Er is onlang glasvezel in de straat aangelegd, er belde iemand aan om een afspraak te maken omdat de woningen aan te sluiten. Kreeg een kwartier later een email van Ziggo. Wat fijn dat u klant bent geworden.quote:
Die strijd hebben we al zo vaak gehad. Al jaren lang hij 1 ik 2 hij 2 ik 1quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wanneer ga jij weer meedoen in de puntentelling? Komt er misschien nog een strijd tussen jou en fresh.
@kree heeft wat dat betreft wel een lintje verdiendquote:Op vrijdag 19 april 2024 14:11 schreef MizzezAmy het volgende:
, de winnaar moet er wel wat voor over hebben.
Tenenkrommende posts moet hij doorworstelen om uiteindelijk als winnaar bestempeld te kunnen worden!
O dat is lekker dan, en daar heb jij natuurlijk gelijk een stokje voor gestokenquote:Op vrijdag 19 april 2024 14:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er is onlang glasvezel in de straat aangelegd, er belde iemand aan om een afspraak te maken omdat de woningen aan te sluiten. Kreeg een kwartier later een email van Ziggo. Wat fijn dat u klant bent geworden.
Zijn kleine stokje ja?quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is lekker dan, en daar heb jij natuurlijk gelijk een stokje voor gestoken
Dat zou een bloedbad worden.quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:18 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik wou eerst mijn killerparkiet op ze afsturen maar dat vond ik weer iets te ver gaan.
Tis ook maar een kleinbadeendje, zo plastic stokje doet niet veelquote:
Sneu voor die parkietquote:Op vrijdag 19 april 2024 14:18 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik wou eerst mijn killerparkiet op ze afsturen maar dat vond ik weer iets te ver gaan.
Wat houd je tegen om stiekem te luisteren?quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vind jou een leuke act![]()
Ik mag nog niet naar Taylor luisterenMevrouw wil op school met een vriendin gaan luisteren, dus ik moest maar wachten. Tieners
Uiteraard!quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En natuurlijk om mensen te irriteren met je act, de winnaar moet er wel wat voor over hebben.
Tenenkrommende posts moet hij doorworstelen om uiteindelijk als winnaar bestempeld te kunnen worden!
Geloof me zelfs daarin is hij een van de bestequote:Op vrijdag 19 april 2024 14:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha nee, wacht maar tot het kwijl-offensief op maximaal gaat!
Dat was wel altijd leuk.quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die strijd hebben we al zo vaak gehad. Al jaren lang hij 1 ik 2 hij 2 ik 1![]()
Had gehoopt dat iemand anders de strijd met elkaar aan zou gaan
Ja die ene keer dat ik niet wilde winnen en jij ineens verdweenquote:
Ga je nu under?quote:
A eindelijk de tijd er voor gevondenquote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 19-04-2024 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |