Ik had ook zoiets van ze zijn een kwartier te laat, Lets goquote:Op vrijdag 26 april 2024 04:52 schreef Rob het volgende:
bussen horen gewoon op tijd te vertrekken.. dus als passagier moet je ook gewoon op tijd zijn.
anders geen reis
Japan lijkt me een mooi land. Ik zou daar ook nog wel eens naar toe willen. Maar eerst Australië en Thailand. En misschien ergens nog Portugal tussen door.quote:Op vrijdag 26 april 2024 05:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Met mijn zusje
Dudje zit lekker thuis
Ze zijn natuurlijk wel op vakantie, dan wil je je ook niet te veel haasten. Maar aan de andere kant, nu zitten er mensen op hun te wachten. En een vliegtuig gaat ook niet wachten op mensen die geen klok kunnen kijkenquote:Op vrijdag 26 april 2024 05:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik had ook zoiets van ze zijn een kwartier te laat, Lets go
Australië staat ook nog op mijn lijstje maar dat wordt weer vijf jaar sparenquote:Op vrijdag 26 april 2024 05:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Japan lijkt me een mooi land. Ik zou daar ook nog wel eens naar toe willen. Maar eerst Australië en Thailand. En misschien ergens nog Portugal tussen door.
Ik had al gekeken, dat is niet goedkoop om daar heen te vliegen, vooral niet met 2 mensen. Maar dochtertje wil daar volgend jaar heen, dus dat wordt nu al beginnen met sparenquote:Op vrijdag 26 april 2024 05:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Australië staat ook nog op mijn lijstje maar dat wordt weer vijf jaar sparen
Ja en volgens mij is het niet goedkoop daar zelfquote:Op vrijdag 26 april 2024 05:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had al gekeken, dat is niet goedkoop om daar heen te vliegen, vooral niet met 2 mensen. Maar dochtertje wil daar volgend jaar heen, dus dat wordt nu al beginnen met sparen
Te laat is niet erg. Te vroeg wel en ze daardoor missen. Thank god dat ik dat niet meer hoef te doen. Hahahaquote:Op vrijdag 26 april 2024 04:52 schreef Rob het volgende:
bussen horen gewoon op tijd te vertrekken.. dus als passagier moet je ook gewoon op tijd zijn.
anders geen reis
Ja dat doen de bussen ook nog wel eens, dat ze 4 minuten te vroeg zijn dus gewoon door banjerenquote:Op vrijdag 26 april 2024 05:45 schreef kree het volgende:
[..]
Te laat is niet erg. Te vroeg wel en ze daardoor missen. Thank god dat ik dat niet meer hoef te doen. Hahaha
Hey Kree, hoe is het met je vriendin afgelopen?quote:Op vrijdag 26 april 2024 05:45 schreef kree het volgende:
[..]
Te laat is niet erg. Te vroeg wel en ze daardoor missen. Thank god dat ik dat niet meer hoef te doen. Hahaha
Om heel eerlijk te zijn, ik ga liever naar een land in Azie, bv Thailand of Vietnam. Maar ik weet niet of ik daar een 14-jarige mee naar toe kan brengen. We blijven uiteraard niet in grote toeristische steden.quote:Op vrijdag 26 april 2024 05:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja en volgens mij is het niet goedkoop daar zelf
Hier is het in ieder geval goedkoop om te eten enzo
Met name bussen dit dus. Treinen valt mee.quote:Op vrijdag 26 april 2024 05:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja dat doen de bussen ook nog wel eens, dat ze 4 minuten te vroeg zijn dus gewoon door banjeren
Had gezegd. Stukje terug nog. 😉quote:Op vrijdag 26 april 2024 05:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Kree, hoe is het met je vriendin afgelopen?
O als ik zin heb lees ik straks wel terug.quote:
Wil het met alle liefde herlhalen enzo. Maar ok is het verhaal er niet voor. Anders ff via pm vragen mag.quote:Op vrijdag 26 april 2024 05:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O als ik zin heb lees ik straks wel terug.
Nee had al gezien gewoon even alleen jou berichten bekekenquote:Op vrijdag 26 april 2024 05:57 schreef kree het volgende:
[..]
Wil het met alle liefde herlhalen enzo. Maar ok is het verhaal er niet voor. Anders ff via pm vragen mag.
Ff malen en dan proostquote:Op vrijdag 26 april 2024 06:10 schreef Dotteke het volgende:
Heb net een lekker bakkie naast mij staan
Morguh FFquote:
Hey Dot.quote:
Lekker geslapen?quote:
Gaat wel,jij dan?quote:
Kon beterquote:
Het Blok aan het kijken,dat zijn heul geen Friezen.quote:
Pas maar op wat je zegtquote:Op vrijdag 26 april 2024 06:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het Blok aan het kijken,dat zijn heul geen Friezen.
Dat klinkt spannend.quote:Op vrijdag 26 april 2024 06:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Pas maar op wat je zegtJD heeft daar een aanklacht aan zijn broek hangen
Oh voor iedereen die klaagt over de NS, treinen hier hebben ook regelmatig vertragingquote:Op vrijdag 26 april 2024 05:51 schreef kree het volgende:
[..]
Met name bussen dit dus. Treinen valt mee.
Maarja. Ok dan denk je om tis maar paar
Min. Maar is t niet want volgende bus is half uur later hier toen iig. En ok mis je treinen en aansluiting. Dus uur of 3 later
Hey jij.quote:Op vrijdag 26 april 2024 06:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
Nee dat niet
En dat met zo weinig prullenbakken
ja met name dus tussen grote steden is of was nooit zo het probleem met trein of metro en tram. Daarnaar toe komen en dan aansluitingen hebben wel...quote:Op vrijdag 26 april 2024 06:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Oh voor iedereen die klaagt over de NS, treinen hier hebben ook regelmatig vertraging
Alleen ze noemen het al significant delay als ze 3 minuten te laat zijn
En in de grote steden rijden die treinen toch iedere 10 minuten dus je voelt er niets van
Oh ja, ik had overstappen waarbij je je trein ziet weg rijden op het perron tegenover degene waar je net aankomtquote:Op vrijdag 26 april 2024 06:28 schreef kree het volgende:
[..]
ja met name dus tussen grote steden is of was nooit zo het probleem met trein of metro en tram. Daarnaar toe komen en dan aansluitingen hebben wel...
btw fucked de ns het nog op met aansluitingen hoor, want heb wel eens uur moeten wachten op koud station, meerdere keren.
ik ook? en wat je zegt zo zou het moeten gaan, maar teveel onhandigheden dus enzo dat dat niet altijd zo werkt. ingoed tis niet dat je op stations ff lekker warm kan zitten , zeker in de winter nietquote:Op vrijdag 26 april 2024 06:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Oh ja, ik had overstappen waarbij je je trein ziet weg rijden op het perron tegenover degene waar je net aankomt
Heerlijk
Maar ik vind de trein ook altijd vet relaxt als je niet hoeft over te stappen
Heb je die bewaard. 🤣quote:
Ooit wel een keer gedaan,op mijn broertjes naam.quote:
ik ga uit van staats dienstregeling he........ of moet ik me kleden op 2 uur vertraging alvast van te voren? hahahahaquote:
Dat is zeker waar.quote:Op vrijdag 26 april 2024 06:34 schreef kree het volgende:
tis nou ook niet dat NS zo goedkoop is ofzo......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |