“Wat nou nee? Hoezo auw? Als je even ophoudt met tegenstribbelen is het zo voorbij!”quote:Op zondag 28 april 2024 02:43 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Ja toch, geen halve maatregelsnee heb je
Oh das extra kutquote:Op zondag 28 april 2024 02:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
ketting liep er ook nog eens af dus heb verdomme een uur moeten lopen ook nog.
quote:Op zondag 28 april 2024 02:46 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
“Wat nou nee? Hoezo auw? Als je even ophoudt met tegenstribbelen is het zo voorbij!”
ok dan wil ik ook geen DM meer van anderen over jou enzo..... ik negeer je.quote:Op zondag 28 april 2024 02:41 schreef HappyCharly het volgende:
Serieus? Ik haal even drinken en kom ik terug..
@:kree ik wil geeeeeeen dm van je. Hou op met toch steeds sturen. En we gaan het ook niet goedmaken.
Ja, die DM’s stromen zometeen binnen!quote:Op zondag 28 april 2024 02:44 schreef kree het volgende:
maargoed ik zie t al, word niks meer dat. ook goed.
als maar niemand zegt dat ik hier niet voor me best heb gedaan....
Oeps ookquote:Op zondag 28 april 2024 02:47 schreef Bally-b het volgende:
Kut, bamischijven verkoold in de frituur
Ziet helemaal blauw buiten
Ha altijd goedquote:Op zondag 28 april 2024 02:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]![]()
Voelt alsof ik in GTST binnen val
Liever buiten dan binnen.quote:Op zondag 28 april 2024 02:47 schreef Bally-b het volgende:
Kut, bamischijven verkoold in de frituur
Ziet helemaal blauw buiten
bij mij niet hoor, heb mijn best gedaan, maar we komen er niet uit. Dus ok ook goed.quote:Op zondag 28 april 2024 02:47 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ja, die DM’s stromen zometeen binnen!
Twas wel best een eind ja.quote:
Waar is @devzero als je hem nodig hebt!?quote:Op zondag 28 april 2024 02:49 schreef kree het volgende:
[..]
bij mij niet hoor, heb mijn best gedaan, maar we komen er niet uit. Dus ok ook goed.
Lol weet btw dat dit later nog wel een keer drama gaat worden, want ik haat dr nl niet. maar ok
Laat gaan
Let it gooooo let it gooooooo
Voor wat?quote:Op zondag 28 april 2024 02:50 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Waar is @:devzero als je hem nodig hebt!?
en die zou doen wat?quote:Op zondag 28 april 2024 02:50 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Schuilen voor tornado's gok ik. Da's soberso driekwart van de leef in Florida dunkt me.quote:Op zondag 28 april 2024 02:50 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |