Lasagnaquote:Op zondag 28 april 2024 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
KBR maatquote:Op zondag 28 april 2024 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boemboe Nasi Gorengquote:Op zondag 28 april 2024 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leuke review. Ga niet kijken.quote:Op zondag 28 april 2024 17:16 schreef onlogisch het volgende:
Blue Eye Samurai(2023)8.7animation, action, adventure, drama, history, thriller377TV-MA16Maya Erskine, George Takei, Masi OkaDriven by a dream of revenge against those who made her an outcast in Edo-period Japan, a young warrior cuts a bloody path toward her destiny.Wel aardig7
Beetje een uitgebreide review dit keer maar wel het kijken waard.
@:GGMM @:maxi-mus @:Caland @:Scrummie @:Yvonne @:Madame_paon
matige review zeker een 8.5quote:Op zondag 28 april 2024 17:16 schreef onlogisch het volgende:
Blue Eye Samurai(2023)8.7animation, action, adventure, drama, history, thriller377TV-MA16Maya Erskine, George Takei, Masi OkaDriven by a dream of revenge against those who made her an outcast in Edo-period Japan, a young warrior cuts a bloody path toward her destiny.Wel aardig7
Beetje een uitgebreide review dit keer maar wel het kijken waard.
@:GGMM @:maxi-mus @:Caland @:Scrummie @:Yvonne @:Madame_paon
jij bent echt een lekker movjequote:Op zondag 28 april 2024 17:54 schreef yvonne het volgende:
Ik heb Koreaans eten gehaald, ben benieuwd.
Topshowquote:Op zondag 28 april 2024 22:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Luister jij ook naar de Eerste de Beste?
Graag review.quote:Op zondag 28 april 2024 22:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Luister jij ook naar de Eerste de Beste?
Noord of Zuid?quote:Op zondag 28 april 2024 17:54 schreef yvonne het volgende:
Ik heb Koreaans eten gehaald, ben benieuwd.
quote:Op maandag 29 april 2024 07:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Noord of Zuid?
Één keer Noord-Koreaans gegeten bij Pyongyang Chang Cold Noodles in Beijing. Dat was echt ongelooflijk lekker. Al denk ik niet dat de gemiddelde Noord-Koreaan ooit zo uitgebreid heeft gegeten.
[..]
Noord of Zuid?
Één keer Noord-Koreaans gegeten bij Pyongyang Chang Cold Noodles in Beijing. Dat was echt ongelooflijk lekker. Al denk ik niet dat de gemiddelde Noord-Koreaan ooit zo uitgebreid heeft gegeten.
[..]
Noord of Zuid?
quote:Wat mij het meest aantrekt zijn de mooie obers hier. Het zijn niet alleen de obers die thee en water serveren, maar ook de zangers en dansers die zingen en dansen. Ze zijn allemaal jong, mooi, slank en gezellig.
Lolquote:Op maandag 29 april 2024 07:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Noord of Zuid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |