SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo heeI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wanneer heb je besloten een bitch te wordenquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Nou zeg.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wanneer heb je besloten een bitch te worden“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Waarom reageert ze dan op mijn vraag waar de bitches zijn?quote:![]()
Ze wil vast smacken?quote:Op donderdag 25 april 2024 22:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom reageert ze dan op mijn vraag waar de bitches zijn?![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 25 april 2024 22:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wanneer heb je besloten een bitch te worden![]()
![]()
Lekker bezig.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Of ben je juist een liefhebben van klapsalons?
En klapstoelen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Klapsalonsquote:Op donderdag 25 april 2024 23:00 schreef DerRabbit het volgende:
Of ben je juist een liefhebben van klapsalons?![]()
![]()
![]()
Klapsones much.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat zijn salons waar ze kapsalons recht in je gezicht klappen voor de extra intense ervaringquote:
Oh wow, dat is weinigquote:Op donderdag 25 april 2024 19:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De huidige bewoonster had het over 30 euro per maand als advies bedrag.![]()
Maar... is dat dan gas, en stroom samen? Of... ieder 30?
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Dat klapt er wel even in.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Voor gas en stroom samen vind ik dat een heel netjes bedrag.quote:Op donderdag 25 april 2024 23:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh wow, dat is weinig![]()
Maar... is dat dan gas, en stroom samen? Of... ieder 30?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:quote:quote:Op donderdag 25 april 2024 22:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wanneer heb je besloten een bitch te wordenquote:quote:quote:quote:Op donderdag 25 april 2024 23:00 schreef DerRabbit het volgende:
Of ben je juist een liefhebben van klapsalons?quote:![]()
Oeh, die film wil ik wel zien eigenlijk, maar komende tijd niet echt meer tijd/zin om naar de bios te gaan ervoorquote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Die actrice die Amy speelt schijnt heel goed te zijn.quote:Op donderdag 25 april 2024 23:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oeh, die film wil ik wel zien eigenlijk, maar komende tijd niet echt meer tijd/zin om naar de bios te gaan ervoor“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb dat boek over haar gelezen een tijd terug. Ben wel benieuwd hoe goed die film is eigenlijk.quote:Op donderdag 25 april 2024 23:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die actrice die Amy speelt schijnt heel goed te zijn.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
De originele band doet mee en waren zwaar onder de indruk.quote:Op donderdag 25 april 2024 23:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb dat boek over haar gelezen een tijd terug. Ben wel benieuwd hoe goed die film is eigenlijk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die ene is een klaploper.quote:Op donderdag 25 april 2024 23:10 schreef DerRabbit het volgende:
Dit zijn de betere klappers![]()
[ afbeelding ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Denk dat ik hem later dit jaar wel ergens ga downloaden. Heb toch genoeg reisuren om door te komenquote:Op donderdag 25 april 2024 23:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De originele band doet mee en waren zwaar onder de indruk.
En er zaten genoeg klappende mensen in het publiek ookquote:
Gingen met stoelen gooien ook?quote:Op donderdag 25 april 2024 23:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En er zaten genoeg klappende mensen in het publiek ook“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is altijd leuk wanneer Badr weer eens verliest.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wint hij weleens dan?quote:Op donderdag 25 april 2024 23:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is altijd leuk wanneer Badr weer eens verliest.![]()
![]()
![]()
![]()
Hij laat het ook weleens afweten.quote:![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 april 2024 23:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij laat het ook weleens afweten.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn zwager is Badr fan.Dat is vaak zo leuk.quote:
Helemaal loco gaan omdat een over het paard getilde heethoofd kei en kei hard op zijn bakkus word geramd en knokkie gaatquote:Op donderdag 25 april 2024 23:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is altijd leuk wanneer Badr weer eens verliest.
Oei ...quote:Op donderdag 25 april 2024 23:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn zwager is Badr fan.Dat is vaak zo leuk.![]()
![]()
The Chain is en blijft een eeuwige klassieker
Met enige gepaste schaamte moet ik toegeven dat ik jarenlang F1 via de BBC heb gekeken zonder te weten dat hun intro muziek het laatste stukje van dat liedje bevatte![]()
Ook leuk deze, maar hier wel veel F1 geluid tussen de gitaren doorquote:
In het F1 topic stond een wat cleanere versie
Dit was de eerste versie die ik zo snel op joetoebe kon vindenquote:Op donderdag 25 april 2024 23:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Ook leuk deze, maar hier wel veel F1 geluid tussen de gitaren door
In het F1 topic stond een wat cleanere versie![]()
Het originele uit jaren 80 is idd veel cleaner
Krukje meenemen? Dan kun je ze wellicht zien én horen tegelijkquote:Op donderdag 25 april 2024 23:41 schreef devzero het volgende:
en heel binnenkort ga ik ze live zien horen
Het is een openlucht theater en we gaan buiten de omheining zitten. Binnen moet je betalen en mag je geen bier meenemenquote:Op donderdag 25 april 2024 23:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Krukje meenemen? Dan kun je ze wellicht zien én horen tegelijk![]()
![]()
Zzzssslimmmmmquote:Op donderdag 25 april 2024 23:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is een openlucht theater en we gaan buiten de omheining zitten. Binnen moet je betalen en mag je geen bier meenemenOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Het theater is onderdeel van een groter park en dat blijft gewoon open. Dus picnic in het park met muziek op de achtergrond.quote:![]()
Lijkt ons Park Sonsbeek, met de Ronde Weide wel!quote:Op donderdag 25 april 2024 23:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Het theater is onderdeel van een groter park en dat blijft gewoon open. Dus picnic in het park met muziek op de achtergrond.![]()
Zoiets ja, maar dan meer gras dan bomen om het theater. (ik moest het even op google maps bekijkenquote:Op donderdag 25 april 2024 23:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Lijkt ons Park Sonsbeek, met de Ronde Weide wel!![]()
)
![]()
Ja sorry, ik dacht... ik zet maar geen linkjesquote:Op vrijdag 26 april 2024 00:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Zoiets ja, maar dan meer gras dan bomen om het theater. (ik moest het even op google maps bekijken)
![]()
Jaaaa wietkentOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Nee. hier nietquote:
Ik heb vurkaaansieOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Volgende week naar BerlijnOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Tijd voor de finale van de verradersThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Mooo programmaquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ssshhhtttquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik ga met MrMickytjuhOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
![]()
Weet iemand wat die metalen dingen zijn en is dat mooi weg te werken?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb niet eens een idee waar ik naar kijkOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
ophanging CV element en/of vensterbakblad ??quote:Op vrijdag 26 april 2024 00:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand wat die metalen dingen zijn en is dat mooi weg te werken?![]()
Moeilijk om te zien waar we naar kijken. Maar zat daar vroeger een radiator?quote:Op vrijdag 26 april 2024 00:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand wat die metalen dingen zijn en is dat mooi weg te werken?![]()
Dat steekt uit in die woning de vorige bewoners hebben er een schouw voorgezet maar dat vind ik onpraktischThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Waar is het? Onder een raam?quote:Op vrijdag 26 april 2024 00:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat steekt uit in die woning de vorige bewoners hebben er een schouw voorgezet maar dat vind ik onpraktisch![]()
Afzagen een optie?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Vol in de woonkamer waar je normaal de tv zet.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lijkt me van een vroegere gaskachel. En/of radiator.quote:Op vrijdag 26 april 2024 00:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat steekt uit in die woning de vorige bewoners hebben er een schouw voorgezet maar dat vind ik onpraktischOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ja dat zei mijn zwager ook al maar dan moeten die gaten fatsoenlijk op te vullen zijn.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
In dat geval, kun je er een plank op zetten (wel zien vast te zetten), zodat je er een tv op kan zetten? Of is het te laag daarvoor?quote:Op vrijdag 26 april 2024 00:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vol in de woonkamer waar je normaal de tv zet.![]()
Gewoon behang over doen zodat het niet meer te zien isquote:Op vrijdag 26 april 2024 00:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja dat zei mijn zwager ook al maar dan moeten die gaten fatsoenlijk op te vullen zijn.![]()
![]()
Goed idee wel maar denk te laag wil eigenlijk mijn tv meubel meenemen die is verdomde praktisch.quote:Op vrijdag 26 april 2024 00:29 schreef devzero het volgende:
[..]
In dat geval, kun je er een plank op zetten (wel zien vast te zetten), zodat je er een tv op kan zetten? Of is het te laag daarvoor?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 26 april 2024 00:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Goed idee wel maar denk te laag wil eigenlijk mijn tv meubel meenemen die is verdomde praktisch.![]()
![]()
over een maand in het nieuwsquote:Flat ingestort in Hengelo
Een flat in Hengelo is ingestort nadat een nieuwe bewoner een cruciale draagstang had doorgezaagd. De bewoner beweerde dat mensen op internet dat hadden aangeraden![]()
![]()
Als je het afzaagt, ontstaat er geen gat?quote:Op vrijdag 26 april 2024 00:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja dat zei mijn zwager ook al maar dan moeten die gaten fatsoenlijk op te vullen zijn.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Mooiquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
zeg je dat tegen al je dates?quote:Op vrijdag 26 april 2024 00:33 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Als je het afzaagt, ontstaat er geen gat?![]()
![]()
Als het ijzer is en je het afzaagt en opvult of overheen behangt heb je wel kans op doortrekkende roestplekken op de duur![]()
Eerst afdekken met ducttape en dan pas behang er overquote:Op vrijdag 26 april 2024 00:41 schreef Rob het volgende:
Als het ijzer is en je het afzaagt en opvult of overheen behangt heb je wel kans op doortrekkende roestplekken op de duur![]()
![]()
Goeie tipquote:Op vrijdag 26 april 2024 00:41 schreef Rob het volgende:
Als het ijzer is en je het afzaagt en opvult of overheen behangt heb je wel kans op doortrekkende roestplekken op de duurThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maar is dat te voorkomen want wil er wel vanaf die dingen.quote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
kijken of je een leiding/metaaldetector? kan lenen om te kijken of het in de muur verankerd is en zo niet eruit trekken en opvullen.![]()
Heb je de woning nu @Dr.Mikey?
Of is het nog even afwachten?I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Misschien vindt hij dan ook het skelet van een van de vorige bewonersquote:Op vrijdag 26 april 2024 00:49 schreef Rob het volgende:
kijken of je een leiding/metaaldetector? kan lenen om te kijken of het in de muur verankerd is en zo niet eruit trekken en opvullen.![]()
Hihiquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op vrijdag 26 april 2024 00:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien vindt hij dan ook het skelet van een van de vorige bewoners![]()
![]()
Ik wilde die prank uithalen voor de mensen die na ons in dit huis komen wonen door een fake skelet onder ons bad in te metselen, maar gezien we hier nog wel dik 10 jaar gaan wonen lijkt me de kans vrij klein dat eentje uit een verkleed shop dan ook allang is weg gerot voor we dit hok verkocht hebbenquote:Op vrijdag 26 april 2024 00:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien vindt hij dan ook het skelet van een van de vorige bewoners
Kun je met zo'n detector zo ver de muur in kijken dat je kunt vast stellen of het verankerd is?quote:Op vrijdag 26 april 2024 00:49 schreef Rob het volgende:
kijken of je een leiding/metaaldetector? kan lenen om te kijken of het in de muur verankerd is en zo niet eruit trekken en opvullen.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ff want gelijk voor iedereen die erover vroeg in 1 keer.
Er is via via wel wat contact geweest. Maar het verhaal is te ingewikkeld om iig nu er wat over uit te leggen.
Met die vriendin is niks dramatisch. Maar er speelt zoveel meer.
En ben er nog niet helemaal uit wat te doen.Do what you love, love what you do!![]()
er zijn van die dingen die water en elektroleidingen op kan sporen. die zal ook wel muurankers detecteren denk ikquote:Op vrijdag 26 april 2024 01:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kun je met zo'n detector zo ver de muur in kijken dat je kunt vast stellen of het verankerd is?![]()
Of wat ik er hier over wil vertellen trouwens.
Zal wel ff een update doen nog als ik meer weet.
Iig dank want medeleven is altijd goed.
Maar geef het even tijd. Kom er nog op terug.Do what you love, love what you do!![]()
Ik weet dat er inderdaad dingen zijn om ijzer/water en elektro leidingen op te sporen in een muur. Maar mijn vraag was in hoeverre die kunnen zeggen hoeveel ijzer er op een plek zit en hoever het ijzer de muur in gaat.quote:Op vrijdag 26 april 2024 01:02 schreef Rob het volgende:
[..]
er zijn van die dingen die water en elektroleidingen op kan sporen. die zal ook wel muurankers detecteren denk ikOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik heb tot maandag om te beslissen.quote:Op vrijdag 26 april 2024 00:53 schreef MizzezAmy het volgende:
Heb je de woning nu @:Dr.Mikey?
Of is het nog even afwachten?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Linkjequote:Op vrijdag 26 april 2024 01:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik weet dat er inderdaad dingen zijn om ijzer/water en elektro leidingen op te sporen in een muur. Maar mijn vraag was in hoeverre die kunnen zeggen hoeveel ijzer er op een plek zit en hoever het ijzer de muur in gaat.![]()
Trustenquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Is die diepte detectie het dichtste punt waarop die het kan herkennen of de totale diepte van bepaalde ijzerwaren van begin tot het aangegeven punt?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
zou het niet weten ben geen specialist.. maar er zijn ook betere verkrijgbaar die zullen echt wel op dikkere diepere muren muurankers en leidingen detecteren. en je kan natuurlijk het spoor van het verborgene volgen..quote:Op vrijdag 26 april 2024 01:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is die diepte detectie het dichtste punt waarop die het kan herkennen of de totale diepte van bepaalde ijzerwaren van begin tot het aangegeven punt?![]()
Misschien is het dan een goedkopere en snellere optie voor Dr.Mikey om even de huisbaas erover uit te vragen of die er meer van weet.quote:Op vrijdag 26 april 2024 01:09 schreef Rob het volgende:
[..]
zou het niet weten ben geen specialist.. maar er zijn ook betere verkrijgbaar die zullen echt wel op dikkere diepere muren muurankers en leidingen detecteren.
Mijn bouwkundige kennis is ook maar zeer beperkt en komt er praktisch op een zeer basic huis, tuin en keuken niveau uit.
Maar vanuit metaalbouw en structurele knowhow in mijn vakgebied lijken zulke apparaten mij niet geschikt om iets te kunnen zeggen over de volledige structuur van de opbouw van een muur en alle componenten erin.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Als het gewapend beton is, dan maakt het ook niet veel uit hoe "diep" die metaal detector kan kijken. Maar het lijkt me heel stug dat er een waterlijn aan vast zit. Die metalen dingen op de foto van Dr Mikey lijken veel te dun daarvoor, die zien er eerder uit om iets vast te houden. Bv een radiator.quote:Op vrijdag 26 april 2024 01:13 schreef DerRabbit het volgende:
Mijn bouwkundige kennis is ook maar zeer beperkt en komt er praktisch op een zeer basic huis, tuin en keuken niveau uit.
Maar vanuit metaalbouw en structurele knowhow in mijn vakgebied lijken zulke apparaten mij niet geschikt om iets te kunnen zeggen over de volledige structuur van de opbouw van een muur en alle componenten erin.![]()
Gewapend beton lijkt me stug als het geen gebouw is van meer dan 3 verdiepingen hoog. Als het radiator houders zijn of zijn geweest dan kun je er bijna gif op innemen dat er ook nog oude water leidingen in die muur zitten, maar die zitten dan weer niet vast aan de ophang punten van de radiator zelf.quote:Op vrijdag 26 april 2024 01:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Als het gewapend beton is, dan maakt het ook niet veel uit hoe "diep" die metaal detector kan kijken. Maar het lijkt me heel stug dat er een waterlijn aan vast zit. Die metalen dingen op de foto van Dr Mikey lijken veel te dun daarvoor, die zien er eerder uit om iets vast te houden. Bv een radiator.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Is sociale huur die gasten weten van weinig vorige huisje waar ík eerste stond wel gemerkt.quote:Op vrijdag 26 april 2024 01:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien is het dan een goedkopere en snellere optie voor Dr.Mikey om even de huisbaas erover uit te vragen of die er meer van weet.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Originele bouwtekenen plus structurele veranderingen moeten bij sociale huur woningen wel bij de gemeente bekend zijn en in de archieven dus in principe gewoon op te vragen.quote:Op vrijdag 26 april 2024 01:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is sociale huur die gasten weten van weinig vorige huisje waar ík eerste stond wel gemerkt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik had gewapend beton in een flat van 2 verdiepingen in Oegstgeest, maar dat zal vast een uitzondering zijn geweest. Maar op die foto van mikey kon ik niet zien hoe hoog die flat isquote:Op vrijdag 26 april 2024 01:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewapend beton lijkt me stug als het geen gebouw is van meer dan 3 verdiepingen hoog. Als het radiator houders zijn of zijn geweest dan kun je er bijna gif op innemen dat er ook nog oude water leidingen in die muur zitten, maar die zitten dan weer niet vast aan de ophang punten van de radiator zelf.![]()
Toevallig balkon die buiten de buitenmuren kwam?quote:Op vrijdag 26 april 2024 01:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had gewapend beton in een flat van 2 verdiepingen in Oegstgeest, maar dat zal vast een uitzondering zijn geweest. Maar op die foto van mikey kon ik niet zien hoe hoog die flat isOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ja.quote:Op vrijdag 26 april 2024 01:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Toevallig balkon die buiten de buitenmuren kwam?![]()
Hier kan ik wel wat mee.quote:Op vrijdag 26 april 2024 01:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Originele bouwtekenen plus structurele veranderingen moeten bij sociale huur woningen wel bij de gemeente bekend zijn en in de archieven dus in principe gewoon op te vragen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 26 april 2024 01:51 schreef devzero het volgende:
Tijd om te gaan dansen![]()
Nu kan iemand snel puntjes halen
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Lol om ff op het technische terug te komen van aarden aan de waterleiding.
Ik weet hier is een hele discussie nog over. Nl gaat wat fout of lek. Dan vervangen ze het met PVE of weet ik veel hoe t heet kunstof leiding.
Dit is niet min vak. Maar verbreek je de aarde verbinding dus mee tov oude situatie.
Niet goed idee. Heb t btw aangegeven.Do what you love, love what you do!![]()
Nieuwbouw hebben eigen aardpen voor zover ik weet.
Maar dit gaat over oude situaties. En denk zitten ze niet zo goed op. Want denk aardlek
Is belangrijke. Naja simpel gezegd. Die doet niks dus. Dan.Do what you love, love what you do!![]()
En kom je in stroom netwerken en hoe dat werkt. Maar wss ff tever voor nu.
Wil het btw wel uitleggen. Maar is heel technisch verhaal.Do what you love, love what you do!![]()
Ook geen zin in nu. Maar er zit een hele gedachte achter waarom het wel of niet kan.quote:
TN etc stelsels. Dik elektro dat. Maar wil het maar ff genoemd hebben.Do what you love, love what you do!![]()
Nobody cares.quote:Op vrijdag 26 april 2024 02:21 schreef kree het volgende:
[..]
Ook geen zin in nu. Maar er zit een hele gedachte achter waarom het wel of niet kan.
TN etc stelsels. Dik elektro dat. Maar wil het maar ff genoemd hebben.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Nieuw stelThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat mag en doet ook niemand. Daarom moeten we het als pro’s maar in de gaten houden.quote:
Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 26-04-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. FreshFruit / 3334 / +78 / +0 / 3885 / 5021
2. kree / 1091 / +0 / +8 / 2528 / 3177
3. AardappelSchotel / 1031 / +40 / +0 / 2785 / 3302
4. Dr.Mikey / 842 / +77 / +9 / 943 / 1267
5. Monsterkoekie / 675 / +0 / +0 / 2549 / 2833
6. drakin / 642 / +0 / +0 / 1681 / 1978
7. devzero / 625 / +55 / +12 / 856 / 1123
8. Superbadeendje / 615 / +24 / +0 / 1331 / 1711
9. MizzezAmy / 603 / +15 / +2 / 1766 / 2212
10. HappyCharly / 566 / +0 / +0 / 1838 / 2096
11. KillemWieft / 562 / +68 / +15 / 232 / 454
12. Lovely / 554 / +54 / +0 / 1812 / 2189
13. JustinK / 552 / +0 / +0 / 1982 / 2264
14. hemarookworst / 509 / +43 / +0 / 1027 / 1341
15. aloa / 383 / +35 / +0 / 1319 / 1535
16. ieniminimuis / 355 / +31 / +0 / 1270 / 1520
17. DerRabbit / 353 / +71 / +30 / 671 / 798
18. Rob / 319 / +5 / +12 / 472 / 609
19. greysbones / 285 / +22 / +0 / 1387 / 1520
20. Bally-b / 269 / +6 / +1 / 390 / 506SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
quote:Op vrijdag 26 april 2024 02:27 schreef kree het volgende:
[..]
Dat mag en doet ook niemand. Daarom moeten we het als pro’s maar in de gaten houden.
BOLK.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ja het zal mij niet zoveel boeien hè. Want uiteindelijk volg ik maar bedrijfs policy. Maaar wilquote:
Dat altijd ff aangeven wel.Do what you love, love what you do!![]()
Bolk me es nie
Ik heb btw. En dit speelt al tijden.
Verstandandkies die beetje opspeelt.
Wil zo niet die te laten trekken?Do what you love, love what you do!![]()
Bij mij zijn ze gewoon meteen weg gehaald toen ik 21 werdquote:Op vrijdag 26 april 2024 02:51 schreef kree het volgende:
Ik heb btw. En dit speelt al tijden.
Verstandandkies die beetje opspeelt.
Wil zo niet die te laten trekken?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nou van laatste en wat ik hoorde. Is het meer ellende als dat de tandarts zei. Wtf. Schijt in me broek. Hahahahaquote:Op vrijdag 26 april 2024 02:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Bij mij zijn ze gewoon meteen weg gehaald toen ik 21 werdDo what you love, love what you do!![]()
Hmmms kunnen jullie me verzekeren dat t niet zo erg is dan?
Of nog dagen pijn en ellende?Do what you love, love what you do!![]()
Eerste helft was primaquote:Op vrijdag 26 april 2024 02:54 schreef kree het volgende:
Hmmms kunnen jullie me verzekeren dat t niet zo erg is dan?
Of nog dagen pijn en ellende?
Tweede helft kreeg ik koorts en was ik een week ziekHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nou als ik vraag dus. Dan hoor ik redelijke horror erover. Wtf. Hahaquote:Op vrijdag 26 april 2024 02:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Eerste helft was prima
Tweede helft kreeg ik koorts en was ik een week ziek
T doet soms pijn nu ook nl. Vandaar denk moet eruit. Maar weet niet of t opweegt enzo van wat ik hoor en zag.Do what you love, love what you do!![]()
Twee bovenste verstandskiezen zijn bij mij preventief getrokken. Links ging ‘ie er heel makkelijk uit, rechts ging moeizamer. Moest me schrap zetten, werd haast van de tandartsstoel getrokken door die lul. Toevallig daarna heel vaak aan die kant oorpijn gehad.
Er zijn ergere dingen, kun je welquote:Op vrijdag 26 april 2024 02:57 schreef kree het volgende:
[..]
Nou als ik vraag dus. Dan hoor ik redelijke horror erover. Wtf. Haha
T doet soms pijn nu ook nl. Vandaar denk moet eruit. Maar weet niet of t opweegt enzo van wat ik hoor en zag.
De verlegen berg is zichtbaar vandaag![]()
![]()
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hahaha. :’)quote:Op vrijdag 26 april 2024 02:58 schreef KillemWieft het volgende:
Twee bovenste verstandskiezen zijn bij mij preventief getrokken. Links ging ‘ie er heel makkelijk uit, rechts ging moeizamer. Moest me schrap zetten, werd haast van de tandartsstoel getrokken door die lul. Toevallig daarna heel vaak aan die kant oorpijn gehad.Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb het in het ziekenhuis laten doen bij de kaakchirurgHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ik jou ook.quote:
En verstandskiezen trekken hier nergens last van gehad. Hoezo - ellende???Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Geen pijn gehad hoor. Dat niet. Kon na een paar dagen ook weer normaal eten.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Hahaha. Omg. Ik durf niet meer. Tandarts zei trekken we we zo ff uit. Maar damn.Do what you love, love what you do!![]()
Iedereens ervaring is anders, maar ik heb ergere dingen gehad
Zoals een camera in mijn plasbuisHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nou ze schijnen nl scheef te groeien soms. Vandaar. Daar pijn door. En wist ik al. Want had tandarts eerder gezegd. Maar dacht laatquote:Op vrijdag 26 april 2024 03:01 schreef Sally het volgende:
[..]
ik jou ook.
En verstandskiezen trekken hier nergens last van gehad. Hoezo - ellende???
Maar ff toen al.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 26 april 2024 03:03 schreef KillemWieft het volgende:
Vrouwen zonder verstandskiezen pijpen beter.![]()
Ik gebruik geen een van mijn tanden als ik dat doeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zonder tanden is nog lekkerder. Heerlijk zo’n gum job.quote:Op vrijdag 26 april 2024 03:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]![]()
Ik gebruik geen een van mijn tanden als ik dat doeProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Onderschat t niet. Ik heb ook catheter gehad door m’n lul in mijn blaasquote:Op vrijdag 26 april 2024 03:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
Iedereens ervaring is anders, maar ik heb ergere dingen gehad
Zoals een camera in mijn plasbuis
Dus snap dat ook nog.
Maar dit klinkt erger hahahaDo what you love, love what you do!![]()
Meeste kaken ontwikkelen zich niet sterk genoeg om ruimte te hebben voor de verstand kiezen, dus dan komen ze door op de bocht van je kaak naar het tmj gewricht
En dan kunnen ze duwen tegen je andere tanden en dat is kutHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zagen zagenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nah, deze heb ik lieverquote:Op vrijdag 26 april 2024 03:06 schreef kree het volgende:
[..]
Onderschat t niet. Ik heb ook catheter gehad door m’n lul in mijn blaas
Dus snap dat ook nog.
Maar dit klinkt erger hahaha
Ook goed voor de lijnHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat t probleem iddquote:Op vrijdag 26 april 2024 03:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
Meeste kaken ontwikkelen zich niet sterk genoeg om ruimte te hebben voor de verstand kiezen, dus dan komen ze door op de bocht van je kaak naar het tmj gewricht
En dan kunnen ze duwen tegen je andere tanden en dat is kutDo what you love, love what you do!![]()
Nouja het was idd wel makkelijk. Niet naar de wc te hoeven enzo om te plassen.quote:Op vrijdag 26 april 2024 03:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nah, deze heb ik liever
Ook goed voor de lijn
Werd ander verhaal toen ik nr 2 ff moest doen. Gvd zeg. Hahaha met infuus dingen en alles
Mee. Sschaamde me dood.Do what you love, love what you do!![]()
Klinkt leukquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lekker in bed schijten.quote:Op vrijdag 26 april 2024 03:12 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja het was idd wel makkelijk. Niet naar de wc te hoeven enzo om te plassen.
Werd ander verhaal toen ik nr 2 ff moest doen. Gvd zeg. Hahaha met infuus dingen en alles
Mee. Sschaamde me dood.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Kree kwam thuis om een boterham te vragen.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja dat deed die die tegen over me lag op zaal met 8. Hahahaquote:
Ik snap t. Gelukkig kon ik nog wel naar de plee zonder uit bed te komen.Do what you love, love what you do!![]()
GelukkigThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Btw alle respect voor verpleging hoor. Ik zei loop zelf wel ff. Maar werd door paar maar meegenomen.Do what you love, love what you do!![]()
Lekker genomen door se verplegingThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die kiezen trekken is immers zeer klötenquote:Op vrijdag 26 april 2024 02:58 schreef KillemWieft het volgende:
Twee bovenste verstandskiezen zijn bij mij preventief getrokken. Links ging ‘ie er heel makkelijk uit, rechts ging moeizamer. Moest me schrap zetten, werd haast van de tandartsstoel getrokken door die lul. Toevallig daarna heel vaak aan die kant oorpijn gehad.
Neeeeeeee. Hoewel ze over het algemeen leuk zijn btw. Dat maakt t alleen nog ergerquote:
Ik in je blote kont met ze mee te gaan om ff te gaan kakken.Do what you love, love what you do!![]()
Ze hebben vast en zeker al vaker een brown shower mee gemaaktquote:Op vrijdag 26 april 2024 03:23 schreef kree het volgende:
[..]
Neeeeeeee. Hoewel ze over het algemeen leuk zijn btw. Dat maakt t alleen nog erger
Ik in je blote kont met ze mee te gaan om ff te gaan kakken.
Vast wel. Daarom ook. Maar toch voeldequote:Op vrijdag 26 april 2024 03:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze hebben vast en zeker al vaker een brown shower mee gemaakt
Het beetje verrot enzoDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 26 april 2024 03:25 schreef kree het volgende:
[..]
Vast wel. Daarom ook. Maar toch voelde
Het beetje verrot enzo
Denk sowieso als je in het ziekenhuis. Moet je je schaamte voorbij zetten. Want weet zeker ze willen alleen helpen. En zal niet de eerste blote gast zijn die ze zien.
Als patiënt daar heb je geen andere optie
Ook.Do what you love, love what you do!![]()
Goed advies: don't do stupid shit that gets you into the hospital!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Sowieso geen moeite met naakt zijn.quote:Op vrijdag 26 april 2024 03:27 schreef kree het volgende:
Denk sowieso als je in het ziekenhuis. Moet je je schaamte voorbij zetten. Want weet zeker ze willen alleen helpen. En zal niet de eerste blote gast zijn die ze zien.
Als patiënt daar heb je geen andere optie
Ook.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik ook niet opzich. Maaaar. Vond t allemaalquote:Op vrijdag 26 april 2024 03:29 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Sowieso geen moeite met naakt zijn.
Maar
Ongemakkelijk.Do what you love, love what you do!![]()
Ik schaam me verder niet zo ofzo. Want denk ben heel normaal.
Maarja tis wel
Kut als er groepjes langskomen die aan het leren zijn met onwijs lekkere meiden. Enzo. Tja hoe leg ik dit uit.
Drukte morfine pomp maar ff paar keer in.Do what you love, love what you do!![]()
Ik ben serieus nog nooit een lekkere verpleegster tegengekomen.quote:Op vrijdag 26 april 2024 03:33 schreef kree het volgende:
Ik schaam me verder niet zo ofzo. Want denk ben heel normaal.
Maarja tis wel
Kut als er groepjes langskomen die aan het leren zijn met onwijs lekkere meiden. Enzo. Tja hoe leg ik dit uit.
Drukte morfine pomp maar ff paar keer in.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik wel, maar dat was duidelijk een Uni studente van begin 20 die mij als 17 jarige 2 hechtingen in mijn onderarm moest zetten onder begeleidingquote:Op vrijdag 26 april 2024 03:34 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ben serieus nog nooit een lekkere verpleegster tegengekomen.
Nouja ik kom nooit in ziekenhuis. Maar alles wat langs kwam was wel lekker. Dat maakte het zeg maar nog lastiger.quote:Op vrijdag 26 april 2024 03:34 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ben serieus nog nooit een lekkere verpleegster tegengekomen.
Althans niet op de zaal. Maar met een beginnend chirurg waar ze mee meekwamen wel. Allemaal lekker alle 10. En gaat die chirurg me
Afzeiken. Over hoe slecht ik had gedaan en waardoor daar. Blabla. Gvd.Do what you love, love what you do!![]()
echt wel een paar..quote:Op vrijdag 26 april 2024 03:34 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ben serieus nog nooit een lekkere verpleegster tegengekomen.![]()
Gvd. Hahaha. Rest hielp btw gewoon hoor en is voor hun wss meer normaal als voor mij.Do what you love, love what you do!![]()
Ik denk dat haar woorden meer indruk op je hadden moeten maken dan haar voorkomenquote:Op vrijdag 26 april 2024 03:38 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja ik kom nooit in ziekenhuis. Maar alles wat langs kwam was wel lekker. Dat maakte het zeg maar nog lastiger.
Althans niet op de zaal. Maar met een beginnend chirurg waar ze mee meekwamen wel. Allemaal lekker alle 10. En gaat die chirurg me
Afzeiken. Over hoe slecht ik had gedaan en waardoor daar. Blabla. Gvd.![]()
Ik vind het echt saaie wijven. Doe mij maar een lekkere slet.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Nou het is fucked op als jij zelf dus hulpeloos licht in bed en er toen onwijs leuke meiden om je heen staan en 1 leidinggevende zal maar noemen die je gaat afzeiken. Vond t niet helemaalquote:Op vrijdag 26 april 2024 03:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat haar woorden meer indruk op je hadden moeten maken dan haar voorkomen![]()
Ok eigenlijk.Do what you love, love what you do!![]()
wel alleen als je ze meemaakt in hun werkt maar in de vrije tijd .......quote:Op vrijdag 26 april 2024 03:41 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik vind het echt saaie wijven. Doe mij maar een lekkere slet.![]()
Dit gaat waarschijnlijk niet tot je door dringen op de manier zoals ik het bedoel.quote:Op vrijdag 26 april 2024 03:43 schreef kree het volgende:
[..]
Nou het is fucked op als jij zelf dus hulpeloos licht in bed en er toen onwijs leuke meiden om je heen staan en 1 leidinggevende zal maar noemen die je gaat afzeiken. Vond t niet helemaal
Ok eigenlijk.
Maar er zit een verschil tussen hulpeloos en hulpbehoevend. Jij voelde je hulpeloos en zij wilde hulpbehoevend advies geven. In sommige situaties is het moeilijk om daar onderscheid tussen te maken, maar ik denk dat jij dat toen en nu nog niet helemaal helder kunt inzien.
Ik veroordeel niet, just as i see it.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
De hele context maakt het voor mij sowieso niet geil. Pijn of niet, maar ik heb een probleem en heb daarbij hulp nodig. Dat is niet opwindend. En dan hebben ze ook nog eens van die lelijke kut klompen aan, afgrijselijke kleding. Al zou ze hem in d’r bek nemen, dan kreeg ik nog geen erectie.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Owh nee maar dat ben ik helemaal met je eens. Naar mijn mening zei ik dat ook?quote:Op vrijdag 26 april 2024 03:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit gaat waarschijnlijk niet tot je door dringen op de manier zoals ik het bedoel.
Maar er zit een verschil tussen hulpeloos en hulpbehoevend. Jij voelde je hulpeloos en zij wilde hulpbehoevend advies geven. In sommige situaties is het moeilijk om daar onderscheid tussen te maken, maar ik denk dat jij dat toen en nu nog niet helemaal helder kunt inzien.
Ik veroordeel niet, just as i see it.Do what you love, love what you do!![]()
Wat denk je dan. Dat er eentje op me zou springen. ?
Tuurlijk niet. Het in ziekenhuis verwacht ik ook gewoon pro hulp. Maar noem alleen ff wat in mijn gedachte kwam. En ongemakkelijk ermeee.Do what you love, love what you do!![]()
Wacht maar tot een mannelijke arts een keer aan je lul moet zitten.quote:Op vrijdag 26 april 2024 03:50 schreef kree het volgende:
Wat denk je dan. Dat er eentje op me zou springen. ?
Tuurlijk niet. Het in ziekenhuis verwacht ik ook gewoon pro hulp. Maar noem alleen ff wat in mijn gedachte kwam. En ongemakkelijk ermeee.
Meteen snoei en snoei hardquote:Op vrijdag 26 april 2024 03:53 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wacht maar tot een mannelijke arts een keer aan je lul moet zitten.![]()
als ie hem vinden kanquote:Op vrijdag 26 april 2024 03:53 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wacht maar tot een mannelijke arts een keer aan je lul moet zitten.![]()
Dan kan ie hem met een microscoop vindenquote:
Nou denk niet echt hard van. Nu ook niet met die meiden trouwens. Want was te l in pijn enzo.quote:Op vrijdag 26 april 2024 03:53 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wacht maar tot een mannelijke arts een keer aan je lul moet zitten.
Maarja stel. Ik kan het me btw voorstellen hoor dat je als man een harde krijgt enzo als iemand van hun aan je lul zit. Denk niet hebben ze ook niet eerder meegemaakt. ?Do what you love, love what you do!![]()
Nee ik bedoelde als je het al ongemakkelijk vond met die meiden, dan staat je iets leuks te wachten als je een man je ballen in z’n klauwen neemt.quote:Op vrijdag 26 april 2024 03:56 schreef kree het volgende:
[..]
Nou denk niet echt hard van. Nu ook niet met die meiden trouwens. Want was te l in pijn enzo.
Maarja stel. Ik kan het me btw voorstellen hoor dat je als man een harde krijgt enzo als iemand van hun aan je lul zit. Denk niet hebben ze ook niet eerder meegemaakt. ?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik snap je. Hahaha. Maar ben toch nog voor vrouwen enzo. 😉quote:Op vrijdag 26 april 2024 04:00 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde als je het al ongemakkelijk vond met die meiden, dan staat je iets leuks te wachten als je een man je ballen in z’n klauwen neemt.Do what you love, love what you do!![]()
Dus als een man het doet vind je het geen probleem, maar als een vrouw het doet dan gaat kreetje blozenquote:Op vrijdag 26 april 2024 04:02 schreef kree het volgende:
[..]
Ik snap je. Hahaha. Maar ben toch nog voor vrouwen enzo. 😉?
Zo, mooi bergje
Nu weer terug naar mijn toeriste busHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Niet zo? Want schat elke hetzelfde in.quote:Op vrijdag 26 april 2024 04:05 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dus als een man het doet vind je het geen probleem, maar als een vrouw het doet dan gaat kreetje blozen?
Nice! Waar ben je op vakantie? Japan?quote:Op vrijdag 26 april 2024 02:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Er zijn ergere dingen, kun je wel
[ link | afbeelding ]
De verlegen berg is zichtbaar vandaag![]()
![]()
![]()
Jupquote:Op vrijdag 26 april 2024 04:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Nice! Waar ben je op vakantie? Japan?
Maar vandaag lekker lui met een tourbusHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Busje is het probleem niet
Andere toeristen die niet op tijd zijn bij de bus daarentegen...Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
bussen horen gewoon op tijd te vertrekken.. dus als passagier moet je ook gewoon op tijd zijn.
anders geen reis![]()
Niets mis met soms een beetje lui zijn. Ben je daar alleen of met dudor?quote:Op vrijdag 26 april 2024 04:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Jup
Maar vandaag lekker lui met een tourbus![]()
Het wordt hier ook nooit gepost, dus ik ken het ook nietquote:Op vrijdag 26 april 2024 05:01 schreef Rob het volgende:
[..]
ik ken dat nummer ergens van maar kan het niet zo een, twee drie voor me halen![]()
Met mijn zusjequote:Op vrijdag 26 april 2024 04:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Niets mis met soms een beetje lui zijn. Ben je daar alleen of met dudor?
Dudje zit lekker thuisHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
SlaapbolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik had ook zoiets van ze zijn een kwartier te laat, Lets goquote:Op vrijdag 26 april 2024 04:52 schreef Rob het volgende:
bussen horen gewoon op tijd te vertrekken.. dus als passagier moet je ook gewoon op tijd zijn.
anders geen reisHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Japan lijkt me een mooi land. Ik zou daar ook nog wel eens naar toe willen. Maar eerst Australië en Thailand. En misschien ergens nog Portugal tussen door.quote:Op vrijdag 26 april 2024 05:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Met mijn zusje
Dudje zit lekker thuis![]()
Ze zijn natuurlijk wel op vakantie, dan wil je je ook niet te veel haasten. Maar aan de andere kant, nu zitten er mensen op hun te wachten. En een vliegtuig gaat ook niet wachten op mensen die geen klok kunnen kijkenquote:Op vrijdag 26 april 2024 05:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik had ook zoiets van ze zijn een kwartier te laat, Lets go![]()
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
HoiWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Australië staat ook nog op mijn lijstje maar dat wordt weer vijf jaar sparenquote:Op vrijdag 26 april 2024 05:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Japan lijkt me een mooi land. Ik zou daar ook nog wel eens naar toe willen. Maar eerst Australië en Thailand. En misschien ergens nog Portugal tussen door.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik had al gekeken, dat is niet goedkoop om daar heen te vliegen, vooral niet met 2 mensen. Maar dochtertje wil daar volgend jaar heen, dus dat wordt nu al beginnen met sparenquote:Op vrijdag 26 april 2024 05:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Australië staat ook nog op mijn lijstje maar dat wordt weer vijf jaar sparen![]()
VakantieplannenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja en volgens mij is het niet goedkoop daar zelfquote:Op vrijdag 26 april 2024 05:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had al gekeken, dat is niet goedkoop om daar heen te vliegen, vooral niet met 2 mensen. Maar dochtertje wil daar volgend jaar heen, dus dat wordt nu al beginnen met sparen
Hier is het in ieder geval goedkoop om te eten enzoHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Te laat is niet erg. Te vroeg wel en ze daardoor missen. Thank god dat ik dat niet meer hoef te doen. Hahahaquote:Op vrijdag 26 april 2024 04:52 schreef Rob het volgende:
anders geen reisDo what you love, love what you do!![]()
Ja dat doen de bussen ook nog wel eens, dat ze 4 minuten te vroeg zijn dus gewoon door banjerenquote:Op vrijdag 26 april 2024 05:45 schreef kree het volgende:
[..]
Te laat is niet erg. Te vroeg wel en ze daardoor missen. Thank god dat ik dat niet meer hoef te doen. HahahaHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hey Kree, hoe is het met je vriendin afgelopen?quote:Op vrijdag 26 april 2024 05:45 schreef kree het volgende:
[..]
Te laat is niet erg. Te vroeg wel en ze daardoor missen. Thank god dat ik dat niet meer hoef te doen. HahahaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Om heel eerlijk te zijn, ik ga liever naar een land in Azie, bv Thailand of Vietnam. Maar ik weet niet of ik daar een 14-jarige mee naar toe kan brengen. We blijven uiteraard niet in grote toeristische steden.quote:Op vrijdag 26 april 2024 05:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja en volgens mij is het niet goedkoop daar zelf
Hier is het in ieder geval goedkoop om te eten enzo
Maar dat is volgend jaar pas, eerst lekker wandelen en kamperen in de smoky mountains.![]()
Met name bussen dit dus. Treinen valt mee.quote:Op vrijdag 26 april 2024 05:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja dat doen de bussen ook nog wel eens, dat ze 4 minuten te vroeg zijn dus gewoon door banjeren
Maarja. Ok dan denk je om tis maar paar
Min. Maar is t niet want volgende bus is half uur later hier toen iig. En ok mis je treinen en aansluiting. Dus uur of 3 laterDo what you love, love what you do!![]()
ZO tijd voor een lekker bakkie
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Had gezegd. Stukje terug nog. 😉quote:Op vrijdag 26 april 2024 05:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Kree, hoe is het met je vriendin afgelopen?Do what you love, love what you do!![]()
O als ik zin heb lees ik straks wel terug.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wil het met alle liefde herlhalen enzo. Maar ok is het verhaal er niet voor. Anders ff via pm vragen mag.quote:Op vrijdag 26 april 2024 05:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O als ik zin heb lees ik straks wel terug.Do what you love, love what you do!![]()
Nee had al gezien gewoon even alleen jou berichten bekekenquote:Op vrijdag 26 april 2024 05:57 schreef kree het volgende:
[..]
Wil het met alle liefde herlhalen enzo. Maar ok is het verhaal er niet voor. Anders ff via pm vragen mag.
Nouja wat iedereen wil he. Geheimen hier heb ik allang al meer niet.
Heb net een lekker bakkie naast mij staanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ff malen en dan proostquote:Op vrijdag 26 april 2024 06:10 schreef Dotteke het volgende:
Heb net een lekker bakkie naast mij staan
Goedemorgen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Morguh FFquote:
Hey Dot.quote:
Lekker geslapen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gaat wel,jij dan?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kon beterquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ByeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het Blok aan het kijken,dat zijn heul geen Friezen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Pas maar op wat je zegtquote:Op vrijdag 26 april 2024 06:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het Blok aan het kijken,dat zijn heul geen Friezen.JD heeft daar een aanklacht aan zijn broek hangen
Dat klinkt spannend.quote:Op vrijdag 26 april 2024 06:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Pas maar op wat je zegtJD heeft daar een aanklacht aan zijn broek hangen
jullie willen niet weten hoe lange quote lijst ik heb gehad trouwens nu na mijn verhaal enzo, dank voor alle medeleven maar ga niet elke weer terug zoeken. had beetje gezegd hoe het zat, als er nog verder dan vragen over zijn doe maar.
Oh voor iedereen die klaagt over de NS, treinen hier hebben ook regelmatig vertragingquote:Op vrijdag 26 april 2024 05:51 schreef kree het volgende:
[..]
Met name bussen dit dus. Treinen valt mee.
Maarja. Ok dan denk je om tis maar paar
Min. Maar is t niet want volgende bus is half uur later hier toen iig. En ok mis je treinen en aansluiting. Dus uur of 3 later
Alleen ze noemen het al significant delay als ze 3 minuten te laat zijn
En in de grote steden rijden die treinen toch iedere 10 minuten dus je voelt er niets vanHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wat een bende.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hey jij.quote:Op vrijdag 26 april 2024 06:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
Nee dat niet
En dat met zo weinig prullenbakken![]()
Tijdje geleden.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja met name dus tussen grote steden is of was nooit zo het probleem met trein of metro en tram. Daarnaar toe komen en dan aansluitingen hebben wel...quote:Op vrijdag 26 april 2024 06:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Oh voor iedereen die klaagt over de NS, treinen hier hebben ook regelmatig vertraging
Alleen ze noemen het al significant delay als ze 3 minuten te laat zijn
En in de grote steden rijden die treinen toch iedere 10 minuten dus je voelt er niets van
btw fucked de ns het nog op met aansluitingen hoor, want heb wel eens uur moeten wachten op koud station, meerdere keren.Do what you love, love what you do!![]()
Oh ja, ik had overstappen waarbij je je trein ziet weg rijden op het perron tegenover degene waar je net aankomtquote:Op vrijdag 26 april 2024 06:28 schreef kree het volgende:
[..]
ja met name dus tussen grote steden is of was nooit zo het probleem met trein of metro en tram. Daarnaar toe komen en dan aansluitingen hebben wel...
btw fucked de ns het nog op met aansluitingen hoor, want heb wel eens uur moeten wachten op koud station, meerdere keren.
Heerlijk
Maar ik vind de trein ook altijd vet relaxt als je niet hoeft over te stappenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
ik ook? en wat je zegt zo zou het moeten gaan, maar teveel onhandigheden dus enzo dat dat niet altijd zo werkt. ingoed tis niet dat je op stations ff lekker warm kan zitten , zeker in de winter nietquote:Op vrijdag 26 april 2024 06:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Oh ja, ik had overstappen waarbij je je trein ziet weg rijden op het perron tegenover degene waar je net aankomt
Heerlijk
Maar ik vind de trein ook altijd vet relaxt als je niet hoeft over te stappenDo what you love, love what you do!![]()
Heb je die bewaard. 🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan je je op kleden.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ooit wel een keer gedaan,op mijn broertjes naam.quote:
ik ga uit van staats dienstregeling he........ of moet ik me kleden op 2 uur vertraging alvast van te voren? hahahahaquote:
keertje ok. maarja.Do what you love, love what you do!![]()
Dat is zeker waar.quote:Op vrijdag 26 april 2024 06:34 schreef kree het volgende:
tis nou ook niet dat NS zo goedkoop is ofzo......“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: