Ook leuk deze, maar hier wel veel F1 geluid tussen de gitaren doorquote:
Dit was de eerste versie die ik zo snel op joetoebe kon vindenquote:Op donderdag 25 april 2024 23:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Ook leuk deze, maar hier wel veel F1 geluid tussen de gitaren door
In het F1 topic stond een wat cleanere versie
Krukje meenemen? Dan kun je ze wellicht zien én horen tegelijkquote:Op donderdag 25 april 2024 23:41 schreef devzero het volgende:
en heel binnenkort ga ik ze live zien horen
Het is een openlucht theater en we gaan buiten de omheining zitten. Binnen moet je betalen en mag je geen bier meenemenquote:Op donderdag 25 april 2024 23:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Krukje meenemen? Dan kun je ze wellicht zien én horen tegelijk
Zzzssslimmmmmquote:Op donderdag 25 april 2024 23:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is een openlucht theater en we gaan buiten de omheining zitten. Binnen moet je betalen en mag je geen bier meenemen
Het theater is onderdeel van een groter park en dat blijft gewoon open. Dus picnic in het park met muziek op de achtergrond.quote:
Lijkt ons Park Sonsbeek, met de Ronde Weide wel!quote:Op donderdag 25 april 2024 23:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Het theater is onderdeel van een groter park en dat blijft gewoon open. Dus picnic in het park met muziek op de achtergrond.
Zoiets ja, maar dan meer gras dan bomen om het theater. (ik moest het even op google maps bekijkenquote:Op donderdag 25 april 2024 23:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Lijkt ons Park Sonsbeek, met de Ronde Weide wel!![]()
Ja sorry, ik dacht... ik zet maar geen linkjesquote:Op vrijdag 26 april 2024 00:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Zoiets ja, maar dan meer gras dan bomen om het theater. (ik moest het even op google maps bekijken)
Nee. hier nietquote:
Mooo programmaquote:
Ssshhhtttquote:
ophanging CV element en/of vensterbakblad ??quote:Op vrijdag 26 april 2024 00:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand wat die metalen dingen zijn en is dat mooi weg te werken?
Moeilijk om te zien waar we naar kijken. Maar zat daar vroeger een radiator?quote:Op vrijdag 26 april 2024 00:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand wat die metalen dingen zijn en is dat mooi weg te werken?
Waar is het? Onder een raam?quote:Op vrijdag 26 april 2024 00:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat steekt uit in die woning de vorige bewoners hebben er een schouw voorgezet maar dat vind ik onpraktisch
Vol in de woonkamer waar je normaal de tv zet.quote:
Lijkt me van een vroegere gaskachel. En/of radiator.quote:Op vrijdag 26 april 2024 00:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat steekt uit in die woning de vorige bewoners hebben er een schouw voorgezet maar dat vind ik onpraktisch
Ja dat zei mijn zwager ook al maar dan moeten die gaten fatsoenlijk op te vullen zijn.quote:
In dat geval, kun je er een plank op zetten (wel zien vast te zetten), zodat je er een tv op kan zetten? Of is het te laag daarvoor?quote:Op vrijdag 26 april 2024 00:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vol in de woonkamer waar je normaal de tv zet.
Gewoon behang over doen zodat het niet meer te zien isquote:Op vrijdag 26 april 2024 00:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja dat zei mijn zwager ook al maar dan moeten die gaten fatsoenlijk op te vullen zijn.
Goed idee wel maar denk te laag wil eigenlijk mijn tv meubel meenemen die is verdomde praktisch.quote:Op vrijdag 26 april 2024 00:29 schreef devzero het volgende:
[..]
In dat geval, kun je er een plank op zetten (wel zien vast te zetten), zodat je er een tv op kan zetten? Of is het te laag daarvoor?
quote:Op vrijdag 26 april 2024 00:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Goed idee wel maar denk te laag wil eigenlijk mijn tv meubel meenemen die is verdomde praktisch.
quote:Flat ingestort in Hengelo
Een flat in Hengelo is ingestort nadat een nieuwe bewoner een cruciale draagstang had doorgezaagd. De bewoner beweerde dat mensen op internet dat hadden aangeraden
Als je het afzaagt, ontstaat er geen gat?quote:Op vrijdag 26 april 2024 00:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja dat zei mijn zwager ook al maar dan moeten die gaten fatsoenlijk op te vullen zijn.
Mooiquote:
zeg je dat tegen al je dates?quote:Op vrijdag 26 april 2024 00:33 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Als je het afzaagt, ontstaat er geen gat?
Eerst afdekken met ducttape en dan pas behang er overquote:Op vrijdag 26 april 2024 00:41 schreef Rob het volgende:
Als het ijzer is en je het afzaagt en opvult of overheen behangt heb je wel kans op doortrekkende roestplekken op de duur
Goeie tipquote:Op vrijdag 26 april 2024 00:41 schreef Rob het volgende:
Als het ijzer is en je het afzaagt en opvult of overheen behangt heb je wel kans op doortrekkende roestplekken op de duur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |