Het Disneygevoel is wel een beetje wegquote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:42 schreef Guanabana het volgende:
Mensen die houden van Disney en/of metal moeten dit echt kijken, ik ben obsessed (wel helemaal afkijken):
![]()
Hoezo heb je slijm in huisquote:Op vrijdag 3 mei 2024 21:07 schreef Strani het volgende:
Ik heb zojuist volgens mij een lekke band van m'n electrische step (zonder binnenband) gerepareerd met slijm. Het lijkt althans te houden. Verdomd handig spul dan.
Hij heeft er gewoon op gespuugd en claimt nu dat het gerepareerd is. Eigenlijk rijdt hij gewoon op de velg, maar hij is te koppig om dat toe te geven.quote:
Ohquote:Op vrijdag 3 mei 2024 21:32 schreef Strani het volgende:
Nee nee, slijm dat je kunt kopen, gewoon een soort groen slijm in een knijpflesje en dat doe je dan in de band via het ventiel. En dat beschermt dan tegen lekken of repareert ze omdat de luchtdruk het slijm richting het gaatje duwt en die dan dicht.
Oh nee, dat spul lijkt me veel moeilijker om in een band te krijgenquote:Op vrijdag 3 mei 2024 21:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ohik dacht dan weer van dat slijm waar mensen tegenwoordig mee spelen.
Klinkt wel als een niet permanente noodoplossing.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 21:32 schreef Strani het volgende:
Nee nee, slijm dat je kunt kopen, gewoon een soort groen slijm in een knijpflesje en dat doe je dan in de band via het ventiel. En dat beschermt dan tegen lekken of repareert ze omdat de luchtdruk het slijm richting het gaatje duwt en die dan dicht.
Schijnbaar is dat het ook als je het voor een auto gebruikt. Maar voor een fiets of iets dergelijks zou het in principe moeten blijven werken. Maar goed, dat gaan we dus testen de komende dagen.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 21:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Klinkt wel als een niet permanente noodoplossing.
Och ja, zo'n prop voor een lekke band van je auto is volgens de meesten ook slechts een noodoplossing. Toch zat mensen die er de hele levensduur van zo'n band mee uitrijden.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 21:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Schijnbaar is dat het ook als je het voor een auto gebruikt. Maar voor een fiets of iets dergelijks zou het in principe moeten blijven werken. Maar goed, dat gaan we dus testen de komende dagen.
Ohquote:Op vrijdag 3 mei 2024 21:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Och ja, zo'n prop voor een lekke band van je auto is volgens de meesten ook slechts een noodoplossing. Toch zat mensen die er de hele levensduur van zo'n band mee uitrijden.
Ik ookquote:Op vrijdag 3 mei 2024 21:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ohik dacht dan weer van dat slijm waar mensen tegenwoordig mee spelen.
quote:
Hahaaquote:
Ohh ja dat had ik toch wel gezien ja, zelfs als optie voor electrische steps maar ik snapte al niet helemaal hoe het werkte. Nu wel danquote:
Zolang jullie voor koffie en koekjes zorgen repareren wij jullie banden welquote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hahaa![]()
Ik heb het gevoel dat we hier wat stereotypen bevestigen, maar laten we dat maar niet hardop zeggen.
Ik laat deze voor één keer gaan.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Zolang jullie voor koffie en koekjes zorgen repareren wij jullie banden wel
Ik vind dit wel prima, want eigenlijk zet ik veel liever koffie dan dat ik banden moet plakken.quote:
Is ook weer waar, gaan wij lekker koffiedrinken in de zonquote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind dit wel prima, want eigenlijk zet ik veel liever koffie dan dat ik banden moet plakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |