WAT?!? Ga je helemaal naar Denemarken en niet eens naar Legoland!quote:Op donderdag 2 mei 2024 17:32 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Deze keer gewoon lekker makkelijk met de auto, samen met de fam
Niet eens een dagje pretpark voor elkaar weten te krijgen
Dat wilden ze dus helemaal niet, stom he?quote:Op donderdag 2 mei 2024 17:33 schreef H_T het volgende:
[..]
WAT?!? Ga je helemaal naar Denemarken en niet eens naar Legoland!
Nou wanneer ga jij zo vroeg beginnen?quote:Op donderdag 2 mei 2024 15:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat is waar ja, je hebt in ieder geval nog wat aan je dag.
Nou vooruit. Dat is slechtsquote:Op donderdag 2 mei 2024 16:22 schreef Hamlapjes het volgende:
Wil toch wel even zeggen dat, met het meelezen hier, ik mij een stuk minder schuldig voel over mijn gebrek aan productiviteit
Ik vind 8 uur vroeg genoeg!quote:Op donderdag 2 mei 2024 17:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou wanneer ga jij zo vroeg beginnen?
En gelijk je tweedequote:Op donderdag 2 mei 2024 16:48 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik zal nog maar even niet vertellen dat ik volgende week in Denemarken zit
Ja maar dan heb je meer aan je dag enzoquote:
Ik probeerde gewoon aardig te zijn voor Roger jaquote:Op donderdag 2 mei 2024 17:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je meer aan je dag enzo
Aardig willen zijn in deze SC wordt eigenlijk altijd meteen bestraft Emquote:Op donderdag 2 mei 2024 17:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik probeerde gewoon aardig te zijn voor Roger jaom die vroege tijd te compenseren
maar laat maar weer
![]()
En ik plan m’n eigen tijden en ben ook bijna nooit zo laat klaar![]()
Hoe kun jij dat nou wetenquote:Op donderdag 2 mei 2024 18:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Aardig willen zijn in deze SC wordt eigenlijk altijd meteen bestraft Em
quote:Op donderdag 2 mei 2024 18:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Aardig willen zijn in deze SC wordt eigenlijk altijd meteen bestraft Em
Soms moet ik zulke lastige keuzes maken in het leven. Moet ik hier nou doorgaan met Redefine de waarheid vertellen of moet ik toch meegaan met Strani bashen?quote:
Opgelucht nu?quote:Op donderdag 2 mei 2024 18:50 schreef ijs_beer het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARHFH anjadnakncdma[a.
Zo. Frustratie eruit over m'n werkdag. Een goedenavond.
Wie plant dat ESF dan ook in de week waarin wij een kleine Hemelvaartsvakantie vierenquote:Op donderdag 2 mei 2024 17:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
En gelijk je tweede![]()
![]()
Zomaar weggaan tijdens ESF week
Vind ik ook nou ook, lapjes.quote:Op donderdag 2 mei 2024 18:52 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Wie plant dat ESF dan ook in de week waarin wij een kleine Hemelvaartsvakantie vieren
Prioriteiten stellenquote:Op donderdag 2 mei 2024 16:48 schreef Hamlapjes het volgende:Pr
[..]
Ik zal nog maar even niet vertellen dat ik volgende week in Denemarken zit
Zwaardere keuzes zijn er inderdaad nietquote:Op donderdag 2 mei 2024 18:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
[..]
Soms moet ik zulke lastige keuzes maken in het leven. Moet ik hier nou doorgaan met Redefine de waarheid vertellen of moet ik toch meegaan met Strani bashen?
Ik weet het niet.
Ik vind 'aardig' toch wel een beetje mager hoorquote:Op donderdag 2 mei 2024 18:46 schreef Em31 het volgende:
Ik vind jullie verder wel allemaal heel aardig.
Sorry, helemaal fantastisch beter?quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind 'aardig' toch wel een beetje mager hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |