Daar wordt niemand bang van.quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Alle likes op deze post worden natuurlijk geregistreerd, dat snappen jullie wel.
Oh, in dat geval toch maar even terug om alsnog een like te geven.quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Alle likes op deze post worden natuurlijk geregistreerd, dat snappen jullie wel.
De wereld mag blij zijn dat ik geen magische krachten heb.quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Elk mens heeft een breekpunt, Redefine. En dan kunnen er hele rare dingen gebeuren
Maar wordt weleens tijd dat jouw breekpunt dan eens voorbij is.quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Elk mens heeft een breekpunt, Redefine. En dan kunnen er hele rare dingen gebeuren
Als het zover is ben jij de eerste die het weet, beloofd.quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar wordt weleens tijd dat hoe l jouw breekpunt dan eens voorbij is.
Die kwam ik een paar maanden tegen op Tiktok en toen ook meteen gebookmarkt want ik vond 'm heel catchy. Dus heel grappig om te zien dat het opeens viral is gegaanquote:
Ja nou inderdaad, ik vind ik 'm ook echt leuk.quote:Op donderdag 2 mei 2024 21:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Die kwam ik een paar maanden tegen op Tiktok en toen ook meteen gebookmarkt want ik vond 'm heel catchy. Dus heel grappig om te zien dat het opeens viral is gegaan
Je ontkomt er ook echt niet meer aanquote:Op donderdag 2 mei 2024 21:06 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja nou inderdaad, ik vind ik 'm ook echt leuk.
Veel Europese landen wel!quote:Op donderdag 2 mei 2024 21:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ok, mijn top 5:
Armenië
Oostenrijk
Kroatië
Finland
Nederland
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 04:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, die is sterk genoeg.
Wakker worden mensen, de koffie staat klaar!!!
Ik sluit niet uit dat het Roger is, die houdt er wel van om mensen wakker te makenquote:Op vrijdag 3 mei 2024 07:42 schreef ijs_beer het volgende:
Dat een auto door een grote plas rijd, en je dan vol in de baan van het opspattend water staat.
Goedemorgen!
Jij bent nu dus nattebeer.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 07:42 schreef ijs_beer het volgende:
Dat een auto door een grote plas rijd, en je dan vol in de baan van het opspattend water staat.
Goedemorgen!
Ik denk dat @ESF1Gamer en ik er dan niet bij zijn. Wij zijn F1 kijken.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:55 schreef NailQueen het volgende:
(Crosspost)
Lieve mensies. Hier nog een kleine dienstmededeling. Het is inmiddels een traditie geworden om een week voordat het feest begint de editie van vorig jaar te kijken. Dus morgen bij het retrotopic slingeren we de editie van 2023 aan!
Ik zou zeggen kom er gezellig bij. Er wordt gezorgd voor hapjes en pina colada! It's crazy, it's party! [ afbeelding ]
Dat duurt een stuk minder lang dan de retro, dus je houdt tijd zat over om aan te hakenquote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk dat @:ESF1Gamer en ik er dan niet bij zijn. Wij zijn F1 kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |