Wat houd je tegen om stiekem te luisteren?quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vind jou een leuke act![]()
Ik mag nog niet naar Taylor luisterenMevrouw wil op school met een vriendin gaan luisteren, dus ik moest maar wachten. Tieners
Uiteraard!quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En natuurlijk om mensen te irriteren met je act, de winnaar moet er wel wat voor over hebben.
Tenenkrommende posts moet hij doorworstelen om uiteindelijk als winnaar bestempeld te kunnen worden!
Geloof me zelfs daarin is hij een van de bestequote:Op vrijdag 19 april 2024 14:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha nee, wacht maar tot het kwijl-offensief op maximaal gaat!
Dat was wel altijd leuk.quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die strijd hebben we al zo vaak gehad. Al jaren lang hij 1 ik 2 hij 2 ik 1![]()
Had gehoopt dat iemand anders de strijd met elkaar aan zou gaan
Ja die ene keer dat ik niet wilde winnen en jij ineens verdweenquote:
Ga je nu under?quote:
A eindelijk de tijd er voor gevondenquote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 19-04-2024 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Hema gaat underkoffer.quote:
Weet jij dat niet?quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:34 schreef hemarookworst het volgende:
Waarom kost een kleine koffer bij de Hema 80 en bij de action 18 euro
Die bij de Action is echt goed.quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:34 schreef hemarookworst het volgende:
Waarom kost een kleine koffer bij de Hema 80 en bij de action 18 euro
De grijze?quote:
Prima keuze.quote:
Eventjes je lokale dealer bellen voor wat speed?quote:
De moeheid van HC is zo ernstig, dat krijg je met geen speed opgelostquote:Op vrijdag 19 april 2024 14:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Eventjes je lokale dealer bellen voor wat speed?
Dat vond je lekker he?quote:
De volgende keer mag je wel wat meer vaseline gebruiken hoorquote:
Je kan ook mixen met andere dingen, maar daar kan de dealer haar vast meer over vertellenquote:Op vrijdag 19 april 2024 14:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
De moeheid van HC is zo ernstig, dat krijg je met geen speed opgelost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |