Noujaquote:Op dinsdag 30 april 2024 12:18 schreef Scrummie het volgende:
Eet smakelijk allemaal behalve KingRoland.
Mosterdquote:Op dinsdag 30 april 2024 12:36 schreef Pisces29 het volgende:
2 bruine broodjes oude kaas met mosterd.
@Caland wil niet met je spelen maar je blijft dat jongetje dat toch elke keer aanbelt om een poging te doen.quote:Op dinsdag 30 april 2024 12:50 schreef onlogisch het volgende:
Ik krijg klap na klap te verwerken van forumgebruiker @:Caland in het Feyenoordtopic
Wellicht kan je in de kuip ook steward worden, krijg je toch nog wat aanspraakquote:Op dinsdag 30 april 2024 12:50 schreef onlogisch het volgende:
Ik krijg klap na klap te verwerken van forumgebruiker @:Caland in het Feyenoordtopic
Ik zal eens gaan kijken!quote:Op dinsdag 30 april 2024 12:50 schreef onlogisch het volgende:
Het is dat ik ooit een abo van je heb gehad anders had ik hier een behoorlijk pittige mening over gehadquote:
Laat je niet gek maken door een oude zure man.quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Heb hem nooit gehaat, zijn probleem lol
Je mag je semi-compliment in je reet steken. Wees er maar trots op dat @tong80 de veren in je reet laat zitten (bron: DM).quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:49 schreef Coco het volgende:
Ik krijg de wind van voren van user @:tong80 na een compliment.
Gezien je bron hoopte ik dat hij een ban had.quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Je mag je semi-compliment in je reet steken. Wees er maar trots op dat @:tong80 de veren in je reet laat zitten (bron: DM).
Echter Caland openbaart nu een dm van iemand anders.quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gezien je bron hoopte ik dat hij een ban had.
Teleurgesteld
Goh.quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:49 schreef Coco het volgende:
Ik krijg de wind van voren van user @:tong80 na een compliment.
Wat ga je daar aan doen?quote:Op dinsdag 30 april 2024 15:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Echter Caland openbaart nu een dm van iemand anders.
Nou enquote:Op dinsdag 30 april 2024 15:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Echter Caland openbaart nu een dm van iemand anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |