Graag nu duiding.quote:Op vrijdag 26 april 2024 22:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben heel verdrietig. Ik kom er morgen op terug.
ik heb al twee broodjes op, smeer er zo nog tweequote:Op zaterdag 27 april 2024 10:04 schreef Zoon_John het volgende:
Hoe wordt de lunch geregeld in het weekend?
Ik heb dienst.quote:Op zaterdag 27 april 2024 10:04 schreef Zoon_John het volgende:
Hoe wordt de lunch geregeld in het weekend?
Succes, ik sla even over, niet zo'n trek om tussen de provincialen gezellig te doen.quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:31 schreef KingRoland het volgende:
Loop nu richting het centrum
@:tarado @:karina
Begrijpelijkquote:Op zaterdag 27 april 2024 11:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Succes, ik sla even over, niet zo'n trek om tussen de provincialen gezellig te doen.
Dat bewaar ik voor het kampioensfeest.quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Succes, ik sla even over, niet zo'n trek om tussen de provincialen gezellig te doen.
Ook dat soort feestjes sla ik over, laatste keer was Leidseplein 87, uiteraard werd het een zooitje.quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:49 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat bewaar ik voor het kampioensfeest.
Toevallig ben ik inderdaad aan het lunchen nuquote:
Wat laat. Ik zal blij zijn als het weer maandag is en @GGMM gewoon weer de honneurs waarneemt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik lunch/ontbijt altijd in één maaltijd.quote:
Van die hippe marketing meisjes noemen dit altijd een brunch.quote:Op zaterdag 27 april 2024 12:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik lunch/ontbijt altijd in één maaltijd.
Waarvan akte.
We roddelen hier niet.quote:Op zaterdag 27 april 2024 12:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Van die hippe marketing meisjes noemen dit altijd een brunch.
Ik ben nog nooit op een kampioensfeestje geweest (was het ook niet van plan)quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook dat soort feestjes sla ik over, laatste keer was Leidseplein 87, uiteraard werd het een zooitje.
Geniet er maar lekker van.quote:Op zaterdag 27 april 2024 17:01 schreef GGMM het volgende:
Ik eet vandaag patat, een kipburger én een XXL Milkshake (aardbei smaak)
@:onlogisch @:roos94
Laat het je smaken examen-man.quote:Op zaterdag 27 april 2024 17:01 schreef GGMM het volgende:
Ik eet vandaag patat, een kipburger én een XXL Milkshake (aardbei smaak)
@:onlogisch @:roos94
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |