Als het gewapend beton is, dan maakt het ook niet veel uit hoe "diep" die metaal detector kan kijken. Maar het lijkt me heel stug dat er een waterlijn aan vast zit. Die metalen dingen op de foto van Dr Mikey lijken veel te dun daarvoor, die zien er eerder uit om iets vast te houden. Bv een radiator.quote:Op vrijdag 26 april 2024 01:13 schreef DerRabbit het volgende:
Mijn bouwkundige kennis is ook maar zeer beperkt en komt er praktisch op een zeer basic huis, tuin en keuken niveau uit.
Maar vanuit metaalbouw en structurele knowhow in mijn vakgebied lijken zulke apparaten mij niet geschikt om iets te kunnen zeggen over de volledige structuur van de opbouw van een muur en alle componenten erin.
Gewapend beton lijkt me stug als het geen gebouw is van meer dan 3 verdiepingen hoog. Als het radiator houders zijn of zijn geweest dan kun je er bijna gif op innemen dat er ook nog oude water leidingen in die muur zitten, maar die zitten dan weer niet vast aan de ophang punten van de radiator zelf.quote:Op vrijdag 26 april 2024 01:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Als het gewapend beton is, dan maakt het ook niet veel uit hoe "diep" die metaal detector kan kijken. Maar het lijkt me heel stug dat er een waterlijn aan vast zit. Die metalen dingen op de foto van Dr Mikey lijken veel te dun daarvoor, die zien er eerder uit om iets vast te houden. Bv een radiator.
Is sociale huur die gasten weten van weinig vorige huisje waar ík eerste stond wel gemerkt.quote:Op vrijdag 26 april 2024 01:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien is het dan een goedkopere en snellere optie voor Dr.Mikey om even de huisbaas erover uit te vragen of die er meer van weet.
Originele bouwtekenen plus structurele veranderingen moeten bij sociale huur woningen wel bij de gemeente bekend zijn en in de archieven dus in principe gewoon op te vragen.quote:Op vrijdag 26 april 2024 01:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is sociale huur die gasten weten van weinig vorige huisje waar ík eerste stond wel gemerkt.
Ik had gewapend beton in een flat van 2 verdiepingen in Oegstgeest, maar dat zal vast een uitzondering zijn geweest. Maar op die foto van mikey kon ik niet zien hoe hoog die flat isquote:Op vrijdag 26 april 2024 01:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewapend beton lijkt me stug als het geen gebouw is van meer dan 3 verdiepingen hoog. Als het radiator houders zijn of zijn geweest dan kun je er bijna gif op innemen dat er ook nog oude water leidingen in die muur zitten, maar die zitten dan weer niet vast aan de ophang punten van de radiator zelf.
Toevallig balkon die buiten de buitenmuren kwam?quote:Op vrijdag 26 april 2024 01:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had gewapend beton in een flat van 2 verdiepingen in Oegstgeest, maar dat zal vast een uitzondering zijn geweest. Maar op die foto van mikey kon ik niet zien hoe hoog die flat is
Ja.quote:Op vrijdag 26 april 2024 01:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Toevallig balkon die buiten de buitenmuren kwam?
Hier kan ik wel wat mee.quote:Op vrijdag 26 april 2024 01:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Originele bouwtekenen plus structurele veranderingen moeten bij sociale huur woningen wel bij de gemeente bekend zijn en in de archieven dus in principe gewoon op te vragen.
quote:Op vrijdag 26 april 2024 01:51 schreef devzero het volgende:
Tijd om te gaan dansen![]()
Nu kan iemand snel puntjes halen
Ook geen zin in nu. Maar er zit een hele gedachte achter waarom het wel of niet kan.quote:
Nobody cares.quote:Op vrijdag 26 april 2024 02:21 schreef kree het volgende:
[..]
Ook geen zin in nu. Maar er zit een hele gedachte achter waarom het wel of niet kan.
TN etc stelsels. Dik elektro dat. Maar wil het maar ff genoemd hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |