ik zal je 1 dm doen en is ook echt de laatste en alleen omdat het me dus gevraagd werd.quote:
Die heb ik nooit echt gezienquote:Op zondag 28 april 2024 02:35 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Laat me trouwens denken aan de serie You.
quote:Op zondag 28 april 2024 02:36 schreef kree het volgende:
[..]
ik zal je 1 dm doen en is ook echt de laatste en alleen omdat het me dus gevraagd werd.
Jij bent helemaal niet creepy of zo.quote:Op zondag 28 april 2024 02:36 schreef kree het volgende:
[..]
ik zal je 1 dm doen en is ook echt de laatste en alleen omdat het me dus gevraagd werd.
Valt best mee toch?quote:Op zondag 28 april 2024 02:37 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Jij bent helemaal niet creepy of zo.
waarom denk je dat ik hier nog moeite voor doe? want denk namelijk dat je dan niet hetzelfde idee hebt.quote:
helemaal niet.....quote:Op zondag 28 april 2024 02:37 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Jij bent helemaal niet creepy of zo.
Het is hem gevraagd. Hij kan die stemmen in z’n hoofd niet negeren.quote:
Gewoon dm sturen.. Niet omdat het niet mag maar gewoon omdat het kanquote:Op zondag 28 april 2024 02:38 schreef kree het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik hier nog moeite voor doe? want denk namelijk dat je dan niet hetzelfde idee hebt.
niet overdrijvenquote:Op zondag 28 april 2024 02:39 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Gewoon dm sturen.. Niet omdat het niet mag maar gewoon omdat het kan
Missch bied een pond haldol de oplossingquote:Op zondag 28 april 2024 02:39 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Het is hem gevraagd. Hij kan die stemmen in z’n hoofd niet negeren.
Meteen ook je telefoonnummer geven en alvast als voorproefje een dick pic erbij.quote:Op zondag 28 april 2024 02:39 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Gewoon dm sturen.. Niet omdat het niet mag maar gewoon omdat het kan
Ja toch, geen halve maatregelsquote:Op zondag 28 april 2024 02:41 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Meteen ook je telefoonnummer geven en alvast als voorproefje een dick pic erbij.
Waar heb je het gelaten?quote:Op zondag 28 april 2024 02:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Jezus. Heel m'n vape-gear kwijt!![]()
Tis weer ouderwets feestjes vieren hoor.
Ergens tussen Udenhout en Berkel-Enschot.quote:
Oh oeps..quote:Op zondag 28 april 2024 02:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ergens tussen Udenhout en Berkel-Enschot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |