te warm vond.
Ik heb geen wol.quote:
Graag.quote:
*Laken over Strani heen gooitquote:Op zaterdag 4 mei 2024 00:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja zeg nou ben ik het zat, nu gaat 'ie uit ook
Het was geen groot laken, maar ik ben ervan overtuigd dat het voldoende zal zijn om alles te bedekken.quote:
Tv, stereo, olifantenstring, Playstation, álles!quote:
Op basis van de eerste minieme stukjes repetitiebeelden is een deel van de mensen bang dat de staging gaat tegenvallen en Nederland het weer gaat verprutsen op dit vlak. We zakken ook wat in bij de bookies.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 07:46 schreef Yesse het volgende:
Ik had nogal een drukke week maar elke keer als ik in het Joost topic kijk zie ik zowel paniek als troostende woorden. Heeft iemand een samenvatting
Ik schrok van de week toen ik op de weegschaal stond.quote:
Ik schrok vanochtend van het getalletje op de weegschaalquote:Op zaterdag 4 mei 2024 09:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik schrok van de week toen ik op de weegschaal stond.![]()
Dat gaat mij niet gebeuren! Ik heb geen personenweegschaalquote:Op zaterdag 4 mei 2024 09:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon op een keukenweegschaaltje gaan staan en daarvan schrikken.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat gaat mij niet gebeuren! Ik heb geen personenweegschaal
Zat die in je blinde hoekquote:Op zaterdag 4 mei 2024 09:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er wel bovenop komt.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zat die in je blinde hoekEn hoe is het nu met je weegschaal?
Wat is er?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:55 schreef Meke het volgende:
Luc wat is dit, ik raak helemaal in de war van je UI
Vroeger zaten er toch geen andere plaatjes bijquote:
Ik weet niet welke ik voor Sinterklaas had.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 12:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Vroeger zaten er toch geen andere plaatjes bij
Ik zat gisteren ook al twijfelend naar z'n UI te kijken. Er was iets anders maar kon vinger er niet opleggenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:55 schreef Meke het volgende:
Luc wat is dit, ik raak helemaal in de war van je UI
Als je er doorheen zakt is dat inderdaad wel schrikkenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon op een keukenweegschaaltje gaan staan en daarvan schrikken.
Alleen Fremantle, niet roulerendquote:Op zaterdag 4 mei 2024 12:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet niet welke ik voor Sinterklaas had.
Maar die roulerende had hij wel een paar jaar eerder.quote:
Gefeliciteerd met de verjaardag van de poedel van de buurvrouw van je kapper?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 12:53 schreef Cyan9 het volgende:
Er mag wederom taart gegeten worden vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |