GTST, DTS ik zie overeenkomsten.quote:Op zondag 28 april 2024 02:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]![]()
Voelt alsof ik in GTST binnen val
euhm nou ben nooit zo moeilijk, maar ben er keertje klaar mee. trouwens sowieso gaat dit keertje drama weer worden, want ik was helaas niet de enige......quote:
Net ontbijt opquote:Op zondag 28 april 2024 02:30 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Vandaag begint de lange weg naar morgen![]()
Ik kijk kattenfilmpjes, wat doe jij?
Wat is dat?quote:Op zondag 28 april 2024 02:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Net ontbijt op
Zometeen naar ikebukoro
quote:Op zondag 28 april 2024 02:32 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Poesjes slaan op de vlucht voor hem.
Een wijk in Tokyoquote:
Ze speelt hard to get.quote:Op zondag 28 april 2024 02:31 schreef kree het volgende:
[..]
euhm nou ben nooit zo moeilijk, maar ben er keertje klaar mee. trouwens sowieso gaat dit keertje drama weer worden, want ik was helaas niet de enige......
Ohh have fun daar!quote:Op zondag 28 april 2024 02:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Een wijk in Tokyo
Gisteren per ongeluk buiten Tokyo gekomen maar wilde al de hard rock cafés hebben
Hij moet ook niet blaffen maar likken danquote:Op zondag 28 april 2024 02:32 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Poesjes slaan op de vlucht voor hem.
nah nee van wat ik hoorde iig niet. maarja kan er niks over zeggen want kreeg t ook maar via DM. enige wat dit kan oplossen is DM met mij en haar. En dan komen we er best wel uit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |