Zo een beetje welquote:Op zondag 28 april 2024 02:10 schreef kree het volgende:
[..]
nou dit is zelfde soort verhaal, alleen door multinationals.
In korte lijnen gedaan.. Wel toevallig ja.quote:Op zondag 28 april 2024 02:12 schreef kree het volgende:
ik heb nl gezocht erna, van kan zoiets en kom je best nog wat discussies tegen of het wel of niet kan,
maarja de enige die het weet is met hartstilstand op vreemde wijze overleden, LOL. daarom kijk ff.
en dan ben ik benieuwd.
als je het technisch gaat zoeken dan schijnt t niet te kunnen. maargoed als je dus die docu kijkt?quote:Op zondag 28 april 2024 02:13 schreef Bally-b het volgende:
[..]
In korte lijnen gedaan.. Wel toevallig ja.
Of hij kon de stress niet aan?
Het fijne ervan zal je nooit wetenquote:Op zondag 28 april 2024 02:16 schreef kree het volgende:
[..]
als je het technisch gaat zoeken dan schijnt t niet te kunnen. maargoed als je dus die docu kijkt?
tis wel vreemd dat er zoveel interesse in was door techniek giganten.....?
Disney shitquote:Op zondag 28 april 2024 02:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Kan ik niet zeggen want dan komen er opmerkingen
tja idd, kijk je het wel ff? voor ik alles voor niks opzochtquote:
Morgen wrl ff, ben nog aan het opdrogen van de dagquote:Op zondag 28 april 2024 02:18 schreef kree het volgende:
[..]
tja idd, kijk je het wel ff? voor ik alles voor niks opzocht
Waarom? Nu word ik schiewnierigquote:Op zondag 28 april 2024 02:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
niet zo bang zijn joh, who cares? btw ik wilde ff met je kletsen want werd gevraagd, maar ik ga je niet zelf DM sturen, maar weet geen probleem ff kletsen, praten we t uit..quote:Op zondag 28 april 2024 02:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Veel te weinig tekens in dm voor jouquote:Op zondag 28 april 2024 02:21 schreef kree het volgende:
[..]
niet zo bang zijn joh, who cares? btw ik wilde ff met je kletsen want werd gevraagd, maar ik ga je niet zelf DM sturen, maar weet geen probleem ff kletsen, praten we t uit..
moet zeggen dacht eigenlijk negeer je maar gewoon. maar omdat t me gevraagd werd door anderen he>?
Ik wil het wel uitpraten met je, mss is het dan duidelijker ook, maar ik ga geen dm meer sturen want krijg ik het gezeur erna, dus moet je zelf maar initiatief nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |