Wacht maar tot een mannelijke arts een keer aan je lul moet zitten.quote:Op vrijdag 26 april 2024 03:50 schreef kree het volgende:
Wat denk je dan. Dat er eentje op me zou springen. ?
Tuurlijk niet. Het in ziekenhuis verwacht ik ook gewoon pro hulp. Maar noem alleen ff wat in mijn gedachte kwam. En ongemakkelijk ermeee.
Meteen snoei en snoei hardquote:Op vrijdag 26 april 2024 03:53 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wacht maar tot een mannelijke arts een keer aan je lul moet zitten.
als ie hem vinden kanquote:Op vrijdag 26 april 2024 03:53 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dan kan ie hem met een microscoop vindenquote:
Nou denk niet echt hard van. Nu ook niet met die meiden trouwens. Want was te l in pijn enzo.quote:Op vrijdag 26 april 2024 03:53 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde als je het al ongemakkelijk vond met die meiden, dan staat je iets leuks te wachten als je een man je ballen in z’n klauwen neemt.quote:Op vrijdag 26 april 2024 03:56 schreef kree het volgende:
[..]
Nou denk niet echt hard van. Nu ook niet met die meiden trouwens. Want was te l in pijn enzo.
Maarja stel. Ik kan het me btw voorstellen hoor dat je als man een harde krijgt enzo als iemand van hun aan je lul zit. Denk niet hebben ze ook niet eerder meegemaakt. ?
Ik snap je. Hahaha. Maar ben toch nog voor vrouwen enzo. 😉quote:Op vrijdag 26 april 2024 04:00 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde als je het al ongemakkelijk vond met die meiden, dan staat je iets leuks te wachten als je een man je ballen in z’n klauwen neemt.
Dus als een man het doet vind je het geen probleem, maar als een vrouw het doet dan gaat kreetje blozenquote:Op vrijdag 26 april 2024 04:02 schreef kree het volgende:
[..]
Ik snap je. Hahaha. Maar ben toch nog voor vrouwen enzo. 😉
Niet zo? Want schat elke hetzelfde in.quote:Op vrijdag 26 april 2024 04:05 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dus als een man het doet vind je het geen probleem, maar als een vrouw het doet dan gaat kreetje blozen?
Nice! Waar ben je op vakantie? Japan?quote:Op vrijdag 26 april 2024 02:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Er zijn ergere dingen, kun je wel
[ link | afbeelding ]
De verlegen berg is zichtbaar vandaag![]()
![]()
Jupquote:Op vrijdag 26 april 2024 04:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Nice! Waar ben je op vakantie? Japan?
Niets mis met soms een beetje lui zijn. Ben je daar alleen of met dudor?quote:Op vrijdag 26 april 2024 04:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Jup
Maar vandaag lekker lui met een tourbus
Het wordt hier ook nooit gepost, dus ik ken het ook nietquote:Op vrijdag 26 april 2024 05:01 schreef Rob het volgende:
[..]
ik ken dat nummer ergens van maar kan het niet zo een, twee drie voor me halen
Met mijn zusjequote:Op vrijdag 26 april 2024 04:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Niets mis met soms een beetje lui zijn. Ben je daar alleen of met dudor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |