Zo een beetje welquote:Op zondag 28 april 2024 02:10 schreef kree het volgende:
[..]
nou dit is zelfde soort verhaal, alleen door multinationals.
In korte lijnen gedaan.. Wel toevallig ja.quote:Op zondag 28 april 2024 02:12 schreef kree het volgende:
ik heb nl gezocht erna, van kan zoiets en kom je best nog wat discussies tegen of het wel of niet kan,
maarja de enige die het weet is met hartstilstand op vreemde wijze overleden, LOL. daarom kijk ff.
en dan ben ik benieuwd.
als je het technisch gaat zoeken dan schijnt t niet te kunnen. maargoed als je dus die docu kijkt?quote:Op zondag 28 april 2024 02:13 schreef Bally-b het volgende:
[..]
In korte lijnen gedaan.. Wel toevallig ja.
Of hij kon de stress niet aan?
Het fijne ervan zal je nooit wetenquote:Op zondag 28 april 2024 02:16 schreef kree het volgende:
[..]
als je het technisch gaat zoeken dan schijnt t niet te kunnen. maargoed als je dus die docu kijkt?
tis wel vreemd dat er zoveel interesse in was door techniek giganten.....?
Disney shitquote:Op zondag 28 april 2024 02:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Kan ik niet zeggen want dan komen er opmerkingen
tja idd, kijk je het wel ff? voor ik alles voor niks opzochtquote:
Morgen wrl ff, ben nog aan het opdrogen van de dagquote:Op zondag 28 april 2024 02:18 schreef kree het volgende:
[..]
tja idd, kijk je het wel ff? voor ik alles voor niks opzocht
Waarom? Nu word ik schiewnierigquote:Op zondag 28 april 2024 02:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
niet zo bang zijn joh, who cares? btw ik wilde ff met je kletsen want werd gevraagd, maar ik ga je niet zelf DM sturen, maar weet geen probleem ff kletsen, praten we t uit..quote:Op zondag 28 april 2024 02:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Veel te weinig tekens in dm voor jouquote:Op zondag 28 april 2024 02:21 schreef kree het volgende:
[..]
niet zo bang zijn joh, who cares? btw ik wilde ff met je kletsen want werd gevraagd, maar ik ga je niet zelf DM sturen, maar weet geen probleem ff kletsen, praten we t uit..
moet zeggen dacht eigenlijk negeer je maar gewoon. maar omdat t me gevraagd werd door anderen he>?
Ik wil het wel uitpraten met je, mss is het dan duidelijker ook, maar ik ga geen dm meer sturen want krijg ik het gezeur erna, dus moet je zelf maar initiatief nemen.
nee ff hierover geen grappen, ik meen het serieus nl. en wil dat hele gezeik niet joh, maar zijn denk aantal dingen niet goed begrepen ofzo. Enne mss kwets ik er wel mensen mee. en dat is nooit mijn bedoeling,quote:
Jezusquote:Op zondag 28 april 2024 02:26 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
https://youtube.com/shorts/rZ6DqMP1Kts?si=gx0tAWqhFUOi_wSk
Deze man.quote:Op zondag 28 april 2024 02:26 schreef kree het volgende:
[..]
nee ff hierover geen grappen, ik meen het serieus nl. en wil dat hele gezeik niet joh, maar zijn denk aantal dingen niet goed begrepen ofzo. Enne mss kwets ik er wel mensen mee. en dat is nooit mijn bedoeling,
Snap en helemaal in voor geintjes, alleen ff over dit niet dus......
Loslaten is niet echt jouw ding, hè?quote:Op zondag 28 april 2024 02:28 schreef kree het volgende:
zou willen dat ik kon delen wat ik kreeg via DM, maarja die zijn alleen voor HC en als ze met me praat. maar iig is dat de aanleiding dat ik denk we moeten t uitpraten, want als ik dat niet had gehad dan had ik nl echt gedacht, dikke lul ermee.
Vraag haar gezellig een keer mee uit?quote:Op zondag 28 april 2024 02:28 schreef kree het volgende:
zou willen dat ik kon delen wat ik kreeg via DM, maarja die zijn alleen voor HC en als ze met me praat. maar iig is dat de aanleiding dat ik denk we moeten t uitpraten, want als ik dat niet had gehad dan had ik nl echt gedacht, dikke lul ermee.
Wedden van niet.quote:Op zondag 28 april 2024 02:29 schreef kree het volgende:
als ik niks krijg dan laat ik het btw gaan, maar dat het maar ff duidelijk is.
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 28-04-2024 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
ok prima..... weet dat er iemand voor je moeite deed iig. want als het aan mij lag.....quote:
Kree de pitbullquote:Op zondag 28 april 2024 02:29 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Loslaten is niet echt jouw ding, hè?
Vandaag begint de lange weg naar morgenquote:Op zondag 28 april 2024 02:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]![]()
Voelt alsof ik in GTST binnen val
GTST, DTS ik zie overeenkomsten.quote:Op zondag 28 april 2024 02:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]![]()
Voelt alsof ik in GTST binnen val
euhm nou ben nooit zo moeilijk, maar ben er keertje klaar mee. trouwens sowieso gaat dit keertje drama weer worden, want ik was helaas niet de enige......quote:
Net ontbijt opquote:Op zondag 28 april 2024 02:30 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Vandaag begint de lange weg naar morgen![]()
Ik kijk kattenfilmpjes, wat doe jij?
Wat is dat?quote:Op zondag 28 april 2024 02:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Net ontbijt op
Zometeen naar ikebukoro
quote:Op zondag 28 april 2024 02:32 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Poesjes slaan op de vlucht voor hem.
Een wijk in Tokyoquote:
Ze speelt hard to get.quote:Op zondag 28 april 2024 02:31 schreef kree het volgende:
[..]
euhm nou ben nooit zo moeilijk, maar ben er keertje klaar mee. trouwens sowieso gaat dit keertje drama weer worden, want ik was helaas niet de enige......
Ohh have fun daar!quote:Op zondag 28 april 2024 02:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Een wijk in Tokyo
Gisteren per ongeluk buiten Tokyo gekomen maar wilde al de hard rock cafés hebben
Hij moet ook niet blaffen maar likken danquote:Op zondag 28 april 2024 02:32 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Poesjes slaan op de vlucht voor hem.
nah nee van wat ik hoorde iig niet. maarja kan er niks over zeggen want kreeg t ook maar via DM. enige wat dit kan oplossen is DM met mij en haar. En dan komen we er best wel uit.quote:
ik zal je 1 dm doen en is ook echt de laatste en alleen omdat het me dus gevraagd werd.quote:
Die heb ik nooit echt gezienquote:Op zondag 28 april 2024 02:35 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Laat me trouwens denken aan de serie You.
quote:Op zondag 28 april 2024 02:36 schreef kree het volgende:
[..]
ik zal je 1 dm doen en is ook echt de laatste en alleen omdat het me dus gevraagd werd.
Jij bent helemaal niet creepy of zo.quote:Op zondag 28 april 2024 02:36 schreef kree het volgende:
[..]
ik zal je 1 dm doen en is ook echt de laatste en alleen omdat het me dus gevraagd werd.
Valt best mee toch?quote:Op zondag 28 april 2024 02:37 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Jij bent helemaal niet creepy of zo.
waarom denk je dat ik hier nog moeite voor doe? want denk namelijk dat je dan niet hetzelfde idee hebt.quote:
helemaal niet.....quote:Op zondag 28 april 2024 02:37 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Jij bent helemaal niet creepy of zo.
Het is hem gevraagd. Hij kan die stemmen in z’n hoofd niet negeren.quote:
Gewoon dm sturen.. Niet omdat het niet mag maar gewoon omdat het kanquote:Op zondag 28 april 2024 02:38 schreef kree het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik hier nog moeite voor doe? want denk namelijk dat je dan niet hetzelfde idee hebt.
niet overdrijvenquote:Op zondag 28 april 2024 02:39 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Gewoon dm sturen.. Niet omdat het niet mag maar gewoon omdat het kan
Missch bied een pond haldol de oplossingquote:Op zondag 28 april 2024 02:39 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Het is hem gevraagd. Hij kan die stemmen in z’n hoofd niet negeren.
Meteen ook je telefoonnummer geven en alvast als voorproefje een dick pic erbij.quote:Op zondag 28 april 2024 02:39 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Gewoon dm sturen.. Niet omdat het niet mag maar gewoon omdat het kan
Ja toch, geen halve maatregelsquote:Op zondag 28 april 2024 02:41 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Meteen ook je telefoonnummer geven en alvast als voorproefje een dick pic erbij.
Waar heb je het gelaten?quote:Op zondag 28 april 2024 02:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Jezus. Heel m'n vape-gear kwijt!![]()
Tis weer ouderwets feestjes vieren hoor.
Ergens tussen Udenhout en Berkel-Enschot.quote:
Oh oeps..quote:Op zondag 28 april 2024 02:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ergens tussen Udenhout en Berkel-Enschot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |