Mij irriteer je niet hoorquote:Op vrijdag 19 april 2024 13:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben hier gewoon om jullie te irriteren met mijn aanwezigheid
@SwJ zal helemaal niet blij zijn..quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:26 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
de rest van het Jaar
@:Swj ook blij
in die 7 jaar zijn er ook zaken verandertquote:Op vrijdag 19 april 2024 13:49 schreef Rob het volgende:
Waarom een spel dat 7 jaar draait veranderen![]()
Sommige dingen hoeven niet te veranderen om het veranderen
Is liefde niet één grote grap?quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:51 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ben hier voor de liefde
En om flauwe grappen te kunnen maken
Voor sommige wel, voor andere weer een serieusquote:
Je kunt beter vragen wie er hier echt isquote:
JIj bent een pure actquote:Op vrijdag 19 april 2024 13:58 schreef ieniminimuis het volgende:
En ik ben natuurlijk puur hier voor de acts
Hoe is het met monsterkoekie Alweer een beetje bijgekomen van alles?quote:
Ik vind jou een leuke actquote:Op vrijdag 19 april 2024 13:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Act dusquote:Op vrijdag 19 april 2024 14:04 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik ben geen act, ik ben een badeendje.
Kwaak je ook?quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:04 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik ben geen act, ik ben een badeendje.
Ja beetje wel. Een lekker relaxed weekend zal goed doenquote:Op vrijdag 19 april 2024 14:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het met monsterkoekie Alweer een beetje bijgekomen van alles?
Gelukkig maar, ga je nog naar haar toe of allebei apart even nog bijkomen?quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja beetje wel. Een lekker relaxed weekend zal goed doen
Wat hebben ze nu weer gedaan?quote:
Sneaky mij over proberen te nemen van provider.quote:
En natuurlijk om mensen te irriteren met je act, de winnaar moet er wel wat voor over hebben.quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoe dan?quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sneaky mij over proberen te nemen van provider.
Volgens mij ligt FF niet wakker van die acts of tenenkromende postsquote:Op vrijdag 19 april 2024 14:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En natuurlijk om mensen te irriteren met je act, de winnaar moet er wel wat voor over hebben.
Tenenkrommende posts moet hij doorworstelen om uiteindelijk als winnaar bestempeld te kunnen worden!
Wanneer ga jij weer meedoen in de puntentelling? Komt er misschien nog een strijd tussen jou en fresh.quote:
Haha nee, wacht maar tot het kwijl-offensief op maximaal gaat!quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij ligt FF niet wakker van die acts of tenenkromende posts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |