Keurigquote:Op vrijdag 26 april 2024 07:37 schreef Scrummie het volgende:
Woordle 1042 5/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛🟨🟨⬛🟨
🟨🟨🟨⬛🟨
🟩🟩🟨🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 838 3/6
⬛⬛⬛⬛🟩🟨
🟩🟨🟨⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:GGMM @:Rambodirk
Goedemorgen.
Wat een ellendequote:Op vrijdag 26 april 2024 11:39 schreef Caland het volgende:
Boys
Wond nog steeds niet dicht, ze hebben nu de helft van de nietjes eruit gehaald en weer gips![]()
Als het volgende week nog steeds zo geïrriteerd is gaat het gips er wel af en moet ik de wond zelf gaan reinigen en spoelen en krijg ik een antibioticakuur.
Ter info
Rip, sterkte.quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:39 schreef Caland het volgende:
Boys
Wond nog steeds niet dicht, ze hebben nu de helft van de nietjes eruit gehaald en weer gips![]()
Als het volgende week nog steeds zo geïrriteerd is gaat het gips er wel af en moet ik de wond zelf gaan reinigen en spoelen en krijg ik een antibioticakuur.
Ter info
Hoe groot is die wond?quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:39 schreef Caland het volgende:
Boys
Ter info
Ja wat paracetamol maar in dat gips valt de pijn mee, eigenlijk alleen wat zeurende pijn als de voet omlaag gaatquote:Op vrijdag 26 april 2024 11:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe groot is die wond?
Heb je nog pijnstillers of is het verder wel te doen?
Stuur die maar naar KingRolandquote:Op vrijdag 26 april 2024 11:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja wat paracetamol maar in dat gips valt de pijn mee, eigenlijk alleen wat zeurende pijn als de voet omlaag gaat
Ben nu wel voor de tweede keer KO gegaan toen ze het gips eraf haalden en het verband van die wond af trokken, dus eigenlijk ben ik gewoon een mietje
Ik heb een foto voor de liefhebbers
Volgende keer die bekerfinale toch maar overslaan maat.quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:39 schreef Caland het volgende:
Boys
Ter info
met maden?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juist blij dat ik daar nog wel heen kon, heelt hoe dan ook gewoon heel langzaam op die plekquote:Op vrijdag 26 april 2024 11:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgende keer die bekerfinale toch maar overslaan maat.
Moest lachen.quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben nu wel voor de tweede keer KO gegaan toen ze het gips eraf haalden en het verband van die wond af trokken, dus eigenlijk ben ik gewoon een mietje
Sterkte, bitch.quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja wat paracetamol maar in dat gips valt de pijn mee, eigenlijk alleen wat zeurende pijn als de voet omlaag gaat
Een tamme.quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben er ook wel klaar voor.quote:Op vrijdag 26 april 2024 13:50 schreef GGMM het volgende:
Ik heb er even over nagedacht maar nu m'n eten is weggezakt zou ik toch die foto wel graag willen @:caland
Goed dat je het na kan vertellen.quote:Op vrijdag 26 april 2024 13:52 schreef Pisces29 het volgende:
Net op tijd kunnen remmen voor een moedereend en 5 kleine pulletjes.
Waarom steken ze überhaupt een snelweg over.
Moment maat.quote:Op vrijdag 26 april 2024 13:50 schreef GGMM het volgende:
Ik heb er even over nagedacht maar nu m'n eten is weggezakt zou ik toch die foto wel graag willen @:caland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eet smakelijk@GGMM @Pisces29 @onlogisch
VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:Op vrijdag 26 april 2024 14:09 schreef Caland het volgende:
Dankje. Ik ben net aan een broodje begonnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eet smakelijk@:ggmm @:pisces29 @:onlogisch
![]()
Ziet er idd nog wat nat uit.
Wel nog even ingezoomd op de sneakers.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Oh dat zijn gewoon mijn simpele under armour sportschoentjes van 5 tientjes die heerlijk lopenquote:Op vrijdag 26 april 2024 14:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dankje. Ik ben net aan een broodje begonnen.![]()
Ziet er idd nog wat nat uit.
Wel nog even ingezoomd op de sneakers.
Ik zou het vieren met een broodje Subway.quote:Op vrijdag 26 april 2024 15:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh, ik krijg 1107 euro terug van de belastingdienst.
Wat een BIG win.
Briljant plan.quote:Op vrijdag 26 april 2024 15:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou het vieren met een broodje Subway.
Ik zal jou eens nemen.quote:Op vrijdag 26 april 2024 16:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik neem geen pittige kip.
Is jouw Koningsnacht al begonnen?quote:
KIPPENSOEP!quote:Op vrijdag 26 april 2024 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat.
quote:Op vrijdag 26 april 2024 17:14 schreef Caland het volgende:
Forum moderator @:onlogisch krijgt er van lanks in het Feijenoordtopic
Ouderwets bordje spinazie.quote:Op vrijdag 26 april 2024 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Een broodje hamburger.quote:Op vrijdag 26 april 2024 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
agvquote:Op vrijdag 26 april 2024 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gezellig, weten ze wel dat je beetje op dieet bent?quote:Op vrijdag 26 april 2024 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mexicaanse stoofquote:Op vrijdag 26 april 2024 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag?
Lanks?quote:Op vrijdag 26 april 2024 17:14 schreef Caland het volgende:
Forum moderator @:onlogisch krijgt er van lanks in het Feijenoordtopic
Kip kerriequote:Op vrijdag 26 april 2024 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen nu ik weet dat Ajax achter de benoeming van deze fossiel stond.quote:
Ik ben heel verdrietig. Ik kom er morgen op terug.quote:Op vrijdag 26 april 2024 22:19 schreef alpeko het volgende:
@:Pisces29 met wie gaan we padellen als Arend Martijn straks in Liverpool zit?
Graag nu duiding.quote:Op vrijdag 26 april 2024 22:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben heel verdrietig. Ik kom er morgen op terug.
ik heb al twee broodjes op, smeer er zo nog tweequote:Op zaterdag 27 april 2024 10:04 schreef Zoon_John het volgende:
Hoe wordt de lunch geregeld in het weekend?
Ik heb dienst.quote:Op zaterdag 27 april 2024 10:04 schreef Zoon_John het volgende:
Hoe wordt de lunch geregeld in het weekend?
Succes, ik sla even over, niet zo'n trek om tussen de provincialen gezellig te doen.quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:31 schreef KingRoland het volgende:
Loop nu richting het centrum
@:tarado @:karina
Begrijpelijkquote:Op zaterdag 27 april 2024 11:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Succes, ik sla even over, niet zo'n trek om tussen de provincialen gezellig te doen.
Dat bewaar ik voor het kampioensfeest.quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Succes, ik sla even over, niet zo'n trek om tussen de provincialen gezellig te doen.
Ook dat soort feestjes sla ik over, laatste keer was Leidseplein 87, uiteraard werd het een zooitje.quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:49 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat bewaar ik voor het kampioensfeest.
Toevallig ben ik inderdaad aan het lunchen nuquote:
Wat laat. Ik zal blij zijn als het weer maandag is en @GGMM gewoon weer de honneurs waarneemt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van die hippe marketing meisjes noemen dit altijd een brunch.quote:Op zaterdag 27 april 2024 12:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik lunch/ontbijt altijd in één maaltijd.
Waarvan akte.
We roddelen hier niet.quote:Op zaterdag 27 april 2024 12:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Van die hippe marketing meisjes noemen dit altijd een brunch.
Ik ben nog nooit op een kampioensfeestje geweest (was het ook niet van plan)quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook dat soort feestjes sla ik over, laatste keer was Leidseplein 87, uiteraard werd het een zooitje.
Geniet er maar lekker van.quote:Op zaterdag 27 april 2024 17:01 schreef GGMM het volgende:
Ik eet vandaag patat, een kipburger én een XXL Milkshake (aardbei smaak)
@:onlogisch @:roos94
Laat het je smaken examen-man.quote:Op zaterdag 27 april 2024 17:01 schreef GGMM het volgende:
@:onlogisch @:roos94
Ik eet vandaag patat, een kipburger én een XXL Milkshake (aardbei smaak)quote:Op zaterdag 27 april 2024 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Vooruit, een tweede duimpje dan maar vanwege de aardbeimilkshake, want daar heb ik nu ook ineens gruwelijk veel zin in.quote:Op zaterdag 27 april 2024 17:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verwen jezelf lekker, je hebt het verdiendquote:Op zaterdag 27 april 2024 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vooruit, een tweede duimpje dan maar vanwege de aardbeimilkshake, want daar heb ik nu ook ineens gruwelijk veel zin in.
Het zal je niet verbazen maar ik doe met je meequote:Op zaterdag 27 april 2024 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Geniet ervan.quote:Op zaterdag 27 april 2024 17:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 april 2024 17:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dat gewoon rijst met kip? Dat is toch niet te vreten?quote:Op zaterdag 27 april 2024 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Frietje speciaal voor een heel speciaal persoon?quote:Op zaterdag 27 april 2024 17:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee dat leek me gezien de gebeurtenissen in het middenoosten niet gepast
Met broccoli en een sausje, maar ik noem het gewoon altijd "rijst met kip"quote:Op zaterdag 27 april 2024 17:13 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Is dat gewoon rijst met kip? Dat is toch niet te vreten?
Geen saus of niks? Geen gerecht?
Ik doe Cevapici met djuvec rijst maar dan bulgur in plaats van rijst. .
Kaassausje uit een pakje?quote:Op zaterdag 27 april 2024 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Met broccoli en een sausje, maar ik noem het gewoon altijd "rijst met kip"
Wat een lieve gedachtequote:Op zaterdag 27 april 2024 17:15 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Frietje Patat speciaal voor een heel speciaal persoon?
Wat voor een sausje heb jij daarbij?quote:Op zaterdag 27 april 2024 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Met broccoli en een sausje, maar ik noem het gewoon altijd "rijst met kip"
Mexicano en twee picanto’squote:Op zaterdag 27 april 2024 18:12 schreef Zoon_John het volgende:
Wat voor een snack gaan we vanavond eten?
Taco's.quote:Op zaterdag 27 april 2024 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gebakken vis.quote:Op zaterdag 27 april 2024 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ja.quote:Op zaterdag 27 april 2024 17:22 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Wat voor een sausje heb jij daarbij?
Kom goed thuis maat, maak me zorgen om je.quote:Op zaterdag 27 april 2024 19:35 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga nu naar huis (ben op amsterdam centraal)
Beste van heel Amsterdam hé maat. De trein naar Rotterdamquote:Op zaterdag 27 april 2024 19:35 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga nu naar huis (ben op amsterdam centraal)
Amsterdam en Rotterdam zijn beide kots.quote:Op zaterdag 27 april 2024 20:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beste van heel Amsterdam hé maat. De trein naar Rotterdam
quote:Op vrijdag 26 april 2024 22:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben heel verdrietig. Ik kom er morgen op terug.
Voor haar hier, of voor jou daar?quote:Op zondag 28 april 2024 09:42 schreef Scrummie het volgende:
Goedemorgen.
Aanvraag verblijfsvergunning gedaan
De Schie?quote:Op zaterdag 27 april 2024 22:29 schreef DonRaja het volgende:
Ik zit vanaf morgen weer een paar dagen in Rotterdam.
Nederland is al vol genoeg maar Scrummie moet nog meer buut'nlanders importeren hoor.quote:
Kan je niet gewoon weer je medicatie opstarten? Dit is het net niet allemaal.quote:Op zaterdag 27 april 2024 20:38 schreef Zoon_John het volgende:
Mijn laatste topic in FB was geen belediging.
Haat, liefde, crisis, ik heb je gewoon gemist
Ze zullen je vertellen: "Zoon John wil GGMM alleen voor de leuke dingen"
Zeg hen dat ik Mario alleen speel, maar uit principe laat ik altijd een deel vrij.
Jullie kunnen allemaal praten, jullie kunnen praten wat jullie willen
Ik mis gewoon mijn vriend
Hopelijk schiet Geert even op met dat formeren danquote:Op zondag 28 april 2024 09:42 schreef Scrummie het volgende:
Goedemorgen.
Medicatie is troep maat.quote:Op zondag 28 april 2024 10:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon weer je medicatie opstarten? Dit is het net niet allemaal.
quote:Op zondag 28 april 2024 09:42 schreef Scrummie het volgende:
Goedemorgen.
Geen april peilingquote:
Ik heb nu zin in vlammetjes of zo.quote:Op zondag 28 april 2024 15:15 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Hermien heeft hier een pittige mening over.
Lasagnaquote:Op zondag 28 april 2024 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
KBR maatquote:Op zondag 28 april 2024 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boemboe Nasi Gorengquote:Op zondag 28 april 2024 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leuke review. Ga niet kijken.quote:Op zondag 28 april 2024 17:16 schreef onlogisch het volgende:
Blue Eye Samurai(2023)8.7animation, action, adventure, drama, history, thriller377TV-MA16Maya Erskine, George Takei, Masi OkaDriven by a dream of revenge against those who made her an outcast in Edo-period Japan, a young warrior cuts a bloody path toward her destiny.Wel aardig7
Beetje een uitgebreide review dit keer maar wel het kijken waard.
@:GGMM @:maxi-mus @:Caland @:Scrummie @:Yvonne @:Madame_paon
matige review zeker een 8.5quote:Op zondag 28 april 2024 17:16 schreef onlogisch het volgende:
Blue Eye Samurai(2023)8.7animation, action, adventure, drama, history, thriller377TV-MA16Maya Erskine, George Takei, Masi OkaDriven by a dream of revenge against those who made her an outcast in Edo-period Japan, a young warrior cuts a bloody path toward her destiny.Wel aardig7
Beetje een uitgebreide review dit keer maar wel het kijken waard.
@:GGMM @:maxi-mus @:Caland @:Scrummie @:Yvonne @:Madame_paon
jij bent echt een lekker movjequote:Op zondag 28 april 2024 17:54 schreef yvonne het volgende:
Ik heb Koreaans eten gehaald, ben benieuwd.
Topshowquote:Op zondag 28 april 2024 22:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Luister jij ook naar de Eerste de Beste?
Graag review.quote:Op zondag 28 april 2024 22:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Luister jij ook naar de Eerste de Beste?
Noord of Zuid?quote:Op zondag 28 april 2024 17:54 schreef yvonne het volgende:
Ik heb Koreaans eten gehaald, ben benieuwd.
quote:Op maandag 29 april 2024 07:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Noord of Zuid?
Één keer Noord-Koreaans gegeten bij Pyongyang Chang Cold Noodles in Beijing. Dat was echt ongelooflijk lekker. Al denk ik niet dat de gemiddelde Noord-Koreaan ooit zo uitgebreid heeft gegeten.
[..]
Noord of Zuid?
Één keer Noord-Koreaans gegeten bij Pyongyang Chang Cold Noodles in Beijing. Dat was echt ongelooflijk lekker. Al denk ik niet dat de gemiddelde Noord-Koreaan ooit zo uitgebreid heeft gegeten.
[..]
Noord of Zuid?
quote:Wat mij het meest aantrekt zijn de mooie obers hier. Het zijn niet alleen de obers die thee en water serveren, maar ook de zangers en dansers die zingen en dansen. Ze zijn allemaal jong, mooi, slank en gezellig.
Lolquote:Op maandag 29 april 2024 07:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Noord of Zuid?
Woordle 1045 5/6quote:Op maandag 29 april 2024 07:43 schreef Scrummie het volgende:
Woordle 1045 6/6
⬛🟨⬛⬛⬛
⬛🟨⬛⬛🟩
⬛⬛🟩🟩🟩
⬛⬛🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 841 4/6
⬛⬛⬛⬛🟩🟩
⬛⬛⬛⬛🟩🟩
🟨⬛🟨⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:GGMM @:Rambodirk
Goedemorgen.
Gekeken onder werktijd?quote:Op maandag 29 april 2024 10:49 schreef Oriente het volgende:
Baby Reindeer (Netflix): 8.7/10
@:GGMM @:Coco @:onlogisch @:scrummie @:rambodirk
Graag het juiste format gebruiken.quote:Op maandag 29 april 2024 10:49 schreef Oriente het volgende:
quote:Op maandag 29 april 2024 10:49 schreef Oriente het volgende:
quote:
Graag een mention volgende keer.quote:Op maandag 29 april 2024 10:49 schreef Oriente het volgende:
Beetje hoog.quote:Op maandag 29 april 2024 10:49 schreef Oriente het volgende:
Nee, maar het klopt wel. De serveerster droegen zeer leuke kleurrijke jurkjes die nogal op suikerspinnen leken.quote:Op maandag 29 april 2024 08:38 schreef alpeko het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In deze review van jou?
[..]
Echt hé. Sinds hij het een keer heeft uitbesteed aan @Scrummie gooit hij er met de pet naar.quote:
Nog steeds NIKSquote:maandag 29 april 2024 tussen 08:16 uur en 10:16 uur
quote:Op maandag 29 april 2024 12:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nog steeds NIKS
M'n hele planning naar de klote!!
quote:Op maandag 29 april 2024 12:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nog steeds NIKS
M'n hele planning naar de klote!!
Laat mij met rust.quote:Op maandag 29 april 2024 12:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Echt hé. Sinds hij het een keer heeft uitbesteed aan @:Scrummie gooit hij er met de pet naar.
Ik zat nog aan mijn ontbijt.
Hallo amice. Altijd leuk om jou hier aan te treffen.quote:
Voetbal in de SCquote:Op maandag 29 april 2024 13:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo amice. Altijd leuk om jou hier aan te treffen.
Wat brengt de week deze week? En wat vind jij van de stap die van Persie maakt?
Ik ben naar de kloten na een verschrikkelijk werkweekend, maar ik ga de komende dagen weer pijltjes gooien na twee weken niet. En werken.quote:Op maandag 29 april 2024 13:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo amice. Altijd leuk om jou hier aan te treffen.
Wat brengt de week deze week? En wat vind jij van de stap die van Persie maakt?
Sorry, maar met infantiele grappen krijgen we Stijn niet geënthousiasmeerd om hier te blijven hangen.quote:
Akkoord.quote:Op maandag 29 april 2024 13:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sorry, maar met infantiele grappen krijgen we Stijn niet geënthousiasmeerd om hier te blijven hangen.
Ik heb het tot twee keer toe uitmuntend gedaan.quote:Op maandag 29 april 2024 12:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Echt hé. Sinds hij het een keer heeft uitbesteed aan @:Scrummie gooit hij er met de pet naar.
Ik zat nog aan mijn ontbijt.
quote:Op maandag 29 april 2024 13:13 schreef Zoon_John het volgende:
Vrouwenvoetbal is enige goeie voetbal.
Zuid, voorzichtig begonnen met soort dumplings kimchi kip, was enorm lekker, pittige nasmaak, 8/10quote:Op maandag 29 april 2024 07:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Noord of Zuid?
Laat je het even wetenquote:Op maandag 29 april 2024 15:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zuid, voorzichtig begonnen met soort dumplings kimchi kip, was enorm lekker, pittige nasmaak, 8/10
Vanavond pittige kip, ben wederom benieuwd.
Klinkt goed. Aziatisch eten is sowieso goddelijk, als ze tenminste de juiste onderdelen van het juiste dier bereiden.quote:Op maandag 29 april 2024 15:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zuid, voorzichtig begonnen met soort dumplings kimchi kip, was enorm lekker, pittige nasmaak, 8/10
Vanavond pittige kip, ben wederom benieuwd.
quote:Op maandag 29 april 2024 13:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
echt een topshow voor mensen met een hoog iq
https://www.at5.nl/artike(...)icieel-uit-nederlandquote:Flitsbezorgers Getir en Gorillas vertrekken officieel uit Nederland
De paars-gele fietsen en scooters van Getir gaan hier officieel uit het straatbeeld verdwijnen. De Turkse flitsbezorger heeft besloten om zich terug te trekken uit Nederland, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk. Het vertrek van Getir betekent ook dat Gorillas de stad gaat verlaten, zij werden anderhalf jaar geleden namelijk door Getir overgenomen.
Wel godverdommequote:Op maandag 29 april 2024 21:36 schreef Coco het volgende:
[..]
https://www.at5.nl/artike(...)icieel-uit-nederland
@:Caland
Reeds 6 kilo kwijt hier.quote:Op dinsdag 30 april 2024 07:35 schreef onlogisch het volgende:
Mokerzware gymsessie vanmorgen. Pffff.
Maar hij zit erop
Dikke zeug. Had je maar minder bolletjes moeten eten, ranzig hangbuikzwijn.quote:Op dinsdag 30 april 2024 07:48 schreef Oriente het volgende:
[..]
Reeds 6 kilo kwijt hier.
Nog steeds een vette pens want klote vetverdeling
Ik hoop dat je kramp in je kuit krijgtquote:Op dinsdag 30 april 2024 08:39 schreef Salina het volgende:
Hele dag training in Amsterdam genot.
Weinig genieten van de zon. Wel van lekkere hapjes en lunch.![]()
@:Pisces29 nu ben ik volgens mij écht dicht in de buurt van waar je werkt (Bijlmer ArenA).
Zal weer ff zwaaien.
[..]
Dikke zeug. Had je maar minder bolletjes moeten eten, ranzig hangbuikzwijn.
Zelf weer eens hard gelopen zondag sinds tijden. Beetje spierpijn nu.
Laat je niet kisten, je bent goed bezig maat! Zes kilo is best een prestatie.quote:Op dinsdag 30 april 2024 07:48 schreef Oriente het volgende:
[..]
Reeds 6 kilo kwijt hier.
Moeilijk eh je eigen bammetjes smeren?quote:Op dinsdag 30 april 2024 07:35 schreef onlogisch het volgende:
Mokerzware gymsessie vanmorgen. Pffff.
Maar hij zit erop
quote:Op dinsdag 30 april 2024 08:39 schreef Salina het volgende:
[..]
Dikke zeug. Had je maar minder bolletjes moeten eten, ranzig hangbuikzwijn.
Jij hebt toch gym aan huis of vergis ik me nu?quote:Op dinsdag 30 april 2024 07:48 schreef Oriente het volgende:
[..]
Reeds 6 kilo kwijt hier.
Moderator onlogisch toont compassie voor z’n gymmaatje.quote:
Met dit godenweer hardlopen.quote:Op dinsdag 30 april 2024 08:39 schreef Salina het volgende:
Zelf weer eens hard gelopen zondag sinds tijden. Beetje spierpijn nu.
Klopt jaquote:Op dinsdag 30 april 2024 08:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jij hebt toch gym aan huis of vergis ik me nu?
quote:Op dinsdag 30 april 2024 09:09 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1046 5/6
⬛⬛⬛⬛⬛
🟩⬛⬛🟨🟨
⬛🟨🟨🟨⬛
🟩🟩🟨🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 842 3/6
⬛⬛🟩🟨⬛⬛
🟨🟨⬛⬛🟩🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:scrummie @:rambodirk
Goedemorgen
Hallo vriendenquote:
Arme @Orientequote:Op dinsdag 30 april 2024 09:11 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:Tarado geeft forumgebruiker @:Oriente een ongelooflijke beuk.
Je kijkt altijd naar het positieve. Wat een lieve vrouw ben je toch.quote:Op dinsdag 30 april 2024 09:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Arme @:oriente
Rome is ook niet in één dag gebouwd.
Je bent toch lekker bezig.
Was net op weg naar zijn huis, samen met Gaston en een dikke cheque. We keren, maar weer huiswaarts.quote:
@Oriente werkt tenminste wel voor zijn geldquote:Op dinsdag 30 april 2024 09:39 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Was net op weg naar zijn huis, samen met Gaston en een dikke cheque. We keren, maar weer huiswaarts.
Ik heb baan maat, binnenkort beginnen. Het is me eindelijk geluktquote:Op dinsdag 30 april 2024 09:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
@:Oriente werkt tenminste wel voor zijn geld
Wat ga je doen?quote:Op dinsdag 30 april 2024 09:46 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Ik heb baan maat, binnenkort beginnen. Het is me eindelijk gelukt
Ik ga in het hospice werken. Takenpakket ligt rondom stervensbegeleiding, coaching van personeel en ondersteunen of adviseren bij ethische kwesties.quote:
Noujaquote:Op dinsdag 30 april 2024 12:18 schreef Scrummie het volgende:
Eet smakelijk allemaal behalve KingRoland.
Mosterdquote:Op dinsdag 30 april 2024 12:36 schreef Pisces29 het volgende:
2 bruine broodjes oude kaas met mosterd.
@Caland wil niet met je spelen maar je blijft dat jongetje dat toch elke keer aanbelt om een poging te doen.quote:Op dinsdag 30 april 2024 12:50 schreef onlogisch het volgende:
Ik krijg klap na klap te verwerken van forumgebruiker @:Caland in het Feyenoordtopic
Wellicht kan je in de kuip ook steward worden, krijg je toch nog wat aanspraakquote:Op dinsdag 30 april 2024 12:50 schreef onlogisch het volgende:
Ik krijg klap na klap te verwerken van forumgebruiker @:Caland in het Feyenoordtopic
Ik zal eens gaan kijken!quote:Op dinsdag 30 april 2024 12:50 schreef onlogisch het volgende:
Het is dat ik ooit een abo van je heb gehad anders had ik hier een behoorlijk pittige mening over gehadquote:
Laat je niet gek maken door een oude zure man.quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Heb hem nooit gehaat, zijn probleem lol
Je mag je semi-compliment in je reet steken. Wees er maar trots op dat @tong80 de veren in je reet laat zitten (bron: DM).quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:49 schreef Coco het volgende:
Ik krijg de wind van voren van user @:tong80 na een compliment.
Gezien je bron hoopte ik dat hij een ban had.quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Je mag je semi-compliment in je reet steken. Wees er maar trots op dat @:tong80 de veren in je reet laat zitten (bron: DM).
Echter Caland openbaart nu een dm van iemand anders.quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gezien je bron hoopte ik dat hij een ban had.
Teleurgesteld
Goh.quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:49 schreef Coco het volgende:
Ik krijg de wind van voren van user @:tong80 na een compliment.
Wat ga je daar aan doen?quote:Op dinsdag 30 april 2024 15:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Echter Caland openbaart nu een dm van iemand anders.
Nou enquote:Op dinsdag 30 april 2024 15:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Echter Caland openbaart nu een dm van iemand anders.
quote:
Een leugen.quote:
Gebbetje maat.quote:Op dinsdag 30 april 2024 08:48 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik hoop dat je kramp in je kuit krijgt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
Hier ook. Met cheddar, alles.quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe hamburgers (niet á la Stinho).
Nasi, eitje, satesaus.quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nasi garnalenquote:Op dinsdag 30 april 2024 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lekker maatquote:Op dinsdag 30 april 2024 17:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nasi garnalen
Tarado in CUL / Nasi a la Johannes #3 smullen
Vrouwtje bestellen bohh.quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:58 schreef Bezsen het volgende:
Ik ben op hotel dus wordt saai roomservice tijdens het kijken champions league
Lang niet zo'n groot succes als deze filmquote:
Ik ken alleen die uit 2019. Die was wel heel mooi.quote:Op dinsdag 30 april 2024 20:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lang niet zo'n groot succes als deze film
Jr kwam net in m'n suggesties voorbij op Instaquote:
Leuk ga ik kijken.quote:
Ik ook.quote:
Dit leek me niet geweldig.quote:
Ja ik had dat ook overwogen voor 1 seconde.quote:Op dinsdag 30 april 2024 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit leek me niet geweldig.
Ik heb 2 seconden lang overwogen een topic te openen, maar deze sla ik even over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |