SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Hebben jullie de kleur zwembroek al uitgezocht?quote:“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Pittig om daarmee te zittenquote:Op zondag 28 april 2024 01:08 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja waarom zitten mensen zoals jij in de ontkenningsfase?
Trust nobody![]()
zwembroek?quote:Op zondag 28 april 2024 01:11 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hebben jullie de kleur zwembroek al uitgezocht?Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Zou geel doenquote:Op zondag 28 april 2024 01:11 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hebben jullie de kleur zwembroek al uitgezocht?Trust nobody![]()
superwormJim is een heldOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
We moeten die kerel in ere houden ja.
Zonder hem was dit spel allang ter ZieleOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
ik heb Blauw witte eens. naja zo'n korte zwembroek dus. en jij?quote:Op zondag 28 april 2024 01:11 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hebben jullie de kleur zwembroek al uitgezocht?Do what you love, love what you do!![]()
Ok ik ga slapen.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op zondag 28 april 2024 01:13 schreef Mickytjuh het volgende:
We moeten die kerel in ere houden ja.
Zonder hem was dit spel allang ter Ziele![]()
![]()
quote:Op zondag 28 april 2024 01:13 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Laatst een foto gemaakt van mezelf. Misschien is dit iets?
[ afbeelding ]tja
Do what you love, love what you do!![]()
Hee die heb ik ook.quote:Op zondag 28 april 2024 01:13 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Lekker slapen schatjesOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
T strikje doet het mquote:Op zondag 28 april 2024 01:13 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Trust nobody![]()
hahahahaquote:Op zondag 28 april 2024 01:14 schreef Stoorzendert het volgende:
't was wel koud toen ik de foto nam...Do what you love, love what you do!![]()
maar voor de rest. masberum en ik liggen lekker op strand straks, nouja wie komt gezellig langs?Do what you love, love what you do!![]()
Ik hou van jullie.
Ongeacht of jullie snappen waarom SWJ een held isOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Gezellig?quote:Op zondag 28 april 2024 01:16 schreef kree het volgende:
maar voor de rest. masberum en ik liggen lekker op strand straks, nouja wie komt gezellig langs?![]()
![]()
Love you toquote:Op zondag 28 april 2024 01:16 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik hou van jullie.
Ongeacht of jullie snappen waarom SWJ een held is![]()
![]()
quote:Op zondag 28 april 2024 01:17 schreef kree het volgende:
[..]
vast wel Niet negatief denken gelijk,...![]()
![]()
Iemand van jullie wel eens een AD (Associate Degree) of Bachelor LOI opleiding gevolgd?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
no shit? serieus? gaaf altijd. ook de techniek die dr in zit. hele YouTube shit nog over gekeken laatst.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Die kasten die ik heb stonden in kroegen zijnde gokautomaten vroeger... Ofteweldubbeltjes kastenquote:![]()
Vrouw?quote:Op zondag 28 april 2024 01:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wat tof!
Dan hoeft je vrouw er geen last van te hebben?heb alleen scharrels, geen gezeik ook
![]()
![]()
nice. ik moet eerlijk zeggen ik ben er niet specifiek in thuis, maar als elektrotechnicus interesseert t me wel.quote:Op zondag 28 april 2024 01:34 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Die kasten die ik heb stonden in kroegen zijnde gokautomaten vroeger... Ofteweldubbeltjes kasten
Daarom keek ik laatst dat filmpje. was nl wel benieuwd.Do what you love, love what you do!![]()
Owquote:Op zondag 28 april 2024 01:36 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Vrouw?heb alleen scharrels, geen gezeik ook
Ook goed
Trust nobody![]()
Electrische meganisch is het.. Schitterendquote:Op zondag 28 april 2024 01:37 schreef kree het volgende:
[..]
nice. ik moet eerlijk zeggen ik ben er niet specifiek in thuis, maar als elektrotechnicus interesseert t me wel.
Daarom keek ik laatst dat filmpje. was nl wel benieuwd.![]()
![]()
ja nou precies daarom boeide het me, zonder microcontroller dus nog. ik ken het btw wel met relais etc etc. maargoed meeste werkt nu niet meer zo, maar vond het interessant filmpje welquote:Op zondag 28 april 2024 01:37 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Electrische meganisch is het.. Schitterend
ff vragen want dit is mooie nog dan ook voor jou, van der sloot mysterie ken je. verhaal van Zembla van jaren terug trouwens. ?Do what you love, love what you do!![]()
SchaapThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
hmms kan dat hele filmpje niet meer vinden, kweet zeker mysterie van jan van der sloot.
mss is het onderhand weg, jammer want was mooi verhaal welDo what you love, love what you do!![]()
Van der sloot mysteriequote:Op zondag 28 april 2024 01:39 schreef kree het volgende:
[..]
ja nou precies daarom boeide het me, zonder microcontroller dus nog. ik ken het btw wel met relais etc etc. maargoed meeste werkt nu niet meer zo, maar vond het interessant filmpje wel
ff vragen want dit is mooie nog dan ook voor jou, van der sloot mysterie ken je. verhaal van Zembla van jaren terug trouwens. ?![]()
![]()
heb hem moest ff zoeken hoor, titel is de broncodequote:
daarom kon ik hem niet vinden. maar over jan sloot
kijk maar
ja daarom kon ik hem niet vinden dus. hahahaha zelfde achternaam, maar moest ff heel goed denken hoe de fuck heette het nou. ook alweer, maar met "de broncode" lukte hetquote:
Sloot en Van Der Sloot zijn toch echt twee verschillende namen.quote:Op zondag 28 april 2024 01:53 schreef kree het volgende:
[..]
ja daarom kon ik hem niet vinden dus. hahahaha zelfde achternaam, maar moest ff heel goed denken hoe de fuck heette het nou. ook alweer, maar met "de broncode" lukte hetProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Jan sloot zocht ik op. maarja YouTube weet het beter dan weer als ik dus.quote:Op zondag 28 april 2024 01:55 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Sloot en Van Der Sloot zijn toch echt twee verschillende namen.
niet te vinden.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 28 april 2024 01:56 schreef kree het volgende:
[..]
Jan sloot zocht ik op. maarja YouTube weet het beter dan weer als ik dus.
niet te vinden.![]()
![]()
maargoed afgezien daarvan want zocht hem ff voor jou Bally, kijk ffquote:
Beetje gedaan, maar wat heeft dat met Bally kasten te maken?quote:Op zondag 28 april 2024 01:58 schreef kree het volgende:
[..]
maargoed afgezien daarvan want zocht hem ff voor jou Bally, kijk ff![]()
Helemaal niks natuurlijk.quote:Op zondag 28 april 2024 01:59 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Beetje gedaan, maar wat heeft dat met Bally kasten te maken?
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
niet wel met techniek, leek me leuke voor jequote:Op zondag 28 april 2024 01:59 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Beetje gedaan, maar wat heeft dat met Bally kasten te maken?
of sowieso voor de rest ook wel hoor, tis mooi verhaal. of raar verhaal eigenlijk,.
LOL omgelegd om uitvinding, of toch niet....?Do what you love, love what you do!![]()
Niks uiteraardquote:Op zondag 28 april 2024 01:59 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Beetje gedaan, maar wat heeft dat met Bally kasten te maken?Trust nobody![]()
Ahh op die fietsquote:Op zondag 28 april 2024 02:00 schreef kree het volgende:
[..]
niet wel met techniek, leek me leuke voor je
of sowieso voor de rest ook wel hoor, tis mooi verhaal. of raar verhaal eigenlijk,.
LOL omgelegd om uitvinding, of toch niet....?![]()
![]()
Als men vroeger een uitvinding had wat de overheid niet aanstond werd je voor gek verklaard en opgeborgen.quote:Op zondag 28 april 2024 02:02 schreef kree het volgende:
[..]
jah. aanrader als je t nooit hebt gezien..![]()
nou dit is zelfde soort verhaal, alleen door multinationals.quote:Op zondag 28 april 2024 02:04 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Als men vroeger een uitvinding had wat de overheid niet aanstond werd je voor gek verklaard en opgeborgen.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 28 april 2024 02:09 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Zal er 2 ingooien voor je..
Woon je vlak bij Almelo? Anders word het niks
Trust nobody
Forum Opties Forumhop: Hop naar: