Oh wacht je vraag verkeerd begrepen, geen idee leg eens uit?quote:
In haar broekje.quote:
Ben je in een witte jas keukens aan het checken?quote:
En als je geen mooi meisje bent dan hoef je niet?quote:Op vrijdag 19 april 2024 15:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[img]Mooie meisjes moeten óók: 'Groter taboe op poepen dan op seks'
Ik heb toevallig net mijn nieuwe keuken betaaldquote:Op vrijdag 19 april 2024 15:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben je in een witte jas keukens aan het checken?
Vrouwen poepen niet.quote:Op vrijdag 19 april 2024 15:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En als je geen mooi meisje bent dan hoef je niet?
https://www.rtl.nl/nieuws(...)n-meisjes-poepen-ook Interessant welquote:Op vrijdag 19 april 2024 15:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En als je geen mooi meisje bent dan hoef je niet?
Je krijgt er wat moois voor terug hoop ikquote:Op vrijdag 19 april 2024 15:08 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb toevallig net mijn nieuwe keuken betaald
En geen geld meer voor thuisbezorgd, dus dat komt dan goed uit!quote:Op vrijdag 19 april 2024 15:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je krijgt er wat moois voor terug hoop ik
Dat ik hier puur ben op jullie te irriterenquote:
quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
in die 7 jaar zijn er ook zaken verandert
maar hou er over op
gevoelig puntje blijkbaar
Ik vind wat jij vindtquote:Op vrijdag 19 april 2024 15:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat ik hier puur ben op jullie te irriteren
Vergeet de vader, de hont en de kad niet!quote:Op vrijdag 19 april 2024 15:20 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik ben hier gewoon om iedereen de moeder te bolken
Dan moet je harder je best doen, ik erger me nog niet aan jouquote:Op vrijdag 19 april 2024 15:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat ik hier puur ben op jullie te irriteren
Dat zijn de ergstequote:Op vrijdag 19 april 2024 15:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vergeet de vader, de hont en de kad niet!
Hier in DTS discrimineren we niet. Hier bolken we iedereen helemaal kapot!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |