Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hey Lovelyquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dotquote:
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Wat een mooie TT
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
quote:
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Hier ook regen maar wordt zo droog"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Je doet alsof het negatief is?quote:
Jij post hier toch ook voor aandacht.
Mensen houden van aandacht.
♡♡♡♡![]()
![]()
Mooie serie van vroegerquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nooit gekeken"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Hier schijnt de zon.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hier niet"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Maar misschien straks wel"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Of niet"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Dat is wel een eindje, waar moet je heen fietsen?quote:Op vrijdag 19 april 2024 12:58 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ik hoop hetmoet zo nog 45 min fietsen
Ik stuur je de zonquote:Op vrijdag 19 april 2024 12:58 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ik hoop hetmoet zo nog 45 min fietsen
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
menson van het goede levenEen losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Greetquote:![]()
![]()
Richting mijn moederquote:Op vrijdag 19 april 2024 12:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is wel een eindje, waar moet je heen fietsen?![]()
ga jij nu ook al greet zeggenquote:![]()
Lovvvvv![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:zwaait alvast naar Mama Moon
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Oh sorry, zal je volgende keer weer Grees noemenquote:Op vrijdag 19 april 2024 13:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
ga jij nu ook al greet zeggen![]()
Lovvvvv![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh sorry, zal je volgende keer weer Grees noemen![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik heb de aandachtsspanne van een goudvisTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ah gezelligquote:
quote:Hoezo zou het geen whiskey zijn?quote:To make a long explanation short, whiskey (with an 'e') refers to grain spirits distilled in Ireland and the United States. Whisky (with no 'e') refers to Scottish, Canadian, or Japanese grain spirits![]()
Wordt bijna droog
Mag van mij wel sneller mooier weer worden, zon en lekker buiten zitten weg met de regen en de koud
ik ben over @Speklap3000 gegaan
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Oh, ik dacht alleen voorbehouden aan Ierland!quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:08 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Hoezo zou het geen whiskey zijn?
Weer wat geleerd
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Was het fijn?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ga over niemand meer heen denk ik"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Wijn komt ook alleen maar uit Frankrijkquote:Op vrijdag 19 april 2024 13:08 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Hoezo zou het geen whiskey zijn?
Trotste mama van Ambar
Ghe ghe ghequote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ach volgende maand beter denk ik..quote:"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
@devzero hoe vaak heb je het album van 31 liedjes al aan moeten horen?Trotste mama van Ambar
dan laat je ze eerst voorquote:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Dat dacht ik net ook.quote:
Ennnnnn... Toen maakte de bui er gewoon hagel van
Zonder problemen!
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ik haal ze ook altijd door elkaar, maar had het even opgezocht omdat Kieft me had gecorrigeerd eerderquote:Op vrijdag 19 april 2024 13:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, ik dacht alleen voorbehouden aan Ierland!
Weer wat geleerd![]()
![]()
regen hagel en bloesemsneeuwquote:Op vrijdag 19 april 2024 13:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat dacht ik net ook.
Ennnnnn... Toen maakte de bui er gewoon hagel van
Zonder problemen!
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Nee dan niet, ga dan strijdenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee dan niet, ga dan strijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Nog niet, gaat zo gebeuren denk ik. Ik zal je dus nog even niet naar je mening vragenquote:Op vrijdag 19 april 2024 13:14 schreef ieniminimuis het volgende:
@:devzero hoe vaak heb je het album van 31 liedjes al aan moeten horen?![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee dan niet, ga dan strijden
Je kan het best ,dat heb ik vaker gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
2 uur en 2 minuten. Succesquote:Op vrijdag 19 april 2024 13:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Nog niet, gaat zo gebeuren denk ik. Ik zal je dus nog even niet naar je mening vragenTrotste mama van Ambar
het probleem is ook niet dat ze het niet kanquote:Op vrijdag 19 april 2024 13:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je kan het best ,dat heb ik vaker gezien.
maar je moet het ook willen
een maand langEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Klopt heb regelmatig wel in de top 5 gestaan..quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je kan het best ,dat heb ik vaker gezien."Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Precies, hele dagen bolken heb ik geen zin in, maar een keer weer in de top 5 is wel eens weer leukquote:Op vrijdag 19 april 2024 13:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
het probleem is ook niet dat ze het niet kan
een maand lang
ik heb er ook geen zin in
om een maand lang hiermee bezig te zijnEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Het gaat ook niet alleen om bolken.quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Precies, hele dagen bolken heb ik geen zin in, maar een keer weer in de top 5 is wel eens weer leuk“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat zagen we in december. Van mij had ze mogen winnen, maar na 2 weken stopte @Lovelyquote:Op vrijdag 19 april 2024 13:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
het probleem is ook niet dat ze het niet kan
een maand lang![]()
Nou om te posten dan..quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het gaat ook niet alleen om bolken."Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Had er geen puf meer voorquote:Op vrijdag 19 april 2024 13:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat zagen we in december. Van mij had ze mogen winnen, maar na 2 weken stopte @:lovely
Dev heeft wel gelijk.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Best jammer.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik zeg niets en hoor je over 2 uur welquote:Op vrijdag 19 april 2024 13:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Komt wel goed. 2 uur evermore zou ik niet aankunnen, maar denk niet dat dit album zo isTrotste mama van Ambar
Is het ook wel..quote:"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
als er een week competitie zou zijnquote:Op vrijdag 19 april 2024 13:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat zagen we in december. Van mij had ze mogen winnen, maar na 2 weken stopte @:lovely
zouden er denk ik meer mensen voor de winst gaanEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Of je doet als @Speklap3000: in 2 weken zoveel voorsprong opbouwen dat je daarna rustiger aan kan doen. Maar dat is 2 weken heeeel intens postenquote:![]()
maar ik snap het welquote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Tja dat lukt mij zelfs niet eensquote:Op vrijdag 19 april 2024 13:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Of je doet als @:speklap3000: in 2 weken zoveel voorsprong opbouwen dat je daarna rustiger aan kan doen. Maar dat is 2 weken heeeel intens posten
Dat niemand dat ooit heeft voorgesteldquote:Op vrijdag 19 april 2024 13:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
als er een week competitie zou zijn
zouden er denk ik meer mensen voor de winst gaan![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat niemand dat ooit heeft voorgesteld![]()
dat is al meerdere malen voorgesteldEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Dat weet hij ook wel.quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:24 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
dat is al meerdere malen voorgesteld
waarom denk je dat er eenquote:bijstaat
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
En de rest van de dag gaat DTS dichtquote:Op vrijdag 19 april 2024 13:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom niet gelijk een uur competitie?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:25 schreef devzero het volgende:
[..]
En de rest van de dag gaat DTS dicht![]()
![]()
de rest van het Jaar
@SwJ ook blijEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Welk uur zou het beste zijn?quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:25 schreef devzero het volgende:
[..]
En de rest van de dag gaat DTS dichtTrotste mama van Ambar
Een week dus? Dan gaat iemand full bolk.En wint dan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
jaquote:Op vrijdag 19 april 2024 13:26 schreef FreshFruit het volgende:
Een week dus? Dan gaat iemand full bolk.En wint dan.
dat is toch ook eigenlijk de bedoelingEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Daar is het gedonder al.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zie ik toch net iets anders.quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja
dat is toch ook eigenlijk de bedoeling“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
@Shii heeft dat idee al meerdere keren voorgesteld, maar niet iedereen was er enthousiast over. Ik denk dat er diverse nieuwe winnaars van zullen komen omdat een week makkelijker vol te houden is dan een maand.quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja
dat is toch ook eigenlijk de bedoeling![]()
ALweer is pas nog een vraag over geweest en het merendeel wilde het gewoon houden zoals het was.quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
zouden er denk ik meer mensen voor de winst gaan
Volgens mij word dat ieder kwartaal wel een keer gevraagd
EEn uur of een week is zo makkelijk te doen. Degene die altijd winnen hebben dan een makkelijke klus.quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:26 schreef FreshFruit het volgende:
Een week dus? Dan gaat iemand full bolk.En wint dan.
Je moet er iets voor over hebben om te winnen vind ikWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
me to Devquote:Op vrijdag 19 april 2024 13:33 schreef devzero het volgende:
[..]
@:shii heeft dat idee al meerdere keren voorgesteld, maar niet iedereen was er enthousiast over. Ik denk dat er diverse nieuwe winnaars van zullen komen omdat een week makkelijker vol te houden is dan een maand.
ik ben het ook hiermee eensEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:niet eens de 2 minuten durende teleurstelling?
Dat is wel een deceptie!
No hard feelings?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nee het merendeel wilde een veranderingquote:Op vrijdag 19 april 2024 13:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALweer is pas nog een vraag over geweest en het merendeel wilde het gewoon houden zoals het was.
Volgens mij word dat ieder kwartaal wel een keer gevraagd
maar die verandering was opgesplitst in meerdere keuzesEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Dan moet men een ander spel zoeken, een cassino gaat ook nieti dicht omdat de een wel kan spelen een hele dag en een ander niet.quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:33 schreef devzero het volgende:
[..]
@:shii heeft dat idee al meerdere keren voorgesteld, maar niet iedereen was er enthousiast over. Ik denk dat er diverse nieuwe winnaars van zullen komen omdat een week makkelijker vol te houden is dan een maand.
Waarom toch iedere keer weer dit gezeurWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik geloof er niks vanquote:Op vrijdag 19 april 2024 13:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zeker terwijl @:Speklap3000 in de hottub lag
Ik hoop dat ze er allebei van genoten hebben![]()
![]()
Waarom toch iedere keer dit gezeur. Het spel is nu eenmaal een maand spelen.quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee het merendeel wilde een verandering
maar die verandering was opgesplitst in meerdere keuzes
Zijn genoeg andere spelletjes.
Vindt men er niets aan dan staat het vrij om te gaan.
Of zoekt men iets anders om te spelen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waarom voor de winst gaanquote:Op vrijdag 19 april 2024 13:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
zouden er denk ik meer mensen voor de winst gaan![]()
Ik ben hier gewoon om jullie te irriteren met mijn aanwezigheidTrotste mama van Ambar
Dan ben jij de echte winnaarquote:Op vrijdag 19 april 2024 13:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben hier gewoon om jullie te irriteren met mijn aanwezigheid![]()
![]()
Waarom een spel dat 7 jaar draait veranderen![]()
Sommige dingen hoeven niet te veranderen om het veranderen![]()
Dat dus,quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:49 schreef Rob het volgende:
Sommige dingen hoeven niet te veranderen om het veranderen
Mij irriteer je niet hoorquote:Op vrijdag 19 april 2024 13:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben hier gewoon om jullie te irriteren met mijn aanwezigheid
Ik ben hier voor de liefde
En om flauwe grappen te kunnen maken
@SwJ zal helemaal niet blij zijn..quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:26 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
de rest van het Jaar
@:Swj ook blij
Moderaten is zijn hobby en zonder DTS wordt het maar saai![]()
in die 7 jaar zijn er ook zaken verandertquote:Op vrijdag 19 april 2024 13:49 schreef Rob het volgende:
Sommige dingen hoeven niet te veranderen om het veranderen
maar hou er over op
gevoelig puntje blijkbaarEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Is liefde niet één grote grap?quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:51 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ben hier voor de liefde
En om flauwe grappen te kunnen maken![]()
![]()
Voor sommige wel, voor andere weer een serieusquote:
En ik ben natuurlijk puur hier voor de actsTrotste mama van Ambar
Je kunt beter vragen wie er hier echt isquote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
JIj bent een pure actquote:Op vrijdag 19 april 2024 13:58 schreef ieniminimuis het volgende:
En ik ben natuurlijk puur hier voor de acts
Hoe is het met monsterkoekie Alweer een beetje bijgekomen van alles?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben geen act, ik ben een badeendje.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Ik vind jou een leuke actquote:Op vrijdag 19 april 2024 13:58 schreef ieniminimuis het volgende:
En ik ben natuurlijk puur hier voor de acts![]()
Ik mag nog niet naar Taylor luisterenMevrouw wil op school met een vriendin gaan luisteren, dus ik moest maar wachten. Tieners
![]()
![]()
Act dusquote:Op vrijdag 19 april 2024 14:04 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik ben geen act, ik ben een badeendje.Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Kwaak je ook?quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:04 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik ben geen act, ik ben een badeendje.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja beetje wel. Een lekker relaxed weekend zal goed doenquote:Op vrijdag 19 april 2024 14:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het met monsterkoekie Alweer een beetje bijgekomen van alles?![]()
![]()
Kut Ziggo oplichters.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Gelukkig maar, ga je nog naar haar toe of allebei apart even nog bijkomen?quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja beetje wel. Een lekker relaxed weekend zal goed doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat hebben ze nu weer gedaan?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sneaky mij over proberen te nemen van provider.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
En natuurlijk om mensen te irriteren met je act, de winnaar moet er wel wat voor over hebben.quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:58 schreef ieniminimuis het volgende:
En ik ben natuurlijk puur hier voor de acts
Tenenkrommende posts moet hij doorworstelen om uiteindelijk als winnaar bestempeld te kunnen worden!
Hoe dan?quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sneaky mij over proberen te nemen van provider.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Volgens mij ligt FF niet wakker van die acts of tenenkromende postsquote:Op vrijdag 19 april 2024 14:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En natuurlijk om mensen te irriteren met je act, de winnaar moet er wel wat voor over hebben.
Tenenkrommende posts moet hij doorworstelen om uiteindelijk als winnaar bestempeld te kunnen worden!
Wanneer ga jij weer meedoen in de puntentelling? Komt er misschien nog een strijd tussen jou en fresh.quote:Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Haha nee, wacht maar tot het kwijl-offensief op maximaal gaat!quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij ligt FF niet wakker van die acts of tenenkromende posts
Er is onlang glasvezel in de straat aangelegd, er belde iemand aan om een afspraak te maken omdat de woningen aan te sluiten. Kreeg een kwartier later een email van Ziggo. Wat fijn dat u klant bent geworden.quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Die strijd hebben we al zo vaak gehad. Al jaren lang hij 1 ik 2 hij 2 ik 1quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wanneer ga jij weer meedoen in de puntentelling? Komt er misschien nog een strijd tussen jou en fresh.![]()
Had gehoopt dat iemand anders de strijd met elkaar aan zou gaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
@kree heeft wat dat betreft wel een lintje verdiendquote:Op vrijdag 19 april 2024 14:11 schreef MizzezAmy het volgende:
, de winnaar moet er wel wat voor over hebben.
Tenenkrommende posts moet hij doorworstelen om uiteindelijk als winnaar bestempeld te kunnen worden!![]()
O dat is lekker dan, en daar heb jij natuurlijk gelijk een stokje voor gestokenquote:Op vrijdag 19 april 2024 14:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er is onlang glasvezel in de straat aangelegd, er belde iemand aan om een afspraak te maken omdat de woningen aan te sluiten. Kreeg een kwartier later een email van Ziggo. Wat fijn dat u klant bent geworden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb gelijk gebeld en ze uitgekafferd.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Zijn kleine stokje ja?quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is lekker dan, en daar heb jij natuurlijk gelijk een stokje voor gestoken“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik wou eerst mijn killerparkiet op ze afsturen maar dat vond ik weer iets te ver gaan.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Dat zou een bloedbad worden.quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:18 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik wou eerst mijn killerparkiet op ze afsturen maar dat vond ik weer iets te ver gaan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tis ook maar een kleinbadeendje, zo plastic stokje doet niet veelquote:
Sneu voor die parkietquote:Op vrijdag 19 april 2024 14:18 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik wou eerst mijn killerparkiet op ze afsturen maar dat vond ik weer iets te ver gaan.
Wat houd je tegen om stiekem te luisteren?quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vind jou een leuke act![]()
Ik mag nog niet naar Taylor luisterenMevrouw wil op school met een vriendin gaan luisteren, dus ik moest maar wachten. Tieners
Trotste mama van Ambar
Uiteraard!quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En natuurlijk om mensen te irriteren met je act, de winnaar moet er wel wat voor over hebben.
En vergeet de meningen niet!Trotste mama van Ambar
Geloof me zelfs daarin is hij een van de bestequote:Op vrijdag 19 april 2024 14:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha nee, wacht maar tot het kwijl-offensief op maximaal gaat!Hij heeft al heel wat vrouwtje de kop gek gemaakt hiero
Dat was wel altijd leuk.quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die strijd hebben we al zo vaak gehad. Al jaren lang hij 1 ik 2 hij 2 ik 1![]()
Had gehoopt dat iemand anders de strijd met elkaar aan zou gaan
Ja die ene keer dat ik niet wilde winnen en jij ineens verdweenquote:
Ga je nu under?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
A eindelijk de tijd er voor gevondenquote:
4 hondjes“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Naar de trimsalon.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat zijn cavia`s![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 19-04-2024 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. FreshFruit / 2782 / +108 / +105 / 2972 / 3885
2. AardappelSchotel / 714 / +21 / +11 / 2189 / 2578
3. Monsterkoekie / 674 / +0 / +0 / 2544 / 2825
4. kree / 674 / +121 / +0 / 1688 / 2124
5. JustinK / 551 / +18 / +4 / 1962 / 2244
6. drakin / 530 / +23 / +10 / 1274 / 1502
7. Dr.Mikey / 495 / +50 / +114 / 599 / 806
8. MizzezAmy / 485 / +23 / +3 / 1375 / 1737
9. HappyCharly / 477 / +24 / +0 / 1490 / 1700
10. Superbadeendje / 445 / +21 / +9 / 929 / 1189
11. devzero / 432 / +8 / +88 / 671 / 856
12. KillemWieft / 378 / +13 / +2 / 152 / 323
13. hemarookworst / 363 / +38 / +0 / 747 / 976
14. Lovely / 335 / +22 / +6 / 1083 / 1322
15. ieniminimuis / 265 / +22 / +9 / 936 / 1132
16. DerRabbit / 210 / +6 / +0 / 431 / 496
17. greysbones / 184 / +6 / +9 / 907 / 995
18. gebrokenglas / 181 / +0 / +1 / 533 / 641
19. Speklap3000 / 171 / +0 / +0 / 1136 / 1241
20. Rob / 167 / +9 / +39 / 244 / 320SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Hema gaat underkoffer.quote:
Waarom kost een kleine koffer bij de Hema 80 en bij de action 18 euro
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Weet jij dat niet?quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:34 schreef hemarookworst het volgende:
Waarom kost een kleine koffer bij de Hema 80 en bij de action 18 euro![]()
Die bij de Action is echt goed.quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:34 schreef hemarookworst het volgende:
Waarom kost een kleine koffer bij de Hema 80 en bij de action 18 euro“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De grijze?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Prima keuze.quote:
Eventjes je lokale dealer bellen voor wat speed?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Eens kijken of deze na eenmalig gebruik ligt te stoffen of toch mijn reismaatje wordtUw ADH vitamine Worst
De moeheid van HC is zo ernstig, dat krijg je met geen speed opgelostquote:Op vrijdag 19 april 2024 14:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Eventjes je lokale dealer bellen voor wat speed?Uw ADH vitamine Worst
Dat vond je lekker he?quote:
De volgende keer mag je wel wat meer vaseline gebruiken hoorquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Je kan ook mixen met andere dingen, maar daar kan de dealer haar vast meer over vertellenquote:Op vrijdag 19 april 2024 14:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
De moeheid van HC is zo ernstig, dat krijg je met geen speed opgelost
Misschien hoort ze hele tijd Opstelten in haar hoofd en is ze daarom continu moequote:Uw ADH vitamine Worst
Het is haar gimmick.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh wacht je vraag verkeerd begrepen, geen idee leg eens uit?quote:Uw ADH vitamine Worst
Net een half uur aan het stuntelen geweest met narekenen van cijfers, omdat het systeem met een insane amount van cijfers achter de komma en daardoor de uiteindelijke uitkomst afwijkt.Trotste mama van Ambar
In haar broekje.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ben je in een witte jas keukens aan het checken?quote:Uw ADH vitamine Worst
[img]Mooie meisjes moeten óók: 'Groter taboe op poepen dan op seks'They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En als je geen mooi meisje bent dan hoef je niet?quote:Op vrijdag 19 april 2024 15:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[img]Mooie meisjes moeten óók: 'Groter taboe op poepen dan op seks'
Ik heb toevallig net mijn nieuwe keuken betaaldquote:Op vrijdag 19 april 2024 15:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben je in een witte jas keukens aan het checken?![]()
![]()
Vrouwen poepen niet.quote:Op vrijdag 19 april 2024 15:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En als je geen mooi meisje bent dan hoef je niet?![]()
https://www.rtl.nl/nieuws(...)n-meisjes-poepen-ook Interessant welquote:Op vrijdag 19 april 2024 15:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En als je geen mooi meisje bent dan hoef je niet?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je krijgt er wat moois voor terug hoop ikquote:Op vrijdag 19 april 2024 15:08 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb toevallig net mijn nieuwe keuken betaaldUw ADH vitamine Worst
En geen geld meer voor thuisbezorgd, dus dat komt dan goed uit!quote:Op vrijdag 19 april 2024 15:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je krijgt er wat moois voor terug hoop ik
Dat ik hier puur ben op jullie te irriterenquote:Trotste mama van Ambar
Alleen de laatste twee zinnen denk ikquote:Op vrijdag 19 april 2024 13:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
in die 7 jaar zijn er ook zaken verandert
maar hou er over op
gevoelig puntje blijkbaar![]()
What if he's written "Mine" on my upper thigh only in my mind?
I'm slippin', fallin' back into the hedge maze
Oh, what a way to die
I keep recalling things we never did
Messy top lip kiss, how I long for our trips
Without ever touchin' his skin
How can I be guilty as sin?Trotste mama van Ambar
Ik vind wat jij vindtquote:Op vrijdag 19 april 2024 15:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat ik hier puur ben op jullie te irriterenF.K.A. SuperwormJim![]()
Vergeet de vader, de hont en de kad niet!quote:Op vrijdag 19 april 2024 15:20 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik ben hier gewoon om iedereen de moeder te bolken
Dan moet je harder je best doen, ik erger me nog niet aan jouquote:Op vrijdag 19 april 2024 15:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat ik hier puur ben op jullie te irriterenUw ADH vitamine Worst
Dat zijn de ergstequote:Op vrijdag 19 april 2024 15:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vergeet de vader, de hont en de kad niet!![]()
![]()
Hier in DTS discrimineren we niet. Hier bolken we iedereen helemaal kapot!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Wat een woei
Nou echt hoor waar is de lente?
Haiquote:Op vrijdag 19 april 2024 15:34 schreef AardappelSchotel het volgende:
in de ogen van de tandartsassistente![]()
![]()
![]()
![]()
De lente en de zomer zijn overgeslagen, we zitten weer in de herfstquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
9:00-10:00 : Assetworks asset discussion (over een nieuw inventories system)quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat houd je tegen om stiekem te luisteren?
10:00-10:45 : student stage gesprek
10:45-11:30 : student stage gesprek
14:00-15:00 : overleg met applicatie team
Dus ja, ik kan prima tussen 11:30 en 14:00 "stiekem" luisteren![]()
![]()
De lente slaan we idd over en de zomer wordt het snik heetquote:Op vrijdag 19 april 2024 15:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De lente en de zomer zijn overgeslagen, we zitten weer in de herfst
Zo"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Heb je zelfs nog tijd om je verschillende gezichten te oefenen als je met je dochter luistertquote:Op vrijdag 19 april 2024 15:36 schreef devzero het volgende:
[..]
9:00-10:00 : Assetworks asset discussion (over een nieuw inventories system)
10:00-10:45 : student stage gesprek
10:45-11:30 : student stage gesprek
14:00-15:00 : overleg met applicatie team
Dus ja, ik kan prima tussen 11:30 en 14:00 "stiekem" luisterenTrotste mama van Ambar
Ik las dat het in mei en in juni 40 graden ging wordenquote:Op vrijdag 19 april 2024 15:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
De lente slaan we idd over en de zomer wordt het snik heetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ok, nu zit er koffie op mijn monitorquote:Op vrijdag 19 april 2024 15:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Jouw gimmick is om zuur over te komen![]()
Mei is het al bijnaquote:Op vrijdag 19 april 2024 15:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik las dat het in mei en in juni 40 graden ging wordendan moet het weer wel heel snel om slaan
Daarom ook gewoon thee drinkenquote:Op vrijdag 19 april 2024 15:38 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ok, nu zit er koffie op mijn monitor![]()
![]()
Eerst voelen en dan geloven. Ze kunnen soms het weer van morgen nog niet eens voorspellenquote:Op vrijdag 19 april 2024 15:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik las dat het in mei en in juni 40 graden ging wordenTrotste mama van Ambar
Voor mij hoeft het niet die kant op te slaanquote:Op vrijdag 19 april 2024 15:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mei is het al bijnadan moet het weer wel heel snel om slaan
Voorspellen kan altijd, alleen de foutenmarge is soms erg grootquote:Op vrijdag 19 april 2024 15:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Eerst voelen en dan geloven. Ze kunnen soms het weer van morgen nog niet eens voorspellen![]()
![]()
![]()
Up and down
Sterre de transgenderThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Amenquote:Op vrijdag 19 april 2024 13:49 schreef Rob het volgende:
Sommige dingen hoeven niet te veranderen om het veranderenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Klopt. Ik snap ook niet waarom mensen iets nieuwers dan Windows XP willen gebruikenquote:Op vrijdag 19 april 2024 13:49 schreef Rob het volgende:
Sommige dingen hoeven niet te veranderen om het veranderen![]()
Ben je weer 0570 ?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
XP? MS-DOS. De rest is nutteloze vernieuwing.quote:Op vrijdag 19 april 2024 15:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt. Ik snap ook niet waarom mensen iets nieuwers dan Windows XP willen gebruikenTrotste mama van Ambar
Dat is ook zo. Hoop dat ze er 20 graden naast zittenquote:Op vrijdag 19 april 2024 15:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Eerst voelen en dan geloven. Ze kunnen soms het weer van morgen nog niet eens voorspellen
60 gradenquote:Op vrijdag 19 april 2024 15:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Hoop dat ze er 20 graden naast zitten
Trotste mama van Ambar
20 graden te hoog zitten en dat het 20 wordt ipv 40quote:
ZIe Dr Mikey net een kerngetal posten ,als je daar woont dan woon je wel heel dicht bijquote:
Was er drie weken geleden nog
Ligt er aan waar, vallen veel dorpjes etc ook onder heb het opgezochtquote:Op vrijdag 19 april 2024 16:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIe Dr Mikey net een kerngetal posten ,als je daar woont dan woon je wel heel dicht bij
Was er drie weken geleden nog![]()
![]()
Deventer kom ik wel eens. Mooie stadquote:Op vrijdag 19 april 2024 16:03 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Daar val ik nu wel onder jamaar niet Deventer hoor;
Woon ik wel dichtbijquote:Op vrijdag 19 april 2024 16:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Deventer kom ik wel eens. Mooie stad![]()
![]()
20 minuutjes van hier naar Deventerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: