Sloot en Van Der Sloot zijn toch echt twee verschillende namen.quote:Op zondag 28 april 2024 01:53 schreef kree het volgende:
[..]
ja daarom kon ik hem niet vinden dus. hahahaha zelfde achternaam, maar moest ff heel goed denken hoe de fuck heette het nou. ook alweer, maar met "de broncode" lukte het
Jan sloot zocht ik op. maarja YouTube weet het beter dan weer als ik dus.quote:Op zondag 28 april 2024 01:55 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Sloot en Van Der Sloot zijn toch echt twee verschillende namen.
quote:Op zondag 28 april 2024 01:56 schreef kree het volgende:
[..]
Jan sloot zocht ik op. maarja YouTube weet het beter dan weer als ik dus.
niet te vinden.
maargoed afgezien daarvan want zocht hem ff voor jou Bally, kijk ffquote:
Beetje gedaan, maar wat heeft dat met Bally kasten te maken?quote:Op zondag 28 april 2024 01:58 schreef kree het volgende:
[..]
maargoed afgezien daarvan want zocht hem ff voor jou Bally, kijk ff
Helemaal niks natuurlijk.quote:Op zondag 28 april 2024 01:59 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Beetje gedaan, maar wat heeft dat met Bally kasten te maken?
niet wel met techniek, leek me leuke voor jequote:Op zondag 28 april 2024 01:59 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Niks uiteraardquote:Op zondag 28 april 2024 01:59 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Ahh op die fietsquote:Op zondag 28 april 2024 02:00 schreef kree het volgende:
[..]
niet wel met techniek, leek me leuke voor je
of sowieso voor de rest ook wel hoor, tis mooi verhaal. of raar verhaal eigenlijk,.
LOL omgelegd om uitvinding, of toch niet....?
Als men vroeger een uitvinding had wat de overheid niet aanstond werd je voor gek verklaard en opgeborgen.quote:Op zondag 28 april 2024 02:02 schreef kree het volgende:
[..]
jah. aanrader als je t nooit hebt gezien..
nou dit is zelfde soort verhaal, alleen door multinationals.quote:Op zondag 28 april 2024 02:04 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Als men vroeger een uitvinding had wat de overheid niet aanstond werd je voor gek verklaard en opgeborgen.
quote:Op zondag 28 april 2024 02:09 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Zal er 2 ingooien voor je..
Woon je vlak bij Almelo? Anders word het niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |