quote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:13 schreef Em31 het volgende:
[..]
Is ook weer waar, gaan wij lekker koffiedrinken in de zon
Wacht even, wat is er ineens mis met mijn koffie?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Zolang jullie voor koffie en koekjes zorgen repareren wij jullie banden wel
Kom er gezellig bij Rog, lekker koffiedrinken in het zonnetje met Em en mij, terwijl Strani allerlei klusjes doet!quote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wacht even, wat is er ineens mis met mijn koffie?![]()
Die is juist zo lekker sterk.
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik wilde nog aardig doen maar ja, inderdaad
Ik hou m'n shirt gewoon aan hoorquote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Kom er gezellig bij Rog, lekker koffiedrinken in het zonnetje met Em en mij, terwijl Strani allerlei klusjes doet!
Klinkt niet verkeerd eigenlijk. Al zit ik niet graag te lang in de zon, maar met een parasol of zo lijkt het me best uit te houden terwijl we kijken hoe Strani werkt.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Kom er gezellig bij Rog, lekker koffiedrinken in het zonnetje met Em en mij, terwijl Strani allerlei klusjes doet!
Dat is wel de bedoeling ja.quote:
Snowflake.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat vind ik toch wel weer een beetje beledigend
Ja graag!quote:
Ik zit ook niet langer dan 1 kopje koffie in de zon, ik zit vrijwel altijd in de schaduw. Dus dat komt helemaal goed!quote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Klinkt niet verkeerd eigenlijk. Al zit ik niet graag te lang in de zon, maar met een parasol of zo lijkt het me best uit te houden terwijl we kijken hoe Strani werkt.
Zegt de man die het in Nederland afgelopen week al te warm vond.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Snowflake.![]()
Daarom nodigen ze jou niet uit in de zon, je zou nog smelten.
Top, ik heb nog wel ergens zo'n extra grote parasol liggen, kunnen we allemaal onder als het nodig is.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja graag!
[..]
Ik zit ook niet langer dan 1 kopje koffie in de zon, ik zit vrijwel altijd in de schaduw. Dus dat komt helemaal goed!
Zou jij je er misschien eens één keertje buiten kunnen houden?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zegt de man die het in Nederland afgelopen week al te warm vond.
Ik heb geen wol.quote:
Graag.quote:
*Laken over Strani heen gooitquote:Op zaterdag 4 mei 2024 00:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja zeg nou ben ik het zat, nu gaat 'ie uit ook
Het was geen groot laken, maar ik ben ervan overtuigd dat het voldoende zal zijn om alles te bedekken.quote:
Tv, stereo, olifantenstring, Playstation, álles!quote:
Op basis van de eerste minieme stukjes repetitiebeelden is een deel van de mensen bang dat de staging gaat tegenvallen en Nederland het weer gaat verprutsen op dit vlak. We zakken ook wat in bij de bookies.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 07:46 schreef Yesse het volgende:
Ik had nogal een drukke week maar elke keer als ik in het Joost topic kijk zie ik zowel paniek als troostende woorden. Heeft iemand een samenvatting
Ik schrok van de week toen ik op de weegschaal stond.quote:
Ik schrok vanochtend van het getalletje op de weegschaalquote:Op zaterdag 4 mei 2024 09:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik schrok van de week toen ik op de weegschaal stond.![]()
Dat gaat mij niet gebeuren! Ik heb geen personenweegschaalquote:Op zaterdag 4 mei 2024 09:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon op een keukenweegschaaltje gaan staan en daarvan schrikken.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat gaat mij niet gebeuren! Ik heb geen personenweegschaal
Zat die in je blinde hoekquote:Op zaterdag 4 mei 2024 09:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er wel bovenop komt.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zat die in je blinde hoekEn hoe is het nu met je weegschaal?
Wat is er?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:55 schreef Meke het volgende:
Luc wat is dit, ik raak helemaal in de war van je UI
Vroeger zaten er toch geen andere plaatjes bijquote:
Ik weet niet welke ik voor Sinterklaas had.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 12:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Vroeger zaten er toch geen andere plaatjes bij
Ik zat gisteren ook al twijfelend naar z'n UI te kijken. Er was iets anders maar kon vinger er niet opleggenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:55 schreef Meke het volgende:
Luc wat is dit, ik raak helemaal in de war van je UI
Als je er doorheen zakt is dat inderdaad wel schrikkenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon op een keukenweegschaaltje gaan staan en daarvan schrikken.
Alleen Fremantle, niet roulerendquote:Op zaterdag 4 mei 2024 12:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet niet welke ik voor Sinterklaas had.
Maar die roulerende had hij wel een paar jaar eerder.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |