Ik hoop dat je kramp in je kuit krijgtquote:Op dinsdag 30 april 2024 08:39 schreef Salina het volgende:
Hele dag training in Amsterdam genot.
Weinig genieten van de zon. Wel van lekkere hapjes en lunch.![]()
@:Pisces29 nu ben ik volgens mij écht dicht in de buurt van waar je werkt (Bijlmer ArenA).
Zal weer ff zwaaien.
[..]
Dikke zeug. Had je maar minder bolletjes moeten eten, ranzig hangbuikzwijn.
Zelf weer eens hard gelopen zondag sinds tijden. Beetje spierpijn nu.
Laat je niet kisten, je bent goed bezig maat! Zes kilo is best een prestatie.quote:Op dinsdag 30 april 2024 07:48 schreef Oriente het volgende:
[..]
Reeds 6 kilo kwijt hier.
Nog steeds een vette pens want klote vetverdeling
Moeilijk eh je eigen bammetjes smeren?quote:Op dinsdag 30 april 2024 07:35 schreef onlogisch het volgende:
Mokerzware gymsessie vanmorgen. Pffff.
Maar hij zit erop
quote:Op dinsdag 30 april 2024 08:39 schreef Salina het volgende:
[..]
Dikke zeug. Had je maar minder bolletjes moeten eten, ranzig hangbuikzwijn.
Jij hebt toch gym aan huis of vergis ik me nu?quote:Op dinsdag 30 april 2024 07:48 schreef Oriente het volgende:
[..]
Reeds 6 kilo kwijt hier.
Nog steeds een vette pens want klote vetverdeling
Moderator onlogisch toont compassie voor z’n gymmaatje.quote:
Met dit godenweer hardlopen.quote:Op dinsdag 30 april 2024 08:39 schreef Salina het volgende:
Zelf weer eens hard gelopen zondag sinds tijden. Beetje spierpijn nu.
Klopt jaquote:Op dinsdag 30 april 2024 08:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jij hebt toch gym aan huis of vergis ik me nu?
quote:Op dinsdag 30 april 2024 09:09 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1046 5/6
⬛⬛⬛⬛⬛
🟩⬛⬛🟨🟨
⬛🟨🟨🟨⬛
🟩🟩🟨🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 842 3/6
⬛⬛🟩🟨⬛⬛
🟨🟨⬛⬛🟩🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:scrummie @:rambodirk
Goedemorgen
Hallo vriendenquote:
Arme @Orientequote:Op dinsdag 30 april 2024 09:11 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:Tarado geeft forumgebruiker @:Oriente een ongelooflijke beuk.
Je kijkt altijd naar het positieve. Wat een lieve vrouw ben je toch.quote:Op dinsdag 30 april 2024 09:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Arme @:oriente
Rome is ook niet in één dag gebouwd.
Je bent toch lekker bezig.
Was net op weg naar zijn huis, samen met Gaston en een dikke cheque. We keren, maar weer huiswaarts.quote:
@Oriente werkt tenminste wel voor zijn geldquote:Op dinsdag 30 april 2024 09:39 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Was net op weg naar zijn huis, samen met Gaston en een dikke cheque. We keren, maar weer huiswaarts.
Ik heb baan maat, binnenkort beginnen. Het is me eindelijk geluktquote:Op dinsdag 30 april 2024 09:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
@:Oriente werkt tenminste wel voor zijn geld
Wat ga je doen?quote:Op dinsdag 30 april 2024 09:46 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Ik heb baan maat, binnenkort beginnen. Het is me eindelijk gelukt
Ik ga in het hospice werken. Takenpakket ligt rondom stervensbegeleiding, coaching van personeel en ondersteunen of adviseren bij ethische kwesties.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |