Morguh FFquote:
Hey Dot.quote:
Lekker geslapen?quote:
Gaat wel,jij dan?quote:
Kon beterquote:
Het Blok aan het kijken,dat zijn heul geen Friezen.quote:
Pas maar op wat je zegtquote:Op vrijdag 26 april 2024 06:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het Blok aan het kijken,dat zijn heul geen Friezen.
Dat klinkt spannend.quote:Op vrijdag 26 april 2024 06:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Pas maar op wat je zegtJD heeft daar een aanklacht aan zijn broek hangen
Oh voor iedereen die klaagt over de NS, treinen hier hebben ook regelmatig vertragingquote:Op vrijdag 26 april 2024 05:51 schreef kree het volgende:
[..]
Met name bussen dit dus. Treinen valt mee.
Maarja. Ok dan denk je om tis maar paar
Min. Maar is t niet want volgende bus is half uur later hier toen iig. En ok mis je treinen en aansluiting. Dus uur of 3 later
Hey jij.quote:Op vrijdag 26 april 2024 06:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
Nee dat niet
En dat met zo weinig prullenbakken
ja met name dus tussen grote steden is of was nooit zo het probleem met trein of metro en tram. Daarnaar toe komen en dan aansluitingen hebben wel...quote:Op vrijdag 26 april 2024 06:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Oh voor iedereen die klaagt over de NS, treinen hier hebben ook regelmatig vertraging
Alleen ze noemen het al significant delay als ze 3 minuten te laat zijn
En in de grote steden rijden die treinen toch iedere 10 minuten dus je voelt er niets van
Oh ja, ik had overstappen waarbij je je trein ziet weg rijden op het perron tegenover degene waar je net aankomtquote:Op vrijdag 26 april 2024 06:28 schreef kree het volgende:
[..]
ja met name dus tussen grote steden is of was nooit zo het probleem met trein of metro en tram. Daarnaar toe komen en dan aansluitingen hebben wel...
btw fucked de ns het nog op met aansluitingen hoor, want heb wel eens uur moeten wachten op koud station, meerdere keren.
ik ook? en wat je zegt zo zou het moeten gaan, maar teveel onhandigheden dus enzo dat dat niet altijd zo werkt. ingoed tis niet dat je op stations ff lekker warm kan zitten , zeker in de winter nietquote:Op vrijdag 26 april 2024 06:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Oh ja, ik had overstappen waarbij je je trein ziet weg rijden op het perron tegenover degene waar je net aankomt
Heerlijk
Maar ik vind de trein ook altijd vet relaxt als je niet hoeft over te stappen
Heb je die bewaard. 🤣quote:
Ooit wel een keer gedaan,op mijn broertjes naam.quote:
ik ga uit van staats dienstregeling he........ of moet ik me kleden op 2 uur vertraging alvast van te voren? hahahahaquote:
Dat is zeker waar.quote:Op vrijdag 26 april 2024 06:34 schreef kree het volgende:
tis nou ook niet dat NS zo goedkoop is ofzo......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |