SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Hebben jullie de kleur zwembroek al uitgezocht?quote:“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Pittig om daarmee te zittenquote:Op zondag 28 april 2024 01:08 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja waarom zitten mensen zoals jij in de ontkenningsfase?
Trust nobody![]()
zwembroek?quote:Op zondag 28 april 2024 01:11 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hebben jullie de kleur zwembroek al uitgezocht?Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Zou geel doenquote:Op zondag 28 april 2024 01:11 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hebben jullie de kleur zwembroek al uitgezocht?Trust nobody![]()
superwormJim is een heldOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
We moeten die kerel in ere houden ja.
Zonder hem was dit spel allang ter ZieleOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
ik heb Blauw witte eens. naja zo'n korte zwembroek dus. en jij?quote:Op zondag 28 april 2024 01:11 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hebben jullie de kleur zwembroek al uitgezocht?Do what you love, love what you do!![]()
Ok ik ga slapen.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op zondag 28 april 2024 01:13 schreef Mickytjuh het volgende:
We moeten die kerel in ere houden ja.
Zonder hem was dit spel allang ter Ziele![]()
![]()
quote:Op zondag 28 april 2024 01:13 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Laatst een foto gemaakt van mezelf. Misschien is dit iets?
[ afbeelding ]tja
Do what you love, love what you do!![]()
Hee die heb ik ook.quote:Op zondag 28 april 2024 01:13 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Lekker slapen schatjesOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
T strikje doet het mquote:Op zondag 28 april 2024 01:13 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Trust nobody![]()
hahahahaquote:Op zondag 28 april 2024 01:14 schreef Stoorzendert het volgende:
't was wel koud toen ik de foto nam...Do what you love, love what you do!![]()
maar voor de rest. masberum en ik liggen lekker op strand straks, nouja wie komt gezellig langs?Do what you love, love what you do!![]()
Ik hou van jullie.
Ongeacht of jullie snappen waarom SWJ een held isOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Gezellig?quote:Op zondag 28 april 2024 01:16 schreef kree het volgende:
maar voor de rest. masberum en ik liggen lekker op strand straks, nouja wie komt gezellig langs?![]()
![]()
Love you toquote:Op zondag 28 april 2024 01:16 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik hou van jullie.
Ongeacht of jullie snappen waarom SWJ een held is![]()
![]()
quote:Op zondag 28 april 2024 01:17 schreef kree het volgende:
[..]
vast wel Niet negatief denken gelijk,...![]()
![]()
Iemand van jullie wel eens een AD (Associate Degree) of Bachelor LOI opleiding gevolgd?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
no shit? serieus? gaaf altijd. ook de techniek die dr in zit. hele YouTube shit nog over gekeken laatst.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Die kasten die ik heb stonden in kroegen zijnde gokautomaten vroeger... Ofteweldubbeltjes kastenquote:![]()
Vrouw?quote:Op zondag 28 april 2024 01:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wat tof!
Dan hoeft je vrouw er geen last van te hebben?heb alleen scharrels, geen gezeik ook
![]()
![]()
nice. ik moet eerlijk zeggen ik ben er niet specifiek in thuis, maar als elektrotechnicus interesseert t me wel.quote:Op zondag 28 april 2024 01:34 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Die kasten die ik heb stonden in kroegen zijnde gokautomaten vroeger... Ofteweldubbeltjes kasten
Daarom keek ik laatst dat filmpje. was nl wel benieuwd.Do what you love, love what you do!![]()
Owquote:Op zondag 28 april 2024 01:36 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Vrouw?heb alleen scharrels, geen gezeik ook
Ook goed
Trust nobody![]()
Electrische meganisch is het.. Schitterendquote:Op zondag 28 april 2024 01:37 schreef kree het volgende:
[..]
nice. ik moet eerlijk zeggen ik ben er niet specifiek in thuis, maar als elektrotechnicus interesseert t me wel.
Daarom keek ik laatst dat filmpje. was nl wel benieuwd.![]()
![]()
ja nou precies daarom boeide het me, zonder microcontroller dus nog. ik ken het btw wel met relais etc etc. maargoed meeste werkt nu niet meer zo, maar vond het interessant filmpje welquote:Op zondag 28 april 2024 01:37 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Electrische meganisch is het.. Schitterend
ff vragen want dit is mooie nog dan ook voor jou, van der sloot mysterie ken je. verhaal van Zembla van jaren terug trouwens. ?Do what you love, love what you do!![]()
SchaapThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
hmms kan dat hele filmpje niet meer vinden, kweet zeker mysterie van jan van der sloot.
mss is het onderhand weg, jammer want was mooi verhaal welDo what you love, love what you do!![]()
Van der sloot mysteriequote:Op zondag 28 april 2024 01:39 schreef kree het volgende:
[..]
ja nou precies daarom boeide het me, zonder microcontroller dus nog. ik ken het btw wel met relais etc etc. maargoed meeste werkt nu niet meer zo, maar vond het interessant filmpje wel
ff vragen want dit is mooie nog dan ook voor jou, van der sloot mysterie ken je. verhaal van Zembla van jaren terug trouwens. ?![]()
![]()
heb hem moest ff zoeken hoor, titel is de broncodequote:
daarom kon ik hem niet vinden. maar over jan sloot
kijk maar
ja daarom kon ik hem niet vinden dus. hahahaha zelfde achternaam, maar moest ff heel goed denken hoe de fuck heette het nou. ook alweer, maar met "de broncode" lukte hetquote:
Sloot en Van Der Sloot zijn toch echt twee verschillende namen.quote:Op zondag 28 april 2024 01:53 schreef kree het volgende:
[..]
ja daarom kon ik hem niet vinden dus. hahahaha zelfde achternaam, maar moest ff heel goed denken hoe de fuck heette het nou. ook alweer, maar met "de broncode" lukte hetProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Jan sloot zocht ik op. maarja YouTube weet het beter dan weer als ik dus.quote:Op zondag 28 april 2024 01:55 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Sloot en Van Der Sloot zijn toch echt twee verschillende namen.
niet te vinden.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 28 april 2024 01:56 schreef kree het volgende:
[..]
Jan sloot zocht ik op. maarja YouTube weet het beter dan weer als ik dus.
niet te vinden.![]()
![]()
maargoed afgezien daarvan want zocht hem ff voor jou Bally, kijk ffquote:
Beetje gedaan, maar wat heeft dat met Bally kasten te maken?quote:Op zondag 28 april 2024 01:58 schreef kree het volgende:
[..]
maargoed afgezien daarvan want zocht hem ff voor jou Bally, kijk ff![]()
Helemaal niks natuurlijk.quote:Op zondag 28 april 2024 01:59 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Beetje gedaan, maar wat heeft dat met Bally kasten te maken?
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
niet wel met techniek, leek me leuke voor jequote:Op zondag 28 april 2024 01:59 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Beetje gedaan, maar wat heeft dat met Bally kasten te maken?
of sowieso voor de rest ook wel hoor, tis mooi verhaal. of raar verhaal eigenlijk,.
LOL omgelegd om uitvinding, of toch niet....?Do what you love, love what you do!![]()
Niks uiteraardquote:Op zondag 28 april 2024 01:59 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Beetje gedaan, maar wat heeft dat met Bally kasten te maken?Trust nobody![]()
Ahh op die fietsquote:Op zondag 28 april 2024 02:00 schreef kree het volgende:
[..]
niet wel met techniek, leek me leuke voor je
of sowieso voor de rest ook wel hoor, tis mooi verhaal. of raar verhaal eigenlijk,.
LOL omgelegd om uitvinding, of toch niet....?![]()
![]()
Als men vroeger een uitvinding had wat de overheid niet aanstond werd je voor gek verklaard en opgeborgen.quote:Op zondag 28 april 2024 02:02 schreef kree het volgende:
[..]
jah. aanrader als je t nooit hebt gezien..![]()
nou dit is zelfde soort verhaal, alleen door multinationals.quote:Op zondag 28 april 2024 02:04 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Als men vroeger een uitvinding had wat de overheid niet aanstond werd je voor gek verklaard en opgeborgen.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 28 april 2024 02:09 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Zal er 2 ingooien voor je..
Woon je vlak bij Almelo? Anders word het niks
Trust nobody![]()
Zo een beetje welquote:Op zondag 28 april 2024 02:10 schreef kree het volgende:
[..]
nou dit is zelfde soort verhaal, alleen door multinationals.![]()
![]()
ik heb nl gezocht erna, van kan zoiets en kom je best nog wat discussies tegen of het wel of niet kan,
maarja de enige die het weet is met hartstilstand op vreemde wijze overleden, LOL. daarom kijk ff.
en dan ben ik benieuwd.Do what you love, love what you do!![]()
In korte lijnen gedaan.. Wel toevallig ja.quote:Op zondag 28 april 2024 02:12 schreef kree het volgende:
ik heb nl gezocht erna, van kan zoiets en kom je best nog wat discussies tegen of het wel of niet kan,
maarja de enige die het weet is met hartstilstand op vreemde wijze overleden, LOL. daarom kijk ff.
en dan ben ik benieuwd.
Of hij kon de stress niet aan?![]()
als je het technisch gaat zoeken dan schijnt t niet te kunnen. maargoed als je dus die docu kijkt?quote:Op zondag 28 april 2024 02:13 schreef Bally-b het volgende:
[..]
In korte lijnen gedaan.. Wel toevallig ja.
Of hij kon de stress niet aan?
tis wel vreemd dat er zoveel interesse in was door techniek giganten.....?Do what you love, love what you do!![]()
zwaar mijn twijfels over, ik denk eigenlijk ze hebben hem omgelegd. maargoedDo what you love, love what you do!![]()
Het fijne ervan zal je nooit wetenquote:Op zondag 28 april 2024 02:16 schreef kree het volgende:
[..]
als je het technisch gaat zoeken dan schijnt t niet te kunnen. maargoed als je dus die docu kijkt?
tis wel vreemd dat er zoveel interesse in was door techniek giganten.....?![]()
Disney shitquote:Op zondag 28 april 2024 02:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Kan ik niet zeggen want dan komen er opmerkingenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
tja idd, kijk je het wel ff? voor ik alles voor niks opzochtquote:
Morgen wrl ff, ben nog aan het opdrogen van de dagquote:Op zondag 28 april 2024 02:18 schreef kree het volgende:
[..]
tja idd, kijk je het wel ff? voor ik alles voor niks opzocht![]()
![]()
![]()
Waarom? Nu word ik schiewnierigquote:Op zondag 28 april 2024 02:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Kan ik niet zeggen want dan komen er opmerkingen![]()
![]()
niet zo bang zijn joh, who cares? btw ik wilde ff met je kletsen want werd gevraagd, maar ik ga je niet zelf DM sturen, maar weet geen probleem ff kletsen, praten we t uit..quote:Op zondag 28 april 2024 02:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Kan ik niet zeggen want dan komen er opmerkingen
moet zeggen dacht eigenlijk negeer je maar gewoon. maar omdat t me gevraagd werd door anderen he>?
Ik wil het wel uitpraten met je, mss is het dan duidelijker ook, maar ik ga geen dm meer sturen want krijg ik het gezeur erna, dus moet je zelf maar initiatief nemen.
GezelligThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Veel te weinig tekens in dm voor jouquote:Op zondag 28 april 2024 02:21 schreef kree het volgende:
[..]
niet zo bang zijn joh, who cares? btw ik wilde ff met je kletsen want werd gevraagd, maar ik ga je niet zelf DM sturen, maar weet geen probleem ff kletsen, praten we t uit..
moet zeggen dacht eigenlijk negeer je maar gewoon. maar omdat t me gevraagd werd door anderen he>?
Ik wil het wel uitpraten met je, mss is het dan duidelijker ook, maar ik ga geen dm meer sturen want krijg ik het gezeur erna, dus moet je zelf maar initiatief nemen.![]()
![]()
Ik kijk de circleThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
nee ff hierover geen grappen, ik meen het serieus nl. en wil dat hele gezeik niet joh, maar zijn denk aantal dingen niet goed begrepen ofzo. Enne mss kwets ik er wel mensen mee. en dat is nooit mijn bedoeling,quote:
Snap en helemaal in voor geintjes, alleen ff over dit niet dus......Do what you love, love what you do!![]()
Jezusquote:Op zondag 28 april 2024 02:26 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
https://youtube.com/shorts/rZ6DqMP1Kts?si=gx0tAWqhFUOi_wSk
Ik schrik me dood![]()
Trust nobody![]()
Proost laatste glaasje rum van deze nachtThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Deze man.quote:Op zondag 28 april 2024 02:26 schreef kree het volgende:
[..]
nee ff hierover geen grappen, ik meen het serieus nl. en wil dat hele gezeik niet joh, maar zijn denk aantal dingen niet goed begrepen ofzo. Enne mss kwets ik er wel mensen mee. en dat is nooit mijn bedoeling,
Snap en helemaal in voor geintjes, alleen ff over dit niet dus......
zou willen dat ik kon delen wat ik kreeg via DM, maarja die zijn alleen voor HC en als ze met me praat. maar iig is dat de aanleiding dat ik denk we moeten t uitpraten, want als ik dat niet had gehad dan had ik nl echt gedacht, dikke lul ermee.Do what you love, love what you do!![]()
als ik niks krijg dan laat ik het btw gaan, maar dat het maar ff duidelijk is.Do what you love, love what you do!![]()
Loslaten is niet echt jouw ding, hè?quote:Op zondag 28 april 2024 02:28 schreef kree het volgende:
zou willen dat ik kon delen wat ik kreeg via DM, maarja die zijn alleen voor HC en als ze met me praat. maar iig is dat de aanleiding dat ik denk we moeten t uitpraten, want als ik dat niet had gehad dan had ik nl echt gedacht, dikke lul ermee.
Vraag haar gezellig een keer mee uit?quote:Op zondag 28 april 2024 02:28 schreef kree het volgende:
zou willen dat ik kon delen wat ik kreeg via DM, maarja die zijn alleen voor HC en als ze met me praat. maar iig is dat de aanleiding dat ik denk we moeten t uitpraten, want als ik dat niet had gehad dan had ik nl echt gedacht, dikke lul ermee.![]()
Wedden van niet.quote:Op zondag 28 april 2024 02:29 schreef kree het volgende:
als ik niks krijg dan laat ik het btw gaan, maar dat het maar ff duidelijk is.
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 28-04-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. FreshFruit / 3475 / +55 / +0 / 4122 / 5337
2. kree / 1240 / +91 / +7 / 2910 / 3700
3. AardappelSchotel / 1107 / +12 / +0 / 2911 / 3467
4. Dr.Mikey / 863 / +12 / +2 / 984 / 1328
5. Monsterkoekie / 675 / +0 / +0 / 2557 / 2842
6. Lovely / 664 / +21 / +0 / 2055 / 2485
7. drakin / 642 / +0 / +0 / 1697 / 1994
8. Superbadeendje / 642 / +23 / +3 / 1371 / 1762
9. devzero / 638 / +0 / +0 / 858 / 1132
10. MizzezAmy / 633 / +25 / +0 / 1807 / 2278
11. HappyCharly / 628 / +33 / +15 / 2044 / 2327
12. KillemWieft / 617 / +14 / +2 / 276 / 524
13. JustinK / 552 / +0 / +0 / 1982 / 2264
14. hemarookworst / 509 / +0 / +0 / 1027 / 1341
15. aloa / 446 / +28 / +0 / 1563 / 1809
16. ieniminimuis / 414 / +12 / +0 / 1332 / 1601
17. Rob / 376 / +31 / +0 / 542 / 695
18. DerRabbit / 362 / +1 / +0 / 683 / 814
19. Bally-b / 331 / +44 / +8 / 471 / 620
20. Mickytjuh / 300 / +25 / +0 / 518 / 653SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
ok prima..... weet dat er iemand voor je moeite deed iig. want als het aan mij lag.....quote:
maar ok dan negeer ik je maar verder gewoon. eigen keus..Do what you love, love what you do!![]()
Kree de pitbullquote:Op zondag 28 april 2024 02:29 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Loslaten is niet echt jouw ding, hè?![]()
![]()
Vandaag begint de lange weg naar morgenquote:Op zondag 28 april 2024 02:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]![]()
Voelt alsof ik in GTST binnen val![]()
Ik kijk kattenfilmpjes, wat doe jij?Trust nobody![]()
GTST, DTS ik zie overeenkomsten.quote:Op zondag 28 april 2024 02:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]![]()
Voelt alsof ik in GTST binnen valProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
euhm nou ben nooit zo moeilijk, maar ben er keertje klaar mee. trouwens sowieso gaat dit keertje drama weer worden, want ik was helaas niet de enige......quote:Do what you love, love what you do!![]()
Net ontbijt opquote:Op zondag 28 april 2024 02:30 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Vandaag begint de lange weg naar morgen![]()
Ik kijk kattenfilmpjes, wat doe jij?
Zometeen naar ikebukoroHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Bekker lolken toch.![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Wat is dat?quote:Op zondag 28 april 2024 02:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Net ontbijt op
Zometeen naar ikebukoroTrust nobody![]()
quote:Op zondag 28 april 2024 02:32 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Poesjes slaan op de vlucht voor hem.
Trust nobody![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
vind jammer eigenlijk, want hou hier niet van,. maar ok moet maar zo denken kan niet alles fixen dus..... echt jammer HC. naja als je je bedenkt hoor ik t wel.Do what you love, love what you do!![]()
Een wijk in Tokyoquote:
Gisteren per ongeluk buiten Tokyo gekomen maar wilde al de hard rock cafés hebbenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ze speelt hard to get.quote:Op zondag 28 april 2024 02:31 schreef kree het volgende:
[..]
euhm nou ben nooit zo moeilijk, maar ben er keertje klaar mee. trouwens sowieso gaat dit keertje drama weer worden, want ik was helaas niet de enige......Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
ff wachten hoor. ben zo tergug!"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ohh have fun daar!quote:Op zondag 28 april 2024 02:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Een wijk in Tokyo
Gisteren per ongeluk buiten Tokyo gekomen maar wilde al de hard rock cafés hebbenTrust nobody![]()
Hij moet ook niet blaffen maar likken danquote:Op zondag 28 april 2024 02:32 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Poesjes slaan op de vlucht voor hem.![]()
![]()
nah nee van wat ik hoorde iig niet. maarja kan er niks over zeggen want kreeg t ook maar via DM. enige wat dit kan oplossen is DM met mij en haar. En dan komen we er best wel uit.quote:
Zo niet dan negeer ik alles gewoon maar.Do what you love, love what you do!![]()
Ben er zo!
ik zal je 1 dm doen en is ook echt de laatste en alleen omdat het me dus gevraagd werd.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Die heb ik nooit echt gezienquote:Op zondag 28 april 2024 02:35 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Laat me trouwens denken aan de serie You.
Maar die gaat over een seriemoordenaar
Trust nobody![]()
quote:Op zondag 28 april 2024 02:36 schreef kree het volgende:
[..]
ik zal je 1 dm doen en is ook echt de laatste en alleen omdat het me dus gevraagd werd.![]()
![]()
Jij bent helemaal niet creepy of zo.quote:Op zondag 28 april 2024 02:36 schreef kree het volgende:
[..]
ik zal je 1 dm doen en is ook echt de laatste en alleen omdat het me dus gevraagd werd.
Valt best mee toch?quote:Op zondag 28 april 2024 02:37 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Jij bent helemaal niet creepy of zo.![]()
![]()
waarom denk je dat ik hier nog moeite voor doe? want denk namelijk dat je dan niet hetzelfde idee hebt.quote:Do what you love, love what you do!![]()
helemaal niet.....quote:Op zondag 28 april 2024 02:37 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Jij bent helemaal niet creepy of zo.Do what you love, love what you do!![]()
Het is hem gevraagd. Hij kan die stemmen in z’n hoofd niet negeren.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Gewoon dm sturen.. Niet omdat het niet mag maar gewoon omdat het kanquote:Op zondag 28 april 2024 02:38 schreef kree het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik hier nog moeite voor doe? want denk namelijk dat je dan niet hetzelfde idee hebt.![]()
![]()
niet overdrijvenquote:Op zondag 28 april 2024 02:39 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Gewoon dm sturen.. Niet omdat het niet mag maar gewoon omdat het kanDo what you love, love what you do!![]()
Missch bied een pond haldol de oplossingquote:Op zondag 28 april 2024 02:39 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Het is hem gevraagd. Hij kan die stemmen in z’n hoofd niet negeren.![]()
![]()
Serieus? Ik haal even drinken en kom ik terug..
@kree ik wil geeeeeeen dm van je. Hou op met toch steeds sturen. En we gaan het ook niet goedmaken.Trust nobody![]()
Meteen ook je telefoonnummer geven en alvast als voorproefje een dick pic erbij.quote:Op zondag 28 april 2024 02:39 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Gewoon dm sturen.. Niet omdat het niet mag maar gewoon omdat het kanProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
tis zo fok weer dit?
Het boeit mij geen reet en val iedereen aan en zeg wat ik denk.
Punt is met dit verhaal en zou willen dat ik nu de DM zo hier kon neerzetten van iemand anders als HC dus,
Maar dat kan niet, wat ik niet wil is dat mensen zich gekwetst voelen door mij. nu denk ik nog doe ik niet. Maar ok zal altijd wel een keertje iets zijn. En daarom omdat mij dus gevraagd wordt om ff te praten met HC. en die ook gevraagd heeft aan haar om met mij te praten nadat ik had gezegd.
Daarom doe ik er moeite nog voor.
Want zoals ik al zei. tis daardoor.Do what you love, love what you do!![]()
Ja toch, geen halve maatregelsquote:Op zondag 28 april 2024 02:41 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Meteen ook je telefoonnummer geven en alvast als voorproefje een dick pic erbij.nee heb je
![]()
Jezus. Heel m'n vape-gear kwijt!![]()
Tis weer ouderwets feestjes vieren hoor.
Waar heb je het gelaten?quote:Op zondag 28 april 2024 02:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Jezus. Heel m'n vape-gear kwijt!![]()
Tis weer ouderwets feestjes vieren hoor.Trust nobody![]()
Tuurlijk gozer. Boeit je nooit geen reet, maar toch blijf je erover doorgaan.
Ergens tussen Udenhout en Berkel-Enschot.quote:
maargoed ik zie t al, word niks meer dat. ook goed.
als maar niemand zegt dat ik hier niet voor me best heb gedaan....Do what you love, love what you do!![]()
Oh oeps..quote:Op zondag 28 april 2024 02:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ergens tussen Udenhout en Berkel-Enschot.Trust nobody![]()
ketting liep er ook nog eens af dus heb verdomme een uur moeten lopen ook nog.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
“Wat nou nee? Hoezo auw? Als je even ophoudt met tegenstribbelen is het zo voorbij!”quote:Op zondag 28 april 2024 02:43 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Ja toch, geen halve maatregelsnee heb je
Oh das extra kutquote:Op zondag 28 april 2024 02:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
ketting liep er ook nog eens af dus heb verdomme een uur moeten lopen ook nog.Trust nobody![]()
quote:Op zondag 28 april 2024 02:46 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
“Wat nou nee? Hoezo auw? Als je even ophoudt met tegenstribbelen is het zo voorbij!”
Trust nobody![]()
ok dan wil ik ook geen DM meer van anderen over jou enzo..... ik negeer je.quote:Op zondag 28 april 2024 02:41 schreef HappyCharly het volgende:
Serieus? Ik haal even drinken en kom ik terug..
@:kree ik wil geeeeeeen dm van je. Hou op met toch steeds sturen. En we gaan het ook niet goedmaken.
Was al mijn eerste idee, maargoed omdat het gezegd werd he....
Opgelost.Do what you love, love what you do!![]()
Ja, die DM’s stromen zometeen binnen!quote:Op zondag 28 april 2024 02:44 schreef kree het volgende:
maargoed ik zie t al, word niks meer dat. ook goed.
als maar niemand zegt dat ik hier niet voor me best heb gedaan....Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Oeps ookquote:Op zondag 28 april 2024 02:47 schreef Bally-b het volgende:
Kut, bamischijven verkoold in de frituur
Ziet helemaal blauw buitenTrust nobody![]()
Ha altijd goedquote:Op zondag 28 april 2024 02:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]![]()
Voelt alsof ik in GTST binnen valThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Liever buiten dan binnen.quote:Op zondag 28 april 2024 02:47 schreef Bally-b het volgende:
Kut, bamischijven verkoold in de frituur
Ziet helemaal blauw buiten
bij mij niet hoor, heb mijn best gedaan, maar we komen er niet uit. Dus ok ook goed.quote:Op zondag 28 april 2024 02:47 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ja, die DM’s stromen zometeen binnen!
Lol weet btw dat dit later nog wel een keer drama gaat worden, want ik haat dr nl niet. maar ok
Laat gaan
Let it gooooo let it goooooooDo what you love, love what you do!![]()
Twas wel best een eind ja.quote:
Waar is @devzero als je hem nodig hebt!?quote:Op zondag 28 april 2024 02:49 schreef kree het volgende:
[..]
bij mij niet hoor, heb mijn best gedaan, maar we komen er niet uit. Dus ok ook goed.
Lol weet btw dat dit later nog wel een keer drama gaat worden, want ik haat dr nl niet. maar ok
Laat gaan
Let it gooooo let it gooooooo
Voor wat?quote:Op zondag 28 april 2024 02:50 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Waar is @:devzero als je hem nodig hebt!?Trust nobody![]()
en die zou doen wat?quote:Op zondag 28 april 2024 02:50 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Waar is @:devzero als je hem nodig hebt!?Do what you love, love what you do!![]()
Werkt de score alweer?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Schuilen voor tornado's gok ik. Da's soberso driekwart van de leef in Florida dunkt me.quote:Op zondag 28 april 2024 02:50 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Waar is @:devzero als je hem nodig hebt!?
Engquote:Op zondag 28 april 2024 02:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Schuilen voor tornado's gok ik. Da's soberso driekwart van de leef in Florida dunkt me.Trust nobody![]()
Wel als je niet genoeg voorraad hebtquote:
quote:Op zondag 28 april 2024 02:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wel als je niet genoeg voorraad hebt
Trust nobody![]()
Zolang ludo maar wint.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ga gewoon lekker door joh
ik ga btw wel gewoon in topic reageren hoor als ik denk dat ik dat wil.Do what you love, love what you do!![]()
Als ik er niet was zou je nu al slapen.quote:Op zondag 28 april 2024 02:54 schreef HappyCharly het volgende:
Zal ik slapen of nachtje doorbolken..Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Altijd doorbolken.quote:Op zondag 28 april 2024 02:54 schreef HappyCharly het volgende:
Zal ik slapen of nachtje doorbolken.."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op zondag 28 april 2024 02:55 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Als ik er niet was zou je nu al slapen.
Trust nobody![]()
Nog ff zoeken hoor."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
had nog eentje van Zembla trouwens. alleen over die Kursk. ook mooi verhaalDo what you love, love what you do!![]()
Poh! Gevonden!quote:
Laapt u slekker!quote:
Yes!quote:
Ik werd geroepen?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Gewoon lekker die bolk brengen zuster!quote:![]()
GVD!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jezus tering. Ik heb echt het weer ouderwets begaaid geloof ik vandaag.![]()
Kun je klokkijken?quote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Whut?quote:Op zondag 28 april 2024 03:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Jezus tering. Ik heb echt het weer ouderwets begaaid geloof ik vandaag.
Trust nobody![]()
@DJMO mag dat welquote:Op zondag 28 april 2024 03:16 schreef kree het volgende:
[..]
mag eigenlijk niet he vloeken. maarja ok."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Domstronken, spullen kwijt, fiets kapot, uur gelopen etc etc.quote:
klinkt als mooi avondje uitquote:Op zondag 28 april 2024 03:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Domstronken, spullen kwijt, fiets kapot, uur gelopen etc etc.
Standaard scenario op koningsdag zeker?quote:Op zondag 28 april 2024 03:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Domstronken, spullen kwijt, fiets kapot, uur gelopen etc etc.Ik heb er één en ik ben er trots op
Als je maar lol hadquote:Op zondag 28 april 2024 03:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Domstronken, spullen kwijt, fiets kapot, uur gelopen etc etc.
Trust nobody![]()
ik niet? hahahaha de mooiste avonden zijn dat altijd als het zo afloopt.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Standaard feestje bij een maat van me die ook op 27 april verjaart. Altijd te gezelligquote:
Als je maar geen slachtoffers hebt gemaakt.quote:Op zondag 28 april 2024 03:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Domstronken, spullen kwijt, fiets kapot, uur gelopen etc etc.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ja hoor, maar baal wel van die fiets.quote:![]()
details willen we horen grrrrr. hahahahahaquote:Op zondag 28 april 2024 03:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
Standaard feestje bij een maat van me die ook op 27 april verjaart. Altijd te gezelligDo what you love, love what you do!![]()
Snap ik.. issie te maken?quote:Op zondag 28 april 2024 03:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja hoor, maar baal wel van die fiets.
Trust nobody![]()
Maar dan ben ik echt niet voor zonsopgang thuis.quote:Op zondag 28 april 2024 03:21 schreef kree het volgende:
ik niet? hahahaha de mooiste avonden zijn dat altijd als het zo afloopt.
Ik geloof dat ik naar bed gestuurd wordtquote:![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
nu nog? ik leef in dorp en rijden de bussen al niet meer nu. gehehequote:Do what you love, love what you do!![]()
Als er een slachtoffer is dan ben ik het.quote:Op zondag 28 april 2024 03:21 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Als je maar geen slachtoffers hebt gemaakt."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
tis nog redelijk vroeg iddquote:Op zondag 28 april 2024 03:23 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Maar dan ben ik echt niet voor zonsopgang thuis.
Vast wel. Tijd voor een nieuwe ketting gok ikquote:
tip want ook gehad, banden leeg, gewoon ventiel van fiets ernaast eraf draaien en die erop zetten.quote:Op zondag 28 april 2024 03:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als er een slachtoffer is dan ben ik het.
volgens mij toen ik dit had heeft iedereen dit gedaan, laatste was de lul.Do what you love, love what you do!![]()
Masochist.quote:Op zondag 28 april 2024 03:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als er een slachtoffer is dan ben ik het.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Balenquote:Op zondag 28 april 2024 03:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vast wel. Tijd voor een nieuwe ketting gok ikTrust nobody
Forum Opties Forumhop: Hop naar: