quote:Op vrijdag 26 april 2024 03:03 schreef KillemWieft het volgende:
Vrouwen zonder verstandskiezen pijpen beter.
Zonder tanden is nog lekkerder. Heerlijk zo’n gum job.quote:Op vrijdag 26 april 2024 03:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]![]()
Ik gebruik geen een van mijn tanden als ik dat doe
Onderschat t niet. Ik heb ook catheter gehad door m’n lul in mijn blaasquote:Op vrijdag 26 april 2024 03:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
Iedereens ervaring is anders, maar ik heb ergere dingen gehad
Zoals een camera in mijn plasbuis
Nah, deze heb ik lieverquote:Op vrijdag 26 april 2024 03:06 schreef kree het volgende:
[..]
Onderschat t niet. Ik heb ook catheter gehad door m’n lul in mijn blaas
Dus snap dat ook nog.
Maar dit klinkt erger hahaha
Dat t probleem iddquote:Op vrijdag 26 april 2024 03:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
Meeste kaken ontwikkelen zich niet sterk genoeg om ruimte te hebben voor de verstand kiezen, dus dan komen ze door op de bocht van je kaak naar het tmj gewricht
En dan kunnen ze duwen tegen je andere tanden en dat is kut
Nouja het was idd wel makkelijk. Niet naar de wc te hoeven enzo om te plassen.quote:Op vrijdag 26 april 2024 03:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nah, deze heb ik liever
Ook goed voor de lijn
Klinkt leukquote:
Lekker in bed schijten.quote:Op vrijdag 26 april 2024 03:12 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja het was idd wel makkelijk. Niet naar de wc te hoeven enzo om te plassen.
Werd ander verhaal toen ik nr 2 ff moest doen. Gvd zeg. Hahaha met infuus dingen en alles
Mee. Sschaamde me dood.
Kree kwam thuis om een boterham te vragen.quote:
Ja dat deed die die tegen over me lag op zaal met 8. Hahahaquote:
Die kiezen trekken is immers zeer klötenquote:Op vrijdag 26 april 2024 02:58 schreef KillemWieft het volgende:
Twee bovenste verstandskiezen zijn bij mij preventief getrokken. Links ging ‘ie er heel makkelijk uit, rechts ging moeizamer. Moest me schrap zetten, werd haast van de tandartsstoel getrokken door die lul. Toevallig daarna heel vaak aan die kant oorpijn gehad.
Neeeeeeee. Hoewel ze over het algemeen leuk zijn btw. Dat maakt t alleen nog ergerquote:
Ze hebben vast en zeker al vaker een brown shower mee gemaaktquote:Op vrijdag 26 april 2024 03:23 schreef kree het volgende:
[..]
Neeeeeeee. Hoewel ze over het algemeen leuk zijn btw. Dat maakt t alleen nog erger
Ik in je blote kont met ze mee te gaan om ff te gaan kakken.
Vast wel. Daarom ook. Maar toch voeldequote:Op vrijdag 26 april 2024 03:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze hebben vast en zeker al vaker een brown shower mee gemaakt
quote:Op vrijdag 26 april 2024 03:25 schreef kree het volgende:
[..]
Vast wel. Daarom ook. Maar toch voelde
Het beetje verrot enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |