Is jouw Koningsnacht al begonnen?quote:
KIPPENSOEP!quote:Op vrijdag 26 april 2024 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat.
quote:Op vrijdag 26 april 2024 17:14 schreef Caland het volgende:
Forum moderator @:onlogisch krijgt er van lanks in het Feijenoordtopic
Ouderwets bordje spinazie.quote:Op vrijdag 26 april 2024 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Een broodje hamburger.quote:Op vrijdag 26 april 2024 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
agvquote:Op vrijdag 26 april 2024 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gezellig, weten ze wel dat je beetje op dieet bent?quote:Op vrijdag 26 april 2024 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mexicaanse stoofquote:Op vrijdag 26 april 2024 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag?
Lanks?quote:Op vrijdag 26 april 2024 17:14 schreef Caland het volgende:
Forum moderator @:onlogisch krijgt er van lanks in het Feijenoordtopic
Kip kerriequote:Op vrijdag 26 april 2024 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen nu ik weet dat Ajax achter de benoeming van deze fossiel stond.quote:
Ik ben heel verdrietig. Ik kom er morgen op terug.quote:Op vrijdag 26 april 2024 22:19 schreef alpeko het volgende:
@:Pisces29 met wie gaan we padellen als Arend Martijn straks in Liverpool zit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |