Keurigquote:Op vrijdag 26 april 2024 07:37 schreef Scrummie het volgende:
Woordle 1042 5/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛🟨🟨⬛🟨
🟨🟨🟨⬛🟨
🟩🟩🟨🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 838 3/6
⬛⬛⬛⬛🟩🟨
🟩🟨🟨⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:GGMM @:Rambodirk
Goedemorgen.
Wat een ellendequote:Op vrijdag 26 april 2024 11:39 schreef Caland het volgende:
Boys
Wond nog steeds niet dicht, ze hebben nu de helft van de nietjes eruit gehaald en weer gips![]()
Als het volgende week nog steeds zo geïrriteerd is gaat het gips er wel af en moet ik de wond zelf gaan reinigen en spoelen en krijg ik een antibioticakuur.
Ter info
Rip, sterkte.quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:39 schreef Caland het volgende:
Boys
Wond nog steeds niet dicht, ze hebben nu de helft van de nietjes eruit gehaald en weer gips![]()
Als het volgende week nog steeds zo geïrriteerd is gaat het gips er wel af en moet ik de wond zelf gaan reinigen en spoelen en krijg ik een antibioticakuur.
Ter info
Hoe groot is die wond?quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:39 schreef Caland het volgende:
Boys
Ter info
Ja wat paracetamol maar in dat gips valt de pijn mee, eigenlijk alleen wat zeurende pijn als de voet omlaag gaatquote:Op vrijdag 26 april 2024 11:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe groot is die wond?
Heb je nog pijnstillers of is het verder wel te doen?
Stuur die maar naar KingRolandquote:Op vrijdag 26 april 2024 11:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja wat paracetamol maar in dat gips valt de pijn mee, eigenlijk alleen wat zeurende pijn als de voet omlaag gaat
Ben nu wel voor de tweede keer KO gegaan toen ze het gips eraf haalden en het verband van die wond af trokken, dus eigenlijk ben ik gewoon een mietje
Ik heb een foto voor de liefhebbers
Volgende keer die bekerfinale toch maar overslaan maat.quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:39 schreef Caland het volgende:
Boys
Ter info
met maden?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juist blij dat ik daar nog wel heen kon, heelt hoe dan ook gewoon heel langzaam op die plekquote:Op vrijdag 26 april 2024 11:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgende keer die bekerfinale toch maar overslaan maat.
Moest lachen.quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben nu wel voor de tweede keer KO gegaan toen ze het gips eraf haalden en het verband van die wond af trokken, dus eigenlijk ben ik gewoon een mietje
Sterkte, bitch.quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja wat paracetamol maar in dat gips valt de pijn mee, eigenlijk alleen wat zeurende pijn als de voet omlaag gaat
Een tamme.quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben er ook wel klaar voor.quote:Op vrijdag 26 april 2024 13:50 schreef GGMM het volgende:
Ik heb er even over nagedacht maar nu m'n eten is weggezakt zou ik toch die foto wel graag willen @:caland
Goed dat je het na kan vertellen.quote:Op vrijdag 26 april 2024 13:52 schreef Pisces29 het volgende:
Net op tijd kunnen remmen voor een moedereend en 5 kleine pulletjes.
Waarom steken ze überhaupt een snelweg over.
Moment maat.quote:Op vrijdag 26 april 2024 13:50 schreef GGMM het volgende:
Ik heb er even over nagedacht maar nu m'n eten is weggezakt zou ik toch die foto wel graag willen @:caland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eet smakelijk@GGMM @Pisces29 @onlogisch
VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:Op vrijdag 26 april 2024 14:09 schreef Caland het volgende:
Dankje. Ik ben net aan een broodje begonnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eet smakelijk@:ggmm @:pisces29 @:onlogisch
![]()
Ziet er idd nog wat nat uit.
Wel nog even ingezoomd op de sneakers.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Oh dat zijn gewoon mijn simpele under armour sportschoentjes van 5 tientjes die heerlijk lopenquote:Op vrijdag 26 april 2024 14:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dankje. Ik ben net aan een broodje begonnen.![]()
Ziet er idd nog wat nat uit.
Wel nog even ingezoomd op de sneakers.
Ik zou het vieren met een broodje Subway.quote:Op vrijdag 26 april 2024 15:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh, ik krijg 1107 euro terug van de belastingdienst.
Wat een BIG win.
Briljant plan.quote:Op vrijdag 26 april 2024 15:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou het vieren met een broodje Subway.
Ik zal jou eens nemen.quote:Op vrijdag 26 april 2024 16:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik neem geen pittige kip.
Is jouw Koningsnacht al begonnen?quote:
KIPPENSOEP!quote:Op vrijdag 26 april 2024 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat.
quote:Op vrijdag 26 april 2024 17:14 schreef Caland het volgende:
Forum moderator @:onlogisch krijgt er van lanks in het Feijenoordtopic
Ouderwets bordje spinazie.quote:Op vrijdag 26 april 2024 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Een broodje hamburger.quote:Op vrijdag 26 april 2024 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
agvquote:Op vrijdag 26 april 2024 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gezellig, weten ze wel dat je beetje op dieet bent?quote:Op vrijdag 26 april 2024 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mexicaanse stoofquote:Op vrijdag 26 april 2024 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag?
Lanks?quote:Op vrijdag 26 april 2024 17:14 schreef Caland het volgende:
Forum moderator @:onlogisch krijgt er van lanks in het Feijenoordtopic
Kip kerriequote:Op vrijdag 26 april 2024 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen nu ik weet dat Ajax achter de benoeming van deze fossiel stond.quote:
Ik ben heel verdrietig. Ik kom er morgen op terug.quote:Op vrijdag 26 april 2024 22:19 schreef alpeko het volgende:
@:Pisces29 met wie gaan we padellen als Arend Martijn straks in Liverpool zit?
Graag nu duiding.quote:Op vrijdag 26 april 2024 22:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben heel verdrietig. Ik kom er morgen op terug.
ik heb al twee broodjes op, smeer er zo nog tweequote:Op zaterdag 27 april 2024 10:04 schreef Zoon_John het volgende:
Hoe wordt de lunch geregeld in het weekend?
Ik heb dienst.quote:Op zaterdag 27 april 2024 10:04 schreef Zoon_John het volgende:
Hoe wordt de lunch geregeld in het weekend?
Succes, ik sla even over, niet zo'n trek om tussen de provincialen gezellig te doen.quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:31 schreef KingRoland het volgende:
Loop nu richting het centrum
@:tarado @:karina
Begrijpelijkquote:Op zaterdag 27 april 2024 11:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Succes, ik sla even over, niet zo'n trek om tussen de provincialen gezellig te doen.
Dat bewaar ik voor het kampioensfeest.quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Succes, ik sla even over, niet zo'n trek om tussen de provincialen gezellig te doen.
Ook dat soort feestjes sla ik over, laatste keer was Leidseplein 87, uiteraard werd het een zooitje.quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:49 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat bewaar ik voor het kampioensfeest.
Toevallig ben ik inderdaad aan het lunchen nuquote:
Wat laat. Ik zal blij zijn als het weer maandag is en @GGMM gewoon weer de honneurs waarneemt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van die hippe marketing meisjes noemen dit altijd een brunch.quote:Op zaterdag 27 april 2024 12:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik lunch/ontbijt altijd in één maaltijd.
Waarvan akte.
We roddelen hier niet.quote:Op zaterdag 27 april 2024 12:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Van die hippe marketing meisjes noemen dit altijd een brunch.
Ik ben nog nooit op een kampioensfeestje geweest (was het ook niet van plan)quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook dat soort feestjes sla ik over, laatste keer was Leidseplein 87, uiteraard werd het een zooitje.
Geniet er maar lekker van.quote:Op zaterdag 27 april 2024 17:01 schreef GGMM het volgende:
Ik eet vandaag patat, een kipburger én een XXL Milkshake (aardbei smaak)
@:onlogisch @:roos94
Laat het je smaken examen-man.quote:Op zaterdag 27 april 2024 17:01 schreef GGMM het volgende:
Ik eet vandaag patat, een kipburger én een XXL Milkshake (aardbei smaak)
@:onlogisch @:roos94
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |