nee ff hierover geen grappen, ik meen het serieus nl. en wil dat hele gezeik niet joh, maar zijn denk aantal dingen niet goed begrepen ofzo. Enne mss kwets ik er wel mensen mee. en dat is nooit mijn bedoeling,quote:
Jezusquote:Op zondag 28 april 2024 02:26 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
https://youtube.com/shorts/rZ6DqMP1Kts?si=gx0tAWqhFUOi_wSk
Deze man.quote:Op zondag 28 april 2024 02:26 schreef kree het volgende:
[..]
nee ff hierover geen grappen, ik meen het serieus nl. en wil dat hele gezeik niet joh, maar zijn denk aantal dingen niet goed begrepen ofzo. Enne mss kwets ik er wel mensen mee. en dat is nooit mijn bedoeling,
Snap en helemaal in voor geintjes, alleen ff over dit niet dus......
Loslaten is niet echt jouw ding, hè?quote:Op zondag 28 april 2024 02:28 schreef kree het volgende:
zou willen dat ik kon delen wat ik kreeg via DM, maarja die zijn alleen voor HC en als ze met me praat. maar iig is dat de aanleiding dat ik denk we moeten t uitpraten, want als ik dat niet had gehad dan had ik nl echt gedacht, dikke lul ermee.
Vraag haar gezellig een keer mee uit?quote:Op zondag 28 april 2024 02:28 schreef kree het volgende:
zou willen dat ik kon delen wat ik kreeg via DM, maarja die zijn alleen voor HC en als ze met me praat. maar iig is dat de aanleiding dat ik denk we moeten t uitpraten, want als ik dat niet had gehad dan had ik nl echt gedacht, dikke lul ermee.
Wedden van niet.quote:Op zondag 28 april 2024 02:29 schreef kree het volgende:
als ik niks krijg dan laat ik het btw gaan, maar dat het maar ff duidelijk is.
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 28-04-2024 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
ok prima..... weet dat er iemand voor je moeite deed iig. want als het aan mij lag.....quote:
Kree de pitbullquote:Op zondag 28 april 2024 02:29 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Loslaten is niet echt jouw ding, hè?
Vandaag begint de lange weg naar morgenquote:Op zondag 28 april 2024 02:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]![]()
Voelt alsof ik in GTST binnen val
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |