SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo heeI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wanneer heb je besloten een bitch te wordenquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Nou zeg.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wanneer heb je besloten een bitch te worden“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Waarom reageert ze dan op mijn vraag waar de bitches zijn?quote:![]()
Ze wil vast smacken?quote:Op donderdag 25 april 2024 22:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom reageert ze dan op mijn vraag waar de bitches zijn?![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 25 april 2024 22:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wanneer heb je besloten een bitch te worden![]()
![]()
Lekker bezig.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Of ben je juist een liefhebben van klapsalons?
En klapstoelen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Klapsalonsquote:Op donderdag 25 april 2024 23:00 schreef DerRabbit het volgende:
Of ben je juist een liefhebben van klapsalons?![]()
![]()
![]()
Klapsones much.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat zijn salons waar ze kapsalons recht in je gezicht klappen voor de extra intense ervaringquote:
Oh wow, dat is weinigquote:Op donderdag 25 april 2024 19:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De huidige bewoonster had het over 30 euro per maand als advies bedrag.![]()
Maar... is dat dan gas, en stroom samen? Of... ieder 30?
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Dat klapt er wel even in.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Voor gas en stroom samen vind ik dat een heel netjes bedrag.quote:Op donderdag 25 april 2024 23:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh wow, dat is weinig![]()
Maar... is dat dan gas, en stroom samen? Of... ieder 30?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:quote:quote:Op donderdag 25 april 2024 22:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wanneer heb je besloten een bitch te wordenquote:quote:quote:quote:Op donderdag 25 april 2024 23:00 schreef DerRabbit het volgende:
Of ben je juist een liefhebben van klapsalons?quote:![]()
Oeh, die film wil ik wel zien eigenlijk, maar komende tijd niet echt meer tijd/zin om naar de bios te gaan ervoorquote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Die actrice die Amy speelt schijnt heel goed te zijn.quote:Op donderdag 25 april 2024 23:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oeh, die film wil ik wel zien eigenlijk, maar komende tijd niet echt meer tijd/zin om naar de bios te gaan ervoor“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb dat boek over haar gelezen een tijd terug. Ben wel benieuwd hoe goed die film is eigenlijk.quote:Op donderdag 25 april 2024 23:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die actrice die Amy speelt schijnt heel goed te zijn.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
De originele band doet mee en waren zwaar onder de indruk.quote:Op donderdag 25 april 2024 23:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb dat boek over haar gelezen een tijd terug. Ben wel benieuwd hoe goed die film is eigenlijk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die ene is een klaploper.quote:Op donderdag 25 april 2024 23:10 schreef DerRabbit het volgende:
Dit zijn de betere klappers![]()
[ afbeelding ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Denk dat ik hem later dit jaar wel ergens ga downloaden. Heb toch genoeg reisuren om door te komenquote:Op donderdag 25 april 2024 23:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De originele band doet mee en waren zwaar onder de indruk.
En er zaten genoeg klappende mensen in het publiek ookquote:
Gingen met stoelen gooien ook?quote:Op donderdag 25 april 2024 23:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En er zaten genoeg klappende mensen in het publiek ook“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is altijd leuk wanneer Badr weer eens verliest.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wint hij weleens dan?quote:Op donderdag 25 april 2024 23:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is altijd leuk wanneer Badr weer eens verliest.![]()
![]()
![]()
![]()
Hij laat het ook weleens afweten.quote:![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 april 2024 23:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij laat het ook weleens afweten.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn zwager is Badr fan.Dat is vaak zo leuk.quote:
Helemaal loco gaan omdat een over het paard getilde heethoofd kei en kei hard op zijn bakkus word geramd en knokkie gaatquote:Op donderdag 25 april 2024 23:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is altijd leuk wanneer Badr weer eens verliest.
Oei ...quote:Op donderdag 25 april 2024 23:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn zwager is Badr fan.Dat is vaak zo leuk.![]()
![]()
The Chain is en blijft een eeuwige klassieker
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: