Oh, ik dacht alleen voorbehouden aan Ierland!quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:08 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Hoezo zou het geen whiskey zijn?
Was het fijn?quote:
Wijn komt ook alleen maar uit Frankrijkquote:Op vrijdag 19 april 2024 13:08 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Hoezo zou het geen whiskey zijn?
Ghe ghe ghequote:
Ach volgende maand beter denk ik..quote:
dan laat je ze eerst voorquote:
Dat dacht ik net ook.quote:
Ik haal ze ook altijd door elkaar, maar had het even opgezocht omdat Kieft me had gecorrigeerd eerderquote:Op vrijdag 19 april 2024 13:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, ik dacht alleen voorbehouden aan Ierland!
Weer wat geleerd
regen hagel en bloesemsneeuwquote:Op vrijdag 19 april 2024 13:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat dacht ik net ook.
Ennnnnn... Toen maakte de bui er gewoon hagel van
Zonder problemen!
Nee dan niet, ga dan strijdenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee dan niet, ga dan strijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Nog niet, gaat zo gebeuren denk ik. Ik zal je dus nog even niet naar je mening vragenquote:Op vrijdag 19 april 2024 13:14 schreef ieniminimuis het volgende:
@:devzero hoe vaak heb je het album van 31 liedjes al aan moeten horen?
quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee dan niet, ga dan strijden
Je kan het best ,dat heb ik vaker gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
2 uur en 2 minuten. Succesquote:Op vrijdag 19 april 2024 13:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Nog niet, gaat zo gebeuren denk ik. Ik zal je dus nog even niet naar je mening vragen
het probleem is ook niet dat ze het niet kanquote:Op vrijdag 19 april 2024 13:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je kan het best ,dat heb ik vaker gezien.
Klopt heb regelmatig wel in de top 5 gestaan..quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je kan het best ,dat heb ik vaker gezien.
Precies, hele dagen bolken heb ik geen zin in, maar een keer weer in de top 5 is wel eens weer leukquote:Op vrijdag 19 april 2024 13:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
het probleem is ook niet dat ze het niet kan
maar je moet het ook willen
een maand lang
Het gaat ook niet alleen om bolken.quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Precies, hele dagen bolken heb ik geen zin in, maar een keer weer in de top 5 is wel eens weer leuk
Dat zagen we in december. Van mij had ze mogen winnen, maar na 2 weken stopte @Lovelyquote:Op vrijdag 19 april 2024 13:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
het probleem is ook niet dat ze het niet kan
maar je moet het ook willen
een maand lang
Nou om te posten dan..quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het gaat ook niet alleen om bolken.
Had er geen puf meer voorquote:Op vrijdag 19 april 2024 13:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat zagen we in december. Van mij had ze mogen winnen, maar na 2 weken stopte @:lovely
Dev heeft wel gelijk.quote:
Best jammer.quote:
Ik zeg niets en hoor je over 2 uur welquote:Op vrijdag 19 april 2024 13:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Komt wel goed. 2 uur evermore zou ik niet aankunnen, maar denk niet dat dit album zo is
Is het ook wel..quote:
als er een week competitie zou zijnquote:Op vrijdag 19 april 2024 13:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat zagen we in december. Van mij had ze mogen winnen, maar na 2 weken stopte @:lovely
Of je doet als @Speklap3000: in 2 weken zoveel voorsprong opbouwen dat je daarna rustiger aan kan doen. Maar dat is 2 weken heeeel intens postenquote:
maar ik snap het welquote:
Tja dat lukt mij zelfs niet eensquote:Op vrijdag 19 april 2024 13:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Of je doet als @:speklap3000: in 2 weken zoveel voorsprong opbouwen dat je daarna rustiger aan kan doen. Maar dat is 2 weken heeeel intens posten
Dat niemand dat ooit heeft voorgesteldquote:Op vrijdag 19 april 2024 13:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
als er een week competitie zou zijn
zouden er denk ik meer mensen voor de winst gaan
quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat niemand dat ooit heeft voorgesteld
Dat weet hij ook wel.quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:24 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
dat is al meerdere malen voorgesteld
waarom denk je dat er eenquote:
En de rest van de dag gaat DTS dichtquote:Op vrijdag 19 april 2024 13:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom niet gelijk een uur competitie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |