Dat klapt er wel even in.quote:
Voor gas en stroom samen vind ik dat een heel netjes bedrag.quote:Op donderdag 25 april 2024 23:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh wow, dat is weinig![]()
Maar... is dat dan gas, en stroom samen? Of... ieder 30?
quote:
quote:
quote:Op donderdag 25 april 2024 22:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wanneer heb je besloten een bitch te worden
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 25 april 2024 23:00 schreef DerRabbit het volgende:
Of ben je juist een liefhebben van klapsalons?
quote:
Oeh, die film wil ik wel zien eigenlijk, maar komende tijd niet echt meer tijd/zin om naar de bios te gaan ervoorquote:
Die actrice die Amy speelt schijnt heel goed te zijn.quote:Op donderdag 25 april 2024 23:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oeh, die film wil ik wel zien eigenlijk, maar komende tijd niet echt meer tijd/zin om naar de bios te gaan ervoor
Ik heb dat boek over haar gelezen een tijd terug. Ben wel benieuwd hoe goed die film is eigenlijk.quote:Op donderdag 25 april 2024 23:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die actrice die Amy speelt schijnt heel goed te zijn.
De originele band doet mee en waren zwaar onder de indruk.quote:Op donderdag 25 april 2024 23:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb dat boek over haar gelezen een tijd terug. Ben wel benieuwd hoe goed die film is eigenlijk.
Die ene is een klaploper.quote:Op donderdag 25 april 2024 23:10 schreef DerRabbit het volgende:
Dit zijn de betere klappers![]()
[ afbeelding ]
Denk dat ik hem later dit jaar wel ergens ga downloaden. Heb toch genoeg reisuren om door te komenquote:Op donderdag 25 april 2024 23:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De originele band doet mee en waren zwaar onder de indruk.
En er zaten genoeg klappende mensen in het publiek ookquote:
Gingen met stoelen gooien ook?quote:Op donderdag 25 april 2024 23:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En er zaten genoeg klappende mensen in het publiek ook
Is altijd leuk wanneer Badr weer eens verliest.quote:
Wint hij weleens dan?quote:Op donderdag 25 april 2024 23:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is altijd leuk wanneer Badr weer eens verliest.
Hij laat het ook weleens afweten.quote:
quote:Op donderdag 25 april 2024 23:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij laat het ook weleens afweten.![]()
![]()
Mijn zwager is Badr fan.Dat is vaak zo leuk.quote:
Helemaal loco gaan omdat een over het paard getilde heethoofd kei en kei hard op zijn bakkus word geramd en knokkie gaatquote:Op donderdag 25 april 2024 23:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is altijd leuk wanneer Badr weer eens verliest.
Oei ...quote:Op donderdag 25 april 2024 23:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn zwager is Badr fan.Dat is vaak zo leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |